A czego pragniesz Ty? Notino, znane wcześniej jako Iperfumy.pl, przedstawia nowy
Notino, największy europejski sklep internetowy z perfumami i kosmetykami, pod koniec lata przedstawił nową reklamę telewizyjną. Firma, znana wcześniej w Polsce jako Iperfumy.pl, pokazuje w niej cztery historie zwykłych kobiet, inspirujących się otaczającym je pięknem w codziennych sytuacjach. Nowa kampania reklamowa Notino przypomina, że szeroka oferta produktów z branży beauty, atrakcyjne ceny oraz bezkonkurencyjne usługi sprawiają, że świat piękna nigdy jeszcze nie był tak powszechnie dostępny.
Nowy spot miał swoją premierę w Polsce, gdzie Notino obecne jest już od 14 lat. W samym 2019 roku firma zyskała zaufanie 1 073 867 polskich klientów, dostarczając do ich domów 2 190 446 przesyłek. „Polska to nasz największy rynek, a polski klient jest dla nas niezwykle ważny. Dlatego też zdecydowaliśmy się na premierę nowego spotu właśnie tutaj“, podsumowała Martina Juráňová, brand and campaigns manager w firmie Notino.
Główne role w spocie reklamowym Notino gra pięć kobiet, które nie występowały wcześniej przed kamerą. Sceny ukazują je w codziennym życiu – w pracy, na siłowni czy na imprezie, gdzie kobiety obserwują się nawzajem, zyskując inspirację, by podkreślać swoje piękno na nowe sposoby. „Kobiety poszukują inspiracji w swoim otoczeniu, znajdując na przykład nowe sposoby pielęgnacji i stylizacji włosów. Ładniejszy odcień szminki. Perfumy, które jeszcze lepiej podkreślą ich osobowość. My, kobiety, przeżywamy takie sytuacje każdego dnia“, podsumowuje historię reklamy Juráňová, dodając, że „te codziennie zdarzenia budzą w nas pragnienie czegoś lepszego. Inspirują nas i motywują do pozytywnych zmian“.
W spocie reklamowym firma pokazuje, jak łatwo dostępny jest świat beauty. Dzięki temu, że Notino oferuje ponad 55 000 produktów od ponad 1 150 marek, atrakcyjne ceny oraz szybką dostawę przesyłek, każda kobieta ma teraz w zasięgu kilku kliknięć kosmetyki i perfumy, jakich tylko zapragnie. „W Notino jesteśmy zawsze blisko swoich klientów i wierzymy, że piękno jest w każdym z nas. Nasza oferta i świadczone przez nas usługi mają czynić świat beauty jeszcze bardziej dostępnym, by pomóc kobietom odnaleźć drogę do produktów, które spełnią ich potrzeby“, dodaje Juráňová.
Reklamę przygotował czeski reżyser Štěpán Zálešák. Nad produkcją pracował sztab złożony z 40 osób, zdjęcia trwały trzy dni. Spot reklamowy przedstawia wszystkie kategorie produktowe oferowane przez Notino – perfumy, kosmetyki kolorowe oraz produkty do pielęgnacji twarzy i włosów. „Oryginalność naszej reklamy wyraża się w jej różnorodności. Opowiadając cztery historie, możemy z nich wybrać kilka krótszych scen i podkreślić w ten sposób niektóre kategorie. Sprawdzi się zarówno jako pojedyncza część, jak i element większego obrazu. A to dla nas, jako międzynarodowego gracza, jest niezwykle ważne“, podsumował Oldřich Dostál, brand marketing director w Notino. W przygotowaniu jest już świąteczna wersja nowej kampanii, która będzie mieć premierę pod koniec roku. Spot pojawi się we wszystkich większych stacjach telewizyjnych, a także w internecie oraz portalach społecznościowych.
Spot można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=GfVoyKzB1B4&feature=emb_logo

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.