Komunikaty PR

Królewskie karoce jako taksówki FREENOW w Londynie

2023-05-04  |  15:15
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.97 MB )

FREE NOW w Londynie z okazji koronacji Króla Karola III zaoferowało swoim użytkownikom wyjątkową i darmową okazję skorzystania ze złotej królewskiej karocy jako… taksówki.

FREENOW, superaplikacja mobilności miejskiej dostępna w ponad 150 miastach europejskich, w tym w 25-ciu w Polsce, w Wielkiej Brytanii umożliwia swoim użytkownikom zamówienie kultowych taksówek Black Cabs i pojazdów prywatnych, a także wynajem e-rowerów i e-hulajnóg.

Wydarzenie jakim jest koronacja Króla Karola III, która zwróci uwagę całego świata, zainspirowała FREENOW do poszerzenia oferty o replikę królewskiej karocy. Darmowy przejazd obejmuje najważniejsze punkty centrum Londynu, w tym Trafalgar Square, Buckingham Palace i National Gallery. To niezwykłe doświadczenie udostępniono dla użytkowników w Londynie, a liczba miejsc została ograniczona.

Mariusz Zabrocki, dyrektor zarządzający FREENOW w Wielkiej Brytanii, komentuje: Większość ludzi ma okazję być świadkiem koronacji tylko raz w życiu, więc jako superaplikacja z największą ofertą współdzielonych pojazdów w całej Europie, chcieliśmy uczcić tę doniosłą okazję czymś wyjątkowym dla naszych użytkowników w Londynie – niezapomnianą przejażdżką złotą królewską karocą.

FREENOW przygotowało coś także dla użytkowników w Polsce - z okazji koronacji Króla Karola III, udostępnia kod promocyjny “KAROCA” na pierwsze 3 przejazdy, każdy ze zniżką 10 zł[1].


[1] Kod “KAROCA” przeznaczony jest dla nowych użytkowników FREENOW i obowiązuje tylko przy płatności przez aplikację.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Polityka

Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.