Czas ruszyć na rower z nową kolekcją Bikepacking od marki Jack Wolfskin

Bikepacking to najnowsza kolekcja marki Jack Wolfskin, zaprojektowana z myślą o entuzjastach sportów rowerowych i ich potrzebach. Do jej kluczowych elementów należą lekkie, a zarazem odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne produkty, które stanowią podstawę zaopatrzenia dla miłośników wypraw na szlaki rowerowe, a tym samym pozwolą cieszyć się z jazdy niezależnie od pogody.
Kolekcja Bikepacking to przede wszystkim zbiór dedykowanych na wycieczki rowerowe lekkich ubrań, obuwia oraz akcesoriów, które pozwolą entuzjastom dwóch kółek maksymalnie cieszyć się z uprawianego sportu, bez zabierania ze sobą zbędnego obciążenia. W jej skład wchodzą zarówno najbardziej podstawowe elementy, takie jak koszulki i spodenki rowerowe, docieplające kurtki czy kamizelki, ale także pojemne plecaki i torby rowerowe. Produkty z najnowszej kolekcji, zaprojektowane tak, aby przygotować rowerzystów na wszelkie warunki pogodowe, idealnie sprawdzą się na każdym szlaku.
Marka Jack Wolfskin kolekcją Bikepacking pragnie zwrócić także uwagę, jak ważne jest, aby na wyprawy rowerowe ubierać się warstwowo. Warstwa pierwsza powinna składać się z koszulki i spodenek z oddychających oraz szybkoschnących materiałów, które odprowadzą pot z ciała. Warstwa druga, a więc docieplająca, to miejsce na wiatroodporne kamizelki czy ciepłe polary, które gwarantują optymalną regulację temperatury ciała. Na sam koniec, w ramach warstwy zewnętrznej, powinniśmy zaopatrzyć się w kurtki wiatro- i wodoodporne, które stanowią zabezpieczenie przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
Aby przetestować produkty w praktyce, marka zaprosiła wybranych influencerów na kilkudniowy wyjazd na Teneryfę, uznawaną powszechnie za mekkę rowerową, gdzie mogli poddać próbie odzież, obuwie oraz akcesoria z nadchodzącej kolekcji. Na wyjątkowy, czterodniowy wyjazd, marka Jack Wolfskin zaprosiła prawdziwych znawców i wielbicieli wycieczek rowerowych: Dorotę Juranek (@mamba_on_bike), Bartka Oleńko (@zielony_f16) oraz Michała Góździa (@etnh.cc). Podczas wyjazdu zaproszeni eksperci mieli okazję sprawdzić produkty w warunkach, do których zostały stworzone, podziwiając jednocześnie niebywałe krajobrazy tej największej, należącej do archipelagu Wysp Kanaryjskich wyspy. Oprócz elementów odzieży, influencerzy mogli przetestować także ekwipunek w postaci namiotów, który stanowił dla nich schronienie podczas nocy spędzanych na polach namiotowych.
Powstałe w ramach niezwykle malowniczego wyjazdu zdjęcia z udziałem zaproszonych influencerów można znaleźć na stronie internetowej marki Jack Wolfskin: www.jack-wolfskin.pl. Produkty z najnowszej kolekcji dostępne są już w sprzedaży online, a w sklepach stacjonarnych pojawią się 27.04.2023 r.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.
Edukacja
Miliony młodych biorą udział w międzynarodowej wymianie akademickiej. Celem jest udział w niej 23 proc. studentów z UE

Mobilność edukacyjna jest jednym z istotnych punktów w agendzie instytucji UE. W ubiegłym roku Rada UE wydała w tym obszarze zalecenia „Europa w ruchu”, w którym wskazała nowy cel na 2030 rok. Chodzi o to, by odsetek absolwentów w UE, którzy skorzystali z zagranicznej mobilności edukacyjnej, wynosił co najmniej 23 proc. Jak podkreślają przedstawiciele Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, mobilność edukacyjna to korzyści zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej oraz samej instytucji naukowej czy uczelni.
Motoryzacja
Kajra: Samochody mogą służyć nam latami. Mamy ze Sławomirem trzydziestoletniego golfa III, który wygląda, jakby wczoraj zszedł z linii produkcyjnej

Piosenkarka wyznaje zasadę, że jeżeli coś się zepsuło, to trzeba próbować to naprawić, a nie od razu wyrzucać do kosza, generując kolejne śmieci. Dlatego też nie kupuje coraz nowszych modeli telefonów tylko po to, by móc pochwalić się modnym gadżetem. Wraz z mężem mają natomiast słabość do kultowych wręcz modeli samochodów i o ten, który jest w ich garażu, dbają jak o prawdziwą perełkę.