Komunikaty PR

Strasznie smaczna edycja limitowana Monster Munch na Halloween

2024-10-10  |  10:00
Biuro prasowe

Halloween zbliża się wielkimi krokami. To dzień, w którym spędzamy czas z przyjaciółmi oraz rodziną łącząc tradycje związane z duchami, magią i świetną zabawą. W tym roku wspólne chwile będą jeszcze smaczniejsze dzięki nowej edycji limitowanej Monster Munch Mango Chilliout z nutą pikantności i egzotycznego smaku.

Niebanalne połączenie na najstraszniejszą noc w roku

Kultowe „duszki” Monster Munch od wielu lat są nieodłącznym elementem imprez z okazji Halloween – nie tylko ze względu na swój charakterystyczny i uwielbiany przez konsumentów kształt, ale przede wszystkim wyjątkowy smak. W tym roku firma Lorenz stworzyła limitowaną edycję tej popularnej przekąski – Mango Chilliout. To niebanalne połączenie smaków -- słodkiego, tropikalnego mango i pikantnego chili to idealny dodatek niezapomnianych imprez, upiornych przyjęć czy jesiennych wieczorów filmowych.

Oprócz nowego, nietypowego smaku Monster Munch, chrupki wyróżniają się także projektem opakowania. Na ciemnogranatowym tle widoczne są charakterystyczne dla Halloween elementy dekoracyjne, które podkreślają wyjątkowość edycji limitowanej.

– Coraz więcej konsumentów docenia nietypowe, kontrastowe połączenia smaków. Jest to szczególnie widoczne w przypadku przedstawicieli generacji Z, których opinie były dla nas bardzo ważne podczas projektowania edycji limitowanej Monster Munch Mango Chilliout – mówi Sylwia Liske, Brand Manager w Lorenz i dodaje – Chcieliśmy, by nowy smak był intrygujący i zaskakujący, a więc spójny z klimatem panującym podczas halloweenowych imprez. Połączenie mango i chili świetnie wpisuje się w ten koncept, a dodatkowo stanowi doskonałe uzupełnienie innych wersji smakowych Monster Munch.

Kampania pełna emocji

Limitowana edycja Monster Munch Chilliout Mango jest już dostępna na sklepowych półkach. Chrupki o gramaturze 100 g są odpowiednie dla wegetarian i nie zawierają dodatku wzmacniaczy smaku.

Premiera przekąski zostanie wsparta szeroko zakrojoną kampanią w mediach tradycyjnych i digitalowych, obejmującą również emisję nowego spotu w TV. Firma Lorenz postawiła również na reklamę outdoorową. Informacja o Monster Munch Chilliout Mango będzie wyświetlana na ponad 600 nośnikach w największych miastach, a także w kinach – na plakatach, ścianach wideo w korytarzach oraz w formie spotu reklamowego emitowanego przed największymi premierami filmowymi tego roku. W mediach społecznościowych marki zostanie przeprowadzony specjalny konkurs z wyjątkowymi nagrodami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Medycyna

Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.