Kibicowanie ze smakiem – top 3 przekąski kibica!
Jeśli zamierzasz spędzić najbliższe tygodnie przed telewizorem, kibicując biało-czerwonym, warto zadbać nie tylko o dobre towarzystwo, ale również o smaczne przekąski. Tradycyjne chipsy i słodkie napoje można łatwo zastąpić zdrowszymi alternatywami, które dostarczą energii i wrażeń smakowych. Oto trzy propozycje przekąsek, które idealnie sprawdzą się podczas emocjonujących meczów.
Wybierając przekąski, warto postawić na te, które są szybkie do przygotowania, aby nie tracić zbyt wiele czasu w kuchni i móc w pełni skupić się na kibicowaniu. Deska ulubionych przekąsek, antipasti, a może pizza lub pinsa, którą zrobisz w 10 minut? Zobacz, co powinno się znaleźć na Twojej liście zakupów!
Deska smaków - warzywa i kruche przekąski z kremowym dodatkiem
Świeże, kolorowe warzywa to doskonała alternatywa dla kalorycznych przekąsek. Marchewka, seler, papryka, ogórek lub rzodkiewka podane z ulubionym smakiem hummusu to połączenie chrupkości i delikatnego smaku. Jak dodatkowo uatrakcyjnić taką deskę smaków? Dodaj ulubione szynki oraz sery lub włoskie grissini. Dzięki temu zapewnisz przekrój wielu smakowych przyjemności dla podniebienia.
Fot. Agencja kreatywna Od kuchni
Na większy głód poleca się antipasti!
Na wspólne kibicowanie warto zaopatrzyć się również w szybkie do podania antipasti, zaspokajające nieco większy głód w trakcie meczu. Ostatnimi czasy na stołach królują marynowane papryczki, nadziewane serkiem śmietankowym w oleju oraz oliwki w różnych odsłonach i z coraz to odważniejszymi dodatkami.
Fot. Agencja kreatywna Od kuchni
Pizza Trio
Marzy Ci się pizza, ale nie chcesz spędzać godzin w kuchni? Wystarczy mieć pod ręką pinsę oraz zestaw Pizza Trio od Perla Pełna Dobra. W zestawie znajdziesz oliwki, mozzarellę oraz sos, który nadaje wyrazisty smak. Przygotowanie tej przystawki jest banalnie proste: rozłóż pinsę, dodaj składniki z zestawu i wstaw do piekarnika na kilka minut. Smaczna, domowa pizza gotowa w mniej niż 10 minut!
Naszym celem było stworzenie produktu, który nie tylko będzie smaczny, ale także maksymalnie ułatwi życie naszym klientom. Wiemy, jak cenny jest czas, dlatego Pizza Trio to idealne rozwiązanie dla zabieganych. Nasz produkt jest dopasowany do dostępnych na rynku placków typu pinsa. W całości wykorzystuje się go razem z jedną pinsą, dzięki czemu ograniczamy marnowanie żywności - komentuje Dawid Zielkowski, Marketing Manager Perla Polska.
Fot. Agencja kreatywna Od kuchni
Nadchodzące Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, to świetna okazja do zmiany nawyków. Warto zamienić standardowe przekąski na te trzy propozycje i cieszyć się meczami w pełni, bez obaw o swoją dietę. Smacznego kibicowania!
Kontakt dla mediów:
Natalia Juszczak
Senior Marketing & PR Specialist
Agencja kreatywna Od kuchni
natalia.juszczak@odkuchni.co
tel: 883 921 264
Perla Polska to wiodący europejski producent hummusu i antipasti z ponad 15-letnim doświadczeniem i lider w swojej branży na rynku polskim. W ofercie posiada pełną gamę smacznych i zdrowych przekąsek, które dostarcza do kilkudziesięciu krajów na świecie. Jako jeden z największych pracodawców w regionie zatrudnia już ponad tysiąc osób.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.