Strasznie smaczna edycja limitowana Monster Munch na Halloween
Halloween zbliża się wielkimi krokami. To dzień, w którym spędzamy czas z przyjaciółmi oraz rodziną łącząc tradycje związane z duchami, magią i świetną zabawą. W tym roku wspólne chwile będą jeszcze smaczniejsze dzięki nowej edycji limitowanej Monster Munch Mango Chilliout z nutą pikantności i egzotycznego smaku.
Niebanalne połączenie na najstraszniejszą noc w roku
Kultowe „duszki” Monster Munch od wielu lat są nieodłącznym elementem imprez z okazji Halloween – nie tylko ze względu na swój charakterystyczny i uwielbiany przez konsumentów kształt, ale przede wszystkim wyjątkowy smak. W tym roku firma Lorenz stworzyła limitowaną edycję tej popularnej przekąski – Mango Chilliout. To niebanalne połączenie smaków -- słodkiego, tropikalnego mango i pikantnego chili to idealny dodatek niezapomnianych imprez, upiornych przyjęć czy jesiennych wieczorów filmowych.
Oprócz nowego, nietypowego smaku Monster Munch, chrupki wyróżniają się także projektem opakowania. Na ciemnogranatowym tle widoczne są charakterystyczne dla Halloween elementy dekoracyjne, które podkreślają wyjątkowość edycji limitowanej.
– Coraz więcej konsumentów docenia nietypowe, kontrastowe połączenia smaków. Jest to szczególnie widoczne w przypadku przedstawicieli generacji Z, których opinie były dla nas bardzo ważne podczas projektowania edycji limitowanej Monster Munch Mango Chilliout – mówi Sylwia Liske, Brand Manager w Lorenz i dodaje – Chcieliśmy, by nowy smak był intrygujący i zaskakujący, a więc spójny z klimatem panującym podczas halloweenowych imprez. Połączenie mango i chili świetnie wpisuje się w ten koncept, a dodatkowo stanowi doskonałe uzupełnienie innych wersji smakowych Monster Munch.
Kampania pełna emocji
Limitowana edycja Monster Munch Chilliout Mango jest już dostępna na sklepowych półkach. Chrupki o gramaturze 100 g są odpowiednie dla wegetarian i nie zawierają dodatku wzmacniaczy smaku.
Premiera przekąski zostanie wsparta szeroko zakrojoną kampanią w mediach tradycyjnych i digitalowych, obejmującą również emisję nowego spotu w TV. Firma Lorenz postawiła również na reklamę outdoorową. Informacja o Monster Munch Chilliout Mango będzie wyświetlana na ponad 600 nośnikach w największych miastach, a także w kinach – na plakatach, ścianach wideo w korytarzach oraz w formie spotu reklamowego emitowanego przed największymi premierami filmowymi tego roku. W mediach społecznościowych marki zostanie przeprowadzony specjalny konkurs z wyjątkowymi nagrodami.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Edukacja
W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.
Psychologia
Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.