STORM propaguje jazdę na rowerze wśród najmłodszych
Na początek roku szkolnego 2024/2025 STORM przekazał 25 rowerów pierwszoklasistom oraz 2 jednoślady kadrze nauczycielskiej Publicznej Szkoły Podstawowej w Śremie im. Kawalerów Orderu Uśmiechu. Inicjatywa to efekt akcji “Rower dla pierwszaka” realizowanej we współpracy firmy z pedagogiem Jakubem Tylmanem. W jej wyniku powstał też bezpłatny ebook “Karta rowerowa dla każdego - poradnik dla uczniów”.
-Poprzez zaangażowanie w edukację rowerową, pragniemy zachęcać dzieci od najmłodszych lat do regularnej jazdy na dwóch kółkach. Praktyka w najlepszy sposób przygotowuje ich do egzaminu na kartę rowerową, którą warto posiadać do bezpiecznego i świadomego poruszania się po drogach teraz i w przyszłości. Wierzymy, że nasze rowery staną się do tego dla uczniów śremskiej podstawówki jeszcze większą motywacją - podkreśla Dawid Migda, Dyrektor Zarządzający w STORM.
Wśród rowerów, jakie zostały przekazane uczniom klas 1 Publicznej Szkoły Podstawowej w Śremie im. Kawalerów Orderu Uśmiechu, znalazły się modele STORM Queen w wersji dla dziewczynek i STORM Racer dla chłopców oraz 2 STORM Cross dla pedagogów. Poza jednośladami, dzieci otrzymały również wersję papierową ebooka “Karta rowerowa dla każdego - poradnik dla uczniów”, który wesprze ich w przygotowaniu do egzaminu. Wymogiem do uzyskania karty rowerowej jest odbycie specjalnego szkolenia, które obejmuje zarówno praktyczne umiejętności jazdy, jak i teoretyczne zagadnienia związane z zasadami ruchu drogowego. Jej posiadanie to ważny element kształtowania odpowiedzialnych i samodzielnych użytkowników dróg, a także inwestycja w zdrowy rozwój i bezpieczeństwo najmłodszych rowerzystów.
Ebook “Karta rowerowa dla każdego - poradnik dla uczniów”.
Poradnik poświęcony jest praktycznym zagadnieniom dotyczącym uzyskania karty rowerowej, a także codziennej bezpiecznej jeździe na dwóch kółkach. Został stworzony we współpracy marki STORM z pedagogiem Jakubem Tylmanem, przy wsparciu merytorycznym śremskiej policji. Stanowi istotną pomoc dla uczniów, ich rodziców czy nauczycieli w przygotowaniu najmłodszych do egzaminu na kartę rowerową, a także dla wszystkich tych, którzy chcą odświeżyć swoją wiedzę związaną z zasadami ruchu drogowego.
Darmowy ebook dostępny jest do pobrania na stronie internetowej STORM.
Edukacja i bezpieczeństwo to podstawa
Firma STORM angażuje się okresowo w różne inicjatywy związane z promowaniem karty rowerowej oraz aktywnego stylu życia wśród najmłodszych. W 2023 r. zorganizowała konkurs skierowany do szkół podstawowych, poprzez który zachęcała do uczestnictwa w programach edukacyjnych związanych z bezpieczną jazdą rowerem. Zwycięska placówka edukacyjna otrzymała jednoślady marki oraz kaski ochronne do użytkowania przez jej uczniów.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.