Czas ruszyć na rower z nową kolekcją Bikepacking od marki Jack Wolfskin

Bikepacking to najnowsza kolekcja marki Jack Wolfskin, zaprojektowana z myślą o entuzjastach sportów rowerowych i ich potrzebach. Do jej kluczowych elementów należą lekkie, a zarazem odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne produkty, które stanowią podstawę zaopatrzenia dla miłośników wypraw na szlaki rowerowe, a tym samym pozwolą cieszyć się z jazdy niezależnie od pogody.
Kolekcja Bikepacking to przede wszystkim zbiór dedykowanych na wycieczki rowerowe lekkich ubrań, obuwia oraz akcesoriów, które pozwolą entuzjastom dwóch kółek maksymalnie cieszyć się z uprawianego sportu, bez zabierania ze sobą zbędnego obciążenia. W jej skład wchodzą zarówno najbardziej podstawowe elementy, takie jak koszulki i spodenki rowerowe, docieplające kurtki czy kamizelki, ale także pojemne plecaki i torby rowerowe. Produkty z najnowszej kolekcji, zaprojektowane tak, aby przygotować rowerzystów na wszelkie warunki pogodowe, idealnie sprawdzą się na każdym szlaku.
Marka Jack Wolfskin kolekcją Bikepacking pragnie zwrócić także uwagę, jak ważne jest, aby na wyprawy rowerowe ubierać się warstwowo. Warstwa pierwsza powinna składać się z koszulki i spodenek z oddychających oraz szybkoschnących materiałów, które odprowadzą pot z ciała. Warstwa druga, a więc docieplająca, to miejsce na wiatroodporne kamizelki czy ciepłe polary, które gwarantują optymalną regulację temperatury ciała. Na sam koniec, w ramach warstwy zewnętrznej, powinniśmy zaopatrzyć się w kurtki wiatro- i wodoodporne, które stanowią zabezpieczenie przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
Aby przetestować produkty w praktyce, marka zaprosiła wybranych influencerów na kilkudniowy wyjazd na Teneryfę, uznawaną powszechnie za mekkę rowerową, gdzie mogli poddać próbie odzież, obuwie oraz akcesoria z nadchodzącej kolekcji. Na wyjątkowy, czterodniowy wyjazd, marka Jack Wolfskin zaprosiła prawdziwych znawców i wielbicieli wycieczek rowerowych: Dorotę Juranek (@mamba_on_bike), Bartka Oleńko (@zielony_f16) oraz Michała Góździa (@etnh.cc). Podczas wyjazdu zaproszeni eksperci mieli okazję sprawdzić produkty w warunkach, do których zostały stworzone, podziwiając jednocześnie niebywałe krajobrazy tej największej, należącej do archipelagu Wysp Kanaryjskich wyspy. Oprócz elementów odzieży, influencerzy mogli przetestować także ekwipunek w postaci namiotów, który stanowił dla nich schronienie podczas nocy spędzanych na polach namiotowych.
Powstałe w ramach niezwykle malowniczego wyjazdu zdjęcia z udziałem zaproszonych influencerów można znaleźć na stronie internetowej marki Jack Wolfskin: www.jack-wolfskin.pl. Produkty z najnowszej kolekcji dostępne są już w sprzedaży online, a w sklepach stacjonarnych pojawią się 27.04.2023 r.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą
Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.
Polityka
Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.
Media
Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.