Komunikaty PR

Stolica Dolnego Śląska zostanie opanowana przez strzelców

2024-04-17  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sonia Stępień
oLIVE media

ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/

Już niedługo Wrocław stanie się świadkiem niezwykłej rywalizacji. Do walki w I Rundzie Pucharu Polski staną wybitni strzelcy z całego kraju. Swoje umiejętności zaprezentują między innymi przyszli reprezentanci Polski na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu -  Julia Piotrowska (WKS Śląsk Wrocław) i Maciej Kowalewicz (TS Gwardia Olsztyn).

I Runda Pucharu Polski w strzelectwie odbędzie się w dniach 18-21 kwietnia na terenie strzelnicy WKS Śląsk Wrocław. To jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych dla wszystkich polskich strzelców. Do rywalizacji zgłosiło się 332 juniorów i seniorów z całej Polski. Doświadczeni sportowcy będą mogli sprawdzić się w konkurencjach karabinowych i pistoletowych. 

Swoje umiejętności podczas zawodów zaprezentuje m.in. wybitna strzelczyni, reprezentantka Kaman Sport Group Julia Piotrowska, która podczas marcowych Mistrzostw Europy w Gyor zdobyła srebrny medal w karabinie pneumatycznym. 

W kategorii mężczyzn zawalczy m.in. zawodnik TS Gwardii Olsztyn Maciej Kowalewicz. Na początku kwietnia podczas zawodów Pucharu Wiosny podopieczny KSG “Olympic Dreams” zdobył złoto w rywalizacji w karabinie dowolnym 60 strzałów leżąc i ustanowił nowy rekord Polski. Oboje zawodników wywalczyło już kwalifikacje na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu.

Druga i trzecia runda Pucharu Polski odbędą się wiosną w Bydgoszczy oraz latem w Ustce Lędowo. Dobre starty i pozycje zawodników zdobyte podczas kolejnych rund zapewnią im kwalifikacje do Finału Pucharu Polski, który zaplanowano na drugą połowę roku. 

I Puchar Polski we Wrocławiu organizowany jest przez Sekcję Strzelecką Wojskowego Klubu Sportowego „Śląsk” Wrocław. Zawody odbędą się przy ulicy Świątnickiej 36. Wstęp dla publiczności będzie bezpłatny. Wyniki turnieju będzie można śledzić na stronie www.wyniki-sius.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:00

Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?

Polacy zdają sobie sprawę ze znaczenia aktywności fizycznej, jednak mimo to większość z nas nie spełnia zaleceń WHO w tym zakresie. Co ciekawe, powodem nie zawsze jest brak czasu, a
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.