Olimp dołącza do Republiki Smaku w centrum handlowym Promenada
Strefa food court „Republika Smaku” w CH Promenada oferuje szeroki wybór restauracji, z których można skorzystać w przerwie między zakupami, by odpocząć i naładować baterie na dalsze atrakcje. W poniedziałek 16 stycznia gastronomiczna oferta galerii poszerzyła się o przedstawiciela największej sieci restauracji typu fast casual dining – Olimp.
Olimp to sieć restauracji samoobsługowych należących do grupy Gastromall, posiadająca swoje lokale w całej Polsce – przede wszystkim w galeriach handlowych i biurowcach. Oferuje różnorodne, stale zmieniające się dania kuchni europejskiej urozmaicone kulinarnymi akcentami z całego świata. Olimp zatrudnia doświadczonych kucharzy, którzy na bieżąco przygotowują wszystkie potrawy. Dzięki systemowi samoobsługi to klient decyduje o wielkości porcji i ma kontrolę nad wysokością rachunku. W ramach programu lojalnościowego w postaci Karty Klienta każdy może uzyskać atrakcyjne rabaty, a dodatkowo na specjalne zniżki mogą liczyć studenci i seniorzy.
Wśród dotychczasowych najemców gastronomicznych Promenady znajdują się znane wszystkim marki fast food, takie jak KFC, McDonald’s, North Fish i Subway, a także serwujące kuchnię azjatycką Tigon, Thai Wok i Sakana Sushi Bar. Dla wielbicieli pizzy dostępne są Pizza Hut i Pizza Hut Express, a jako alternatywy także Mleczarnia czy Arianos Doner Kebab.
– Mamy świadomość, jak ważną rolę odgrywa zróżnicowana oferta gastronomiczna w galerii handlowej. Pomiędzy zakupami i innymi aktywnościami dostępnymi w Atrium Promenada, w Republice Smaku można zjeść, napić się i odpocząć w komfortowych warunkach. Otwarta po gruntownej przebudowie strefa food court została tak zaprojektowana, by łączyć styl retro z nowoczesnością, a kącik zabaw i odpowiednio przystosowane meble ułatwiają korzystanie z niej osobom z dziećmi. Dbamy o to, by klienci mieli do dyspozycji szeroki wybór restauracji w jednym miejscu i mogli w każdej chwili z nich skorzystać. Popularność lokali serwujących jedzenie na wagę cieszy się dużą popularnością na polskim rynku, a marka Olimp zdobyła zaufanie konsumentów. Cieszymy się więc, że stanie się częścią naszej Republiki Smaku. – mówi Sylwia Ochnio, menedżerka CH Promenada.
Restaurację Olimp można znaleźć w strefie food court „Republika Smaku” na pierwszym piętrze Atrium Promenada.
Więcej informacji na stronie: www.olimprest.pl oraz https://warszawa.promenada.com/ i https://warszawa.promenada.com/republika-smaku/

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.