Komunikaty PR

Decathlon i Arval rozpoczynają współpracę w zakresie wynajmu rowerów dla firm

2024-06-25  |  14:27
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Do pobrania jpg ( 0.37 MB )

Decathlon, wiodąca marka sportowa o globalnym zasięgu i szerokiej specjalizacji, we współpracy z Arval Service Lease Polska, liderem rynku wynajmu pojazdów, zaoferował swoim klientom biznesowym możliwość wynajmu długoterminowego rowerów.

●      Firmy, które zdecydują się na tę usługę, będą mogły wybrać spośród wyselekcjonowanych jednośladów z oferty marki Decathlon.

●      Rowery objęte zostaną przez Arval ubezpieczeniem od uszkodzenia i kradzieży, a także pakietem serwisowym.

●      Współpraca Decathlon i Arval związana jest z coraz większym zapotrzebowaniem na wprowadzanie do firmowych flot alternatyw dla służbowych samochodów, a także poszukiwaniem przez przedsiębiorstwa nowych, atrakcyjnych benefitów dla pracowników. 

Jak wynika z badania Arval Mobility Observatory „Barometr Flotowy 2024”, zwiększa się zainteresowanie firm w Polsce rozwiązaniami flotowymi, które są alternatywą dla tradycyjnie rozumianych samochodów służbowych. Już 55% przedsiębiorstw je stosuje, a w ciągu trzech lat wynik ten może wzrosnąć do 85%. Jednym z najczęściej wybieranych rozwiązań, obecnym w co 10. firmie, są rowery dla pracowników. Z badania wynika, że w perspektywie trzech lat mogą być one użytkowane w niemal 20% przedsiębiorstw w Polsce.

W związku z dużym potencjałem rozwoju flot jednośladów, Decathlon i Arval rozpoczęły współpracę. Jej efektem jest kompleksowa oferta wynajmu rowerów, skierowana do klientów biznesowych.

W Decathlon zdajemy sobie sprawę, jak istotne jest dostosowanie rozwiązań flotowych do potrzeb pracowników, mając jednocześnie na uwadze aspekty środowiskowe. W 2022 roku wdrożyliśmy flotę rowerów, hulajnóg i skuterów elektrycznych, dostępnych do użytku naszych pracowników w ramach dojazdów do pracy. Pozytywny odbiór i poziom zainteresowania alternatywną flotą pracowniczą pokazał nam, że jest to rozwiązanie, które warto wprowadzać w większym zakresie na rynku. Dlatego wraz z Arval tworzymy możliwość dołączenia do tej zmiany, aby rozszerzyć pojęcie firmowej mobilności i zapewnić dostęp do niej jak największemu gronu użytkowników – mówi Jakub Kotlarski, Project Manager - Sustainability Team w Decathlon Polska.

Wyselekcjonowane rowery z oferty Decathlon dostępne są w dostarczanej przez Arval opcji wynajmu długoterminowego z pełną obsługą. W ramach 36-miesięcznego kontraktu klienci będą mogli zapewnić swoim pracownikom standardowe lub elektryczne jednoślady o jednostkowej wartości do 10 000 zł z ubezpieczeniem od szkód i kradzieży oraz OC i NNW użytkownika, pakietem serwisowym, przeglądami okresowymi, zapięciem antykradzieżowym i opcją wykupu roweru przez użytkownika na koniec kontraktu. Wszystkie te usługi wliczone są w jedną miesięczną ratę, której wysokość wyliczyć można samodzielnie na stronie wynajmij-rower.pl. Klienci Decathlon mogą przed dokonaniem wyboru jednośladu skorzystać z fachowego doradztwa ekspertów marki, by upewnić się, jaki model roweru będzie najlepszy dla potrzeb ich pracowników.

Wynajem długoterminowy to wygodna i opłacalna forma finansowania firmowych rowerów. Oprócz samego pojazdu, użytkownicy korzystają z wygodnych usług, które ułatwiają życie i zapewniają poczucie bezpieczeństwa. Nie dziwi fakt, że pojawienie się na rynku możliwości wynajmu jednośladów, którą Arval wprowadził jako pierwszy, zachęciło wiele firm do wprowadzenia rowerów jako atrakcyjnego benefitu, który dodatkowo pomaga pracownikom zadbać o dobrą formę i o zdrowie. Drugim często spotykanym sposobem użytkowania jednośladów w firmach, jest udostępnianie ich jako pojazdu do przejazdów służbowych, np. na spotkania biznesowe. Nadają się do tego szczególnie rowery elektryczne, które pozwalają przemieszczać się po mieście bez dużego wysiłku, bez stania w korkach i szukania miejsca do parkowania – mówi Rafał Tarnacki, Product & Innovations Manager w Arval Service Lease Polska.

Wyniki tegorocznego „Barometru Flotowego” pokazują, że nowe formy firmowej mobilności takie jak rowery, stają się ważnym narzędziem dla działów HR, a także dla flotowców w firmach, które zwracają uwagę na emisyjność pojazdów i przygotowują się do raportowania ESG. Najczęstszymi powodami dla wdrażania takich rozwiązań są: pozyskiwanie talentów (45% firm w Polsce wskazało tę odpowiedź), zwiększenie atrakcyjności firmy dla obecnych pracowników (41%), polityka CSR przedsiębiorstwa (38%), odpowiedź na konkretne potrzeby pracowników (32%) i przygotowanie się do przyszłych regulacji (29%).

Jednocześnie niemal 40% respondentów, których firmy przygotowują się do obowiązkowego raportowania ESG, uważa, że mobilność pracowników będzie miała w nim duże znaczenie.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NBS Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.