DZIEJE SIĘ W OFFIE: RYSOWANE PORSCHE, GARAŻÓWKA I URODZINY
DZIEJE SIĘ W OFFIE: RYSOWANE PORSCHE, GARAŻÓWKA I URODZINY
Motoryzacyjna pasja na wystawie prac Macieja Plucińskiego, urodziny LDT Collective i druga Absolutnie Fantastyczna Garażówka z gośćmi i ciastem Mamy PtASZEK – w najbliższych dniach OFF Piotrkowska Center ma sporo propozycji dla miłośników mody, sztuki i designu.
W czwartek, 23 maja o g. 20.00, restauracja Len & Bawełna zaprasza na wernisaż wystawy prac Macieja Plucińskiego. Artysta znany ze swoich kolorowych i energetycznych grafik, tym razem zaprezentuje tematykę motoryzacyjną z legendarnymi samochodami marki Porsche w roli głównej.
– Dbamy o to, by gościom oferować coś więcej niż doskonałe jedzenie i obsługę. Chcemy karmić ich pięknem i pobudzać wrażliwość poprzez kontakt ze sztuką. W naszej przestrzeni prezentowaliśmy już prace Arkadiusza Branickiego czy Janusza Reczka – opowiada Anna Grabarek z zarządu Restauracji Grupy Bawełna. – Teraz zapraszamy gości na wystawę Macieja Plucińskiego. Jego prace emanują kolorami i energią, a my postanowiliśmy skupić się podczas tego wydarzenia na tematyce motoryzacji i grafikach Porsche. To temat niecodzienny, a prace oddają to, co w marce Porsche cenimy najbardziej: klasę, szybkość i elegancję – dodaje.
Na wystawę składa się 16 prac, które powstały na prośbę pasjonatów Porsche z kalifornijskiej firmy Cirquit 6 Four, na potrzeby wydarzenia „Rennsport Reunion”. W swoich obrazach Maciej Pluciński nie tylko oddaje hołd kultowej marce, ale także wprowadza widzów w świat motoryzacyjnej pasji. Wystawę będzie można oglądać do końca lipca, codziennie w godzinach otwarcia restauracji, od 12.00 do 23.00.
Od piątku do niedzieli znaczącymi rabatami swoje trzecie urodziny świętować będzie LDT Collective. Kolektyw łódzkich marek tworzących modę upcyclingową niedawno otworzył w OFFie swoją pracownię i to właśnie w niej twórcy czekać będą na gości w piątek od g. 12.00 do g. 18.00. Z kolei w sobotę i niedzielę prace LDT Collective będzie można znaleźć też na drugiej odsłonie Absolutnie Fantastycznej Garażówki przed PtASZEK ATELIER. Projektantki z PtASZEK ATELIER i CZARNY SZYJE ponownie stawiają na mocno offowe wydarzenie, podczas którego miłośnicy niepowtarzalnych przedmiotów będą mieli okazję znaleźć coś dla siebie w bardzo przystępnych cenach.
– Garażówka będzie pełna skarbów – od oryginalnych ubrań po torby z PtASZEK ATELIER & CZARNY SZYJE, a także meble, kadzidła czy ręcznie robione perfumy. Wszystko w cenach, które zachwycą każdego – zapowiada Monika Ptaszek, projektantka i jedna z organizatorek wydarzenia. – Również tym razem czas garażowych poszukiwań na pewno umilą słodkości, takie jak ciasto od Mamy PtASZEK – dodaje.
Od 25 do 26 maja, na odwiedzających czekać będą stoliki pełne drobiazgów i goście specjalni: Ulka ta od szycia, Jaga Fashion 50 Plus oraz dziewczyny z butiku NAP, który dołącza do Absolutnie Fantastycznej Garażówki i podzielą się swoją kolekcją w bardzo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo Jaga przygotuje dla gości szafę, która będzie wypełniona jej zbiorami, a Ulka SAMPLE SALE.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.