Komunikaty PR

Taki prezent tylko w rankomat.pl

2024-06-17  |  01:00
Biuro prasowe

Klienci rankomat.pl otrzymają aż 30 dni darmowego dostępu do blisko 32 tysięcy audiobooków w ramach usługi subskrypcyjnej Audioteka Klub. Aby skorzystać z promocji, wystarczy kupić ubezpieczenie turystyczne za pośrednictwem rankomat.pl. To kolejny element wakacyjnej kampanii marki.

Od początku czerwca rankomat.pl prowadzi działania marketingowe w ramach swojej letniej kampanii promującej ubezpieczenia turystyczne. Teraz porównywarka wzbogaciła swoją ofertę o wakacyjny prezent dla swoich klientów – 30-dniowy dostęp do usługi subskrypcyjnej Audioteka Klub. To doskonały element wakacyjnego odpoczynku.

- Urlop to idealny czas na nadrabianie zaległości czytelniczych. Dlatego naszym klientom, do spokojnego i zabezpieczonego najlepszą polisą podróżną urlopu, dołączymy możliwość skorzystania z wirtualnej biblioteki audiobooków. To unikalna oferta na rynku ubezpieczeń. Od teraz wakacje będą nie tylko chronione przed wydatkami na ewentualne koszty leczenia, ale także pełne relaksu i doskonałej lektury. Spokój i odpoczynek w pełnym zakresie – mówi Michał Gołota Head of Brand Strategy & Communication.

Maksymalnie następnego dnia po zakupie polisy podróżnej klient otrzyma unikalny link do Audioteki Klub. Aby z niego skorzystać, należy być nowym, niezarejestrowanym wcześniej użytkownikiem tego portalu.

- Blisko 32 tysiące audiobooków, audioseriali i podcastów, a także bajek i nagrań edukacyjnych czeka na każdego w usłudze subskrypcyjnej Audioteka Klub. Posiadamy ofertę, która jest w stanie spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających odbiorców. Możliwość współpracy z rankomat.pl to dla nas wspaniała okazja, aby zachęcić osoby podróżujące do znalezienia chwili oddechu i czerpania przyjemności z bogactwa literatury. W końcu wakacje to najlepszy moment na oderwanie się od codzienności, a Audioteka ma ku temu najlepsze możliwości – mówi Małgorzata Kotyńska Head of B2B z Audioteki.

Kampania wakacyjna rankomat.pl składa się z 30- i 15-sekundowych spotów, które są prezentowane od 6 czerwca w telewizji i Internecie. Towarzyszą im działania promocyjne w kanałach online, mediach społecznościowych oraz na nośnikach zewnętrznych (OOH). Dodatkowo na stronie rankomat.pl zostanie uruchomiona sekcja informacyjna z poradami i ciekawostkami dla osób planujących letni urlop za granicą. Multiporównywarka skupia się w niej na kluczowej wartości, jaką zapewnia polisa podróżna – możliwości spokojnego wypoczynku podczas zagranicznego urlopu bez konieczności pokrywania z własnej kieszeni ewentualnych kosztów leczenia choroby, nieszczęśliwego wypadku czy innego niespodziewanego zdarzenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Święto (rekordowego) Sera Smażonego w Pogorzeli Biuro prasowe
2024-08-23 | 07:30

Święto (rekordowego) Sera Smażonego w Pogorzeli

Święto Sera Smażonego w Pogorzeli odbędzie się nie pierwszy raz. Jednak w tym roku obchodzone będzie w sposób nietuzinkowy. Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w
Styl życia Subway® i jego kultowe kanapki ponownie w Manufakturze!
2024-08-22 | 10:00

Subway® i jego kultowe kanapki ponownie w Manufakturze!

Subway otworzył swój nowy punkt w Manufakturze w Łodzi, w sercu strefy Qulinarium. Nowa lokalizacja Subway zaprasza od poniedziałku do niedzieli, oferując zarówno klasyczne
Styl życia Łukasz Szpunar będzie morsował w lecącym samolocie. Pobije rekord Guinnessa?
2024-08-22 | 07:30

Łukasz Szpunar będzie morsował w lecącym samolocie. Pobije rekord Guinnessa?

Łukasz Szpunar, znany jako Iceking, ma zamiar ustanowić rekord Guinnessa w kategorii „Najdłuższy czas spędzony w zanurzeniu w lodowatej wodzie”. Próba odbędzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.