Komunikaty PR

Green Caffè Nero zaprasza na Wielki Finał mistrzostw Barista of The Year 2024

2024-06-19  |  10:00
Biuro prasowe

Mistrzostwa Barista of The Year organizowane przez sieć Green Caffè Nero po raz pierwszy odbyły się w Polsce w 2011 roku. Ich formuła opiera się na rywalizacji najlepszych baristów w sztuce Latte Art, czyli zdobienia espresso spienionym mlekiem. Uczestnicy tegorocznej edycji konkurowali ze sobą w kategoriach Junior i Senior podczas Mistrzostw Kawiarni, a z kolei najlepsi z nich zmierzyli się w Mistrzostwach Regionu. Dziesięciu Mistrzów Regionów już niebawem spotka się w Wielkim Finale, aby powalczyć o tytuł Barista of The Year oraz możliwość reprezentowania Polski na zawodach International Barista of The Year w Londynie.

Wielki Finał mistrzostw Barista of The Year 2024 odbędzie się już 23 czerwca o 13:00 w warszawskiej kawiarni Green Caffè Nero na ul. Konstruktorskiej 11. Wstęp na event jest darmowy, a na kibicujących gości czeka towarzyszący wydarzeniu piknik oraz liczne atrakcje – m.in. kawa od Mistrzów, lemoniada, przekąski i strefa aktywności dla najmłodszych.

Polscy bariści międzynarodowymi mistrzami

Mistrz Polski wyłoniony podczas nadchodzących zawodów stanie do walki z przedstawicielami grupy Caffè Nero z całego świata w mistrzostwach International Barista of The Year 2024. Podczas zawodów będzie miał okazję zaprezentować swoje umiejętności i pasję do pracy w licznych konkurencjach.

Ostatnie międzynarodowe zmagania przyniosły polskiej reprezentacji dwukrotne mistrzostwo. W 2022 roku tytuł International Barista of The Year należał do Szymona

Sowy, zastępcy Kierownika Kawiarni Karmelicka Kraków, a w 2023 roku do Agaty Róg, Kierowniczki Kawiarni Galerii Mokotów. Mistrzyni w ubiegłym roku pokonała rywali w przygotowaniu perfekcyjnego espresso, zbalansowanego cortado oraz autorskiego drinka na bazie kawy.

Mistrzostwa Barista of The Year to ogromna dawka emocji i prawdziwe święto pasjonatów kawy. Każda edycja to szansa dla naszych baristów – zarówno tych starszych, jak i młodszych stażem – do zaprezentowania się na arenie międzynarodowej. Jak pokazuje historia ostatnich dwóch lat, nasi bariści swoimi umiejętnościami i miłością do kawy często sięgają ponad poziom międzynarodowy. Dziś w teamie Green Caffè Nero jest ich ponad 1000, a każdy z nich ma szansę sprawdzić się i zawalczyć o tytuł Mistrza – mówi Izabela Sakowska, szefowa działu jakości kawy i napojów w Green Caffè Nero.

Jak podkreśla marka, na wysoką jakość serwowanej kawy w Green Caffè Nero wpływają nie tylko umiejętności zespołu, ale również pełna kontrola i nieustanna praca nad jej standardem. Od kontaktu z plantatorami, poprzez selekcję ziaren zgodnych z Rainforest Alliance, autorski proces wypalania, aż po przygotowanie – każdy z tych etapów wpływa na niepowtarzalny smak, aromat i jakość serwowanej kawy.

W ofercie marki, poza napojami na bazie espresso, można znaleźć również całe oraz wstępnie zmielone ziarna, a także kapsułki do przygotowania kawy w domu. Z okazji nadchodzącego Wielkiego Finału Barista of The Year 2024, marka uruchamia na nie specjalną promocję. Każdy, kto 23 czerwca dokona zakupu kawy paczkowanej lub kapsułek Green Caffè Nero z aplikacją, otrzyma voucher na darmową kawę z wybranej kawiarni.

Szczegółowe informacje znajdują się także na stronie wydarzenia:

https://www.facebook.com/events/1389854511721493

***
Green Caffè Nero
to niezależna europejska kawiarnia klasy premium. Pierwszy punkt został otwarty w stolicy w 2012 roku, a obecnie sieć liczy 80 kawiarni zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Bezpośrednia współpraca z rolnikami uprawiającymi kawę, przestrzeganie najwyższych standardów oraz własna palarnia kawy i piekarnia pozwalają każdego dnia na serwowanie gościom rzemieślniczych, wysokiej jakości produktów.

Green Caffè Nero to więcej niż kawiarnie - to miejsce tworzone przez otwartych ludzi pełnych pasji, które wpisuje się w tkankę miejską oraz stanowi centrum lokalnej społeczności, przestrzeń do rozmów i integracji dla mieszkańców. Wystrój każdej z nich współtworzą polscy artyści i rzemieślnicy, dzięki czemu zyskują one indywidualny charakter, dopasowany do otoczenia, w którym się znajdują.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.