Królewskie karoce jako taksówki FREENOW w Londynie
FREE NOW w Londynie z okazji koronacji Króla Karola III zaoferowało swoim użytkownikom wyjątkową i darmową okazję skorzystania ze złotej królewskiej karocy jako… taksówki.
FREENOW, superaplikacja mobilności miejskiej dostępna w ponad 150 miastach europejskich, w tym w 25-ciu w Polsce, w Wielkiej Brytanii umożliwia swoim użytkownikom zamówienie kultowych taksówek Black Cabs i pojazdów prywatnych, a także wynajem e-rowerów i e-hulajnóg.
Wydarzenie jakim jest koronacja Króla Karola III, która zwróci uwagę całego świata, zainspirowała FREENOW do poszerzenia oferty o replikę królewskiej karocy. Darmowy przejazd obejmuje najważniejsze punkty centrum Londynu, w tym Trafalgar Square, Buckingham Palace i National Gallery. To niezwykłe doświadczenie udostępniono dla użytkowników w Londynie, a liczba miejsc została ograniczona.
Mariusz Zabrocki, dyrektor zarządzający FREENOW w Wielkiej Brytanii, komentuje: Większość ludzi ma okazję być świadkiem koronacji tylko raz w życiu, więc jako superaplikacja z największą ofertą współdzielonych pojazdów w całej Europie, chcieliśmy uczcić tę doniosłą okazję czymś wyjątkowym dla naszych użytkowników w Londynie – niezapomnianą przejażdżką złotą królewską karocą.
FREENOW przygotowało coś także dla użytkowników w Polsce - z okazji koronacji Króla Karola III, udostępnia kod promocyjny “KAROCA” na pierwsze 3 przejazdy, każdy ze zniżką 10 zł[1].
[1] Kod “KAROCA” przeznaczony jest dla nowych użytkowników FREENOW i obowiązuje tylko przy płatności przez aplikację.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.