Komunikaty PR

Green Caffè Nero zaprasza na Wielki Finał mistrzostw Barista of The Year 2024

2024-06-19  |  10:00
Biuro prasowe

Mistrzostwa Barista of The Year organizowane przez sieć Green Caffè Nero po raz pierwszy odbyły się w Polsce w 2011 roku. Ich formuła opiera się na rywalizacji najlepszych baristów w sztuce Latte Art, czyli zdobienia espresso spienionym mlekiem. Uczestnicy tegorocznej edycji konkurowali ze sobą w kategoriach Junior i Senior podczas Mistrzostw Kawiarni, a z kolei najlepsi z nich zmierzyli się w Mistrzostwach Regionu. Dziesięciu Mistrzów Regionów już niebawem spotka się w Wielkim Finale, aby powalczyć o tytuł Barista of The Year oraz możliwość reprezentowania Polski na zawodach International Barista of The Year w Londynie.

Wielki Finał mistrzostw Barista of The Year 2024 odbędzie się już 23 czerwca o 13:00 w warszawskiej kawiarni Green Caffè Nero na ul. Konstruktorskiej 11. Wstęp na event jest darmowy, a na kibicujących gości czeka towarzyszący wydarzeniu piknik oraz liczne atrakcje – m.in. kawa od Mistrzów, lemoniada, przekąski i strefa aktywności dla najmłodszych.

Polscy bariści międzynarodowymi mistrzami

Mistrz Polski wyłoniony podczas nadchodzących zawodów stanie do walki z przedstawicielami grupy Caffè Nero z całego świata w mistrzostwach International Barista of The Year 2024. Podczas zawodów będzie miał okazję zaprezentować swoje umiejętności i pasję do pracy w licznych konkurencjach.

Ostatnie międzynarodowe zmagania przyniosły polskiej reprezentacji dwukrotne mistrzostwo. W 2022 roku tytuł International Barista of The Year należał do Szymona

Sowy, zastępcy Kierownika Kawiarni Karmelicka Kraków, a w 2023 roku do Agaty Róg, Kierowniczki Kawiarni Galerii Mokotów. Mistrzyni w ubiegłym roku pokonała rywali w przygotowaniu perfekcyjnego espresso, zbalansowanego cortado oraz autorskiego drinka na bazie kawy.

Mistrzostwa Barista of The Year to ogromna dawka emocji i prawdziwe święto pasjonatów kawy. Każda edycja to szansa dla naszych baristów – zarówno tych starszych, jak i młodszych stażem – do zaprezentowania się na arenie międzynarodowej. Jak pokazuje historia ostatnich dwóch lat, nasi bariści swoimi umiejętnościami i miłością do kawy często sięgają ponad poziom międzynarodowy. Dziś w teamie Green Caffè Nero jest ich ponad 1000, a każdy z nich ma szansę sprawdzić się i zawalczyć o tytuł Mistrza – mówi Izabela Sakowska, szefowa działu jakości kawy i napojów w Green Caffè Nero.

Jak podkreśla marka, na wysoką jakość serwowanej kawy w Green Caffè Nero wpływają nie tylko umiejętności zespołu, ale również pełna kontrola i nieustanna praca nad jej standardem. Od kontaktu z plantatorami, poprzez selekcję ziaren zgodnych z Rainforest Alliance, autorski proces wypalania, aż po przygotowanie – każdy z tych etapów wpływa na niepowtarzalny smak, aromat i jakość serwowanej kawy.

W ofercie marki, poza napojami na bazie espresso, można znaleźć również całe oraz wstępnie zmielone ziarna, a także kapsułki do przygotowania kawy w domu. Z okazji nadchodzącego Wielkiego Finału Barista of The Year 2024, marka uruchamia na nie specjalną promocję. Każdy, kto 23 czerwca dokona zakupu kawy paczkowanej lub kapsułek Green Caffè Nero z aplikacją, otrzyma voucher na darmową kawę z wybranej kawiarni.

Szczegółowe informacje znajdują się także na stronie wydarzenia:

https://www.facebook.com/events/1389854511721493

***
Green Caffè Nero
to niezależna europejska kawiarnia klasy premium. Pierwszy punkt został otwarty w stolicy w 2012 roku, a obecnie sieć liczy 80 kawiarni zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Bezpośrednia współpraca z rolnikami uprawiającymi kawę, przestrzeganie najwyższych standardów oraz własna palarnia kawy i piekarnia pozwalają każdego dnia na serwowanie gościom rzemieślniczych, wysokiej jakości produktów.

Green Caffè Nero to więcej niż kawiarnie - to miejsce tworzone przez otwartych ludzi pełnych pasji, które wpisuje się w tkankę miejską oraz stanowi centrum lokalnej społeczności, przestrzeń do rozmów i integracji dla mieszkańców. Wystrój każdej z nich współtworzą polscy artyści i rzemieślnicy, dzięki czemu zyskują one indywidualny charakter, dopasowany do otoczenia, w którym się znajdują.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.