Czas ruszyć na rower z nową kolekcją Bikepacking od marki Jack Wolfskin
![Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_884331404.jpg)
Bikepacking to najnowsza kolekcja marki Jack Wolfskin, zaprojektowana z myślą o entuzjastach sportów rowerowych i ich potrzebach. Do jej kluczowych elementów należą lekkie, a zarazem odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne produkty, które stanowią podstawę zaopatrzenia dla miłośników wypraw na szlaki rowerowe, a tym samym pozwolą cieszyć się z jazdy niezależnie od pogody.
Kolekcja Bikepacking to przede wszystkim zbiór dedykowanych na wycieczki rowerowe lekkich ubrań, obuwia oraz akcesoriów, które pozwolą entuzjastom dwóch kółek maksymalnie cieszyć się z uprawianego sportu, bez zabierania ze sobą zbędnego obciążenia. W jej skład wchodzą zarówno najbardziej podstawowe elementy, takie jak koszulki i spodenki rowerowe, docieplające kurtki czy kamizelki, ale także pojemne plecaki i torby rowerowe. Produkty z najnowszej kolekcji, zaprojektowane tak, aby przygotować rowerzystów na wszelkie warunki pogodowe, idealnie sprawdzą się na każdym szlaku.
Marka Jack Wolfskin kolekcją Bikepacking pragnie zwrócić także uwagę, jak ważne jest, aby na wyprawy rowerowe ubierać się warstwowo. Warstwa pierwsza powinna składać się z koszulki i spodenek z oddychających oraz szybkoschnących materiałów, które odprowadzą pot z ciała. Warstwa druga, a więc docieplająca, to miejsce na wiatroodporne kamizelki czy ciepłe polary, które gwarantują optymalną regulację temperatury ciała. Na sam koniec, w ramach warstwy zewnętrznej, powinniśmy zaopatrzyć się w kurtki wiatro- i wodoodporne, które stanowią zabezpieczenie przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
Aby przetestować produkty w praktyce, marka zaprosiła wybranych influencerów na kilkudniowy wyjazd na Teneryfę, uznawaną powszechnie za mekkę rowerową, gdzie mogli poddać próbie odzież, obuwie oraz akcesoria z nadchodzącej kolekcji. Na wyjątkowy, czterodniowy wyjazd, marka Jack Wolfskin zaprosiła prawdziwych znawców i wielbicieli wycieczek rowerowych: Dorotę Juranek (@mamba_on_bike), Bartka Oleńko (@zielony_f16) oraz Michała Góździa (@etnh.cc). Podczas wyjazdu zaproszeni eksperci mieli okazję sprawdzić produkty w warunkach, do których zostały stworzone, podziwiając jednocześnie niebywałe krajobrazy tej największej, należącej do archipelagu Wysp Kanaryjskich wyspy. Oprócz elementów odzieży, influencerzy mogli przetestować także ekwipunek w postaci namiotów, który stanowił dla nich schronienie podczas nocy spędzanych na polach namiotowych.
Powstałe w ramach niezwykle malowniczego wyjazdu zdjęcia z udziałem zaproszonych influencerów można znaleźć na stronie internetowej marki Jack Wolfskin: www.jack-wolfskin.pl. Produkty z najnowszej kolekcji dostępne są już w sprzedaży online, a w sklepach stacjonarnych pojawią się 27.04.2023 r.
![Polski fotograf u ministra w Ghanie! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1449140828,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Polski fotograf u ministra w Ghanie!
![Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności](/files/_uploaded/glownekonf_1992867123,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności
![Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze](/files/_uploaded/glownekonf_1506805948,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/poplawska-dracz-tantiemy-foto-2,w_274,_small.jpg)
Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach
W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.
Ochrona środowiska
Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne
![](/files/1922771799/wwf-dyrektywa-foto,w_133,r_png,_small.png)
1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.
Konsument
Nawyki żywieniowe z dzieciństwa przekładają się na ryzyko otyłości w dorosłym życiu. Naukowcy zbadali wpływ podawanych dzieciom napojów
![](/files/1922771799/benton-odzywianie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Dbanie o odpowiednią dietę w pierwszych latach dziecka ma duże znaczenie dla ograniczenia ryzyka otyłości w jego dorosłym życiu. Naukowcy ze Szkoły Psychologii Uniwersytetu Swansea badali to na przykładzie napojów spożywanych przez dzieci. Przyglądali się przez ponad dwie dekady 1,4 tys. dorastających dzieci i doszli do wniosków, że spożywanie napojów słodzonych cukrem w pierwszych latach wpływa na tworzenie złych nawyków dietetycznych, a co się z tym wiąże – zwiększa ryzyko otyłości, nawet po wielu latach.