Taki prezent tylko w rankomat.pl
Klienci rankomat.pl otrzymają aż 30 dni darmowego dostępu do blisko 32 tysięcy audiobooków w ramach usługi subskrypcyjnej Audioteka Klub. Aby skorzystać z promocji, wystarczy kupić ubezpieczenie turystyczne za pośrednictwem rankomat.pl. To kolejny element wakacyjnej kampanii marki.
Od początku czerwca rankomat.pl prowadzi działania marketingowe w ramach swojej letniej kampanii promującej ubezpieczenia turystyczne. Teraz porównywarka wzbogaciła swoją ofertę o wakacyjny prezent dla swoich klientów – 30-dniowy dostęp do usługi subskrypcyjnej Audioteka Klub. To doskonały element wakacyjnego odpoczynku.
- Urlop to idealny czas na nadrabianie zaległości czytelniczych. Dlatego naszym klientom, do spokojnego i zabezpieczonego najlepszą polisą podróżną urlopu, dołączymy możliwość skorzystania z wirtualnej biblioteki audiobooków. To unikalna oferta na rynku ubezpieczeń. Od teraz wakacje będą nie tylko chronione przed wydatkami na ewentualne koszty leczenia, ale także pełne relaksu i doskonałej lektury. Spokój i odpoczynek w pełnym zakresie – mówi Michał Gołota Head of Brand Strategy & Communication.
Maksymalnie następnego dnia po zakupie polisy podróżnej klient otrzyma unikalny link do Audioteki Klub. Aby z niego skorzystać, należy być nowym, niezarejestrowanym wcześniej użytkownikiem tego portalu.
- Blisko 32 tysiące audiobooków, audioseriali i podcastów, a także bajek i nagrań edukacyjnych czeka na każdego w usłudze subskrypcyjnej Audioteka Klub. Posiadamy ofertę, która jest w stanie spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających odbiorców. Możliwość współpracy z rankomat.pl to dla nas wspaniała okazja, aby zachęcić osoby podróżujące do znalezienia chwili oddechu i czerpania przyjemności z bogactwa literatury. W końcu wakacje to najlepszy moment na oderwanie się od codzienności, a Audioteka ma ku temu najlepsze możliwości – mówi Małgorzata Kotyńska Head of B2B z Audioteki.
Kampania wakacyjna rankomat.pl składa się z 30- i 15-sekundowych spotów, które są prezentowane od 6 czerwca w telewizji i Internecie. Towarzyszą im działania promocyjne w kanałach online, mediach społecznościowych oraz na nośnikach zewnętrznych (OOH). Dodatkowo na stronie rankomat.pl zostanie uruchomiona sekcja informacyjna z poradami i ciekawostkami dla osób planujących letni urlop za granicą. Multiporównywarka skupia się w niej na kluczowej wartości, jaką zapewnia polisa podróżna – możliwości spokojnego wypoczynku podczas zagranicznego urlopu bez konieczności pokrywania z własnej kieszeni ewentualnych kosztów leczenia choroby, nieszczęśliwego wypadku czy innego niespodziewanego zdarzenia.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.