Komunikaty PR

A czego pragniesz Ty? Notino, znane wcześniej jako Iperfumy.pl, przedstawia nowy

2020-09-14  |  15:00

 

Notino, największy europejski sklep internetowy z perfumami i kosmetykami, pod koniec lata przedstawił nową reklamę telewizyjną. Firma, znana wcześniej w Polsce jako Iperfumy.pl, pokazuje w niej cztery historie zwykłych kobiet, inspirujących się otaczającym je pięknem w codziennych sytuacjach. Nowa kampania reklamowa Notino przypomina, że szeroka oferta produktów z branży beauty, atrakcyjne ceny oraz bezkonkurencyjne usługi sprawiają, że świat piękna nigdy jeszcze nie był tak powszechnie dostępny. 

Nowy spot miał swoją premierę w Polsce, gdzie Notino obecne jest już od 14 lat. W samym 2019 roku firma zyskała zaufanie 1 073 867 polskich klientów, dostarczając do ich domów 2 190 446 przesyłek. „Polska to nasz największy rynek, a polski klient jest dla nas niezwykle ważny. Dlatego też zdecydowaliśmy się na premierę nowego spotu właśnie tutaj“, podsumowała Martina Juráňová, brand and campaigns manager w firmie Notino. 

Główne role w spocie reklamowym Notino gra pięć kobiet, które nie występowały wcześniej przed kamerą. Sceny ukazują je w codziennym życiu – w pracy, na siłowni czy na imprezie, gdzie kobiety obserwują się nawzajem, zyskując inspirację, by podkreślać swoje piękno na nowe sposoby. „Kobiety poszukują inspiracji w swoim otoczeniu, znajdując na przykład nowe sposoby pielęgnacji i stylizacji włosów. Ładniejszy odcień szminki. Perfumy, które jeszcze lepiej podkreślą ich osobowość. My, kobiety, przeżywamy takie sytuacje każdego dnia“, podsumowuje historię reklamy Juráňová, dodając, że „te codziennie zdarzenia budzą w nas pragnienie czegoś lepszego. Inspirują nas i motywują do pozytywnych zmian“.

W spocie reklamowym firma pokazuje, jak łatwo dostępny jest świat beauty. Dzięki temu, że Notino oferuje ponad 55 000 produktów od ponad 1 150 marek, atrakcyjne ceny oraz szybką dostawę przesyłek, każda kobieta ma teraz w zasięgu kilku kliknięć kosmetyki i perfumy, jakich tylko zapragnie. „W Notino jesteśmy zawsze blisko swoich klientów i wierzymy, że piękno jest w każdym z nas. Nasza oferta i świadczone przez nas usługi mają czynić świat beauty jeszcze bardziej dostępnym, by pomóc kobietom odnaleźć drogę do produktów, które spełnią ich potrzeby“, dodaje Juráňová. 

Reklamę przygotował czeski reżyser Štěpán Zálešák. Nad produkcją pracował sztab złożony z 40 osób, zdjęcia trwały trzy dni. Spot reklamowy przedstawia wszystkie kategorie produktowe oferowane przez Notino – perfumy, kosmetyki kolorowe oraz produkty do pielęgnacji twarzy i włosów. „Oryginalność naszej reklamy wyraża się w jej różnorodności. Opowiadając cztery historie, możemy z nich wybrać kilka krótszych scen i podkreślić w ten sposób niektóre kategorie. Sprawdzi się zarówno jako pojedyncza część, jak i element większego obrazu. A to dla nas, jako międzynarodowego gracza, jest niezwykle ważne“, podsumował Oldřich Dostál, brand marketing director w Notino. W przygotowaniu jest już świąteczna wersja nowej kampanii, która będzie mieć premierę pod koniec roku. Spot pojawi się we wszystkich większych stacjach telewizyjnych, a także w internecie oraz portalach społecznościowych.

 

Spot można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=GfVoyKzB1B4&feature=emb_logo  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Czym jest zjawisko NoLo? Biuro prasowe
2024-06-01 | 10:00

Czym jest zjawisko NoLo?

Zmieniają się styl życia i preferencje konsumentów, którzy coraz częściej poszukują alternatyw dla tradycyjnych napojów alkoholowych, uwielbiają nowości i szukają
Styl życia Co dzieje się w lokalnym browarze, a nie miałeś o tym pojęcia
2024-05-30 | 12:00

Co dzieje się w lokalnym browarze, a nie miałeś o tym pojęcia

Browar Okocim zaprasza Brzeszczan do obejrzenia wystawy prac Piotra Jedlińskiego na ogrodzeniu Stacji Uzdatniania Wody wzdłuż ul. Browarnej.  W maju Browar opublikował pierwszy Lokalny
Styl życia Bezpieczny powrót z SEXEDPL
2024-05-29 | 12:00

Bezpieczny powrót z SEXEDPL

Kiedy zaczyna robić się coraz cieplej, a w powietrzu czuć już zapach lata, częściej wychodzimy z domu. Spędzamy czas na mieście, chodzimy na festiwale i koncerty, imprezujemy w plenerze,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Martyna Wojciechowska: Mamy tematy do „Kobiety na krańcu świata” na kolejnych 15 sezonów. Część bohaterek nie wie o moim istnieniu, ale ja je od dawna obserwuję

Realizując zdjęcia do jubileuszowej edycji programu, dziennikarka po raz kolejny wyruszyła na krańce świata na spotkanie nietuzinkowym kobietom, które opowiedziały jej o swoim życiu czy to w wielkim mieście, czy w jakichś zakątkach z dala od cywilizacji, podzieliły się z nią swoją codziennością, swoimi problemami i niepowtarzalnymi historiami. Jak zapowiada Martyna Wojciechowska, w nowych odcinkach tego wyjątkowego cyklu będzie poruszony szeroki wachlarz aktualnych tematów, wśród nich m.in. kryzys opioidowy, który dotyka Meksyk i Stany Zjednoczone, epidemia fentanylu w USA i kryzys bezdomności.

Problemy społeczne

W strefach objętych konfliktem żyje 400 mln dzieci. Najtrudniejsza sytuacja jest w Strefie Gazy, gdzie w ciągu kilku miesięcy zginęło ponad 12 tys. dzieci

Według UNICEF jedno na pięć dzieci żyje w strefach objętych konfliktami lub z nich ucieka. Organizacja Narodów Zjednoczonych w latach 2005–2022 zweryfikowała ponad 315 tys. poważnych naruszeń praw dziecka na obszarach objętych konfliktem. Najtrudniejsza sytuacja panuje w Strefie Gazy, gdzie tylko w tym roku zginęło więcej dzieci niż w 2022 roku na całym świecie.  Wojna zabiera dzieciom to, co najważniejsze, czyli poczucie bezpieczeństwa i znacząco wpływa na ich rozwój – alarmuje Polska Akcja Humanitarna.