Komunikaty PR

Taki prezent tylko w rankomat.pl

2024-06-17  |  01:00
Biuro prasowe

Klienci rankomat.pl otrzymają aż 30 dni darmowego dostępu do blisko 32 tysięcy audiobooków w ramach usługi subskrypcyjnej Audioteka Klub. Aby skorzystać z promocji, wystarczy kupić ubezpieczenie turystyczne za pośrednictwem rankomat.pl. To kolejny element wakacyjnej kampanii marki.

Od początku czerwca rankomat.pl prowadzi działania marketingowe w ramach swojej letniej kampanii promującej ubezpieczenia turystyczne. Teraz porównywarka wzbogaciła swoją ofertę o wakacyjny prezent dla swoich klientów – 30-dniowy dostęp do usługi subskrypcyjnej Audioteka Klub. To doskonały element wakacyjnego odpoczynku.

- Urlop to idealny czas na nadrabianie zaległości czytelniczych. Dlatego naszym klientom, do spokojnego i zabezpieczonego najlepszą polisą podróżną urlopu, dołączymy możliwość skorzystania z wirtualnej biblioteki audiobooków. To unikalna oferta na rynku ubezpieczeń. Od teraz wakacje będą nie tylko chronione przed wydatkami na ewentualne koszty leczenia, ale także pełne relaksu i doskonałej lektury. Spokój i odpoczynek w pełnym zakresie – mówi Michał Gołota Head of Brand Strategy & Communication.

Maksymalnie następnego dnia po zakupie polisy podróżnej klient otrzyma unikalny link do Audioteki Klub. Aby z niego skorzystać, należy być nowym, niezarejestrowanym wcześniej użytkownikiem tego portalu.

- Blisko 32 tysiące audiobooków, audioseriali i podcastów, a także bajek i nagrań edukacyjnych czeka na każdego w usłudze subskrypcyjnej Audioteka Klub. Posiadamy ofertę, która jest w stanie spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających odbiorców. Możliwość współpracy z rankomat.pl to dla nas wspaniała okazja, aby zachęcić osoby podróżujące do znalezienia chwili oddechu i czerpania przyjemności z bogactwa literatury. W końcu wakacje to najlepszy moment na oderwanie się od codzienności, a Audioteka ma ku temu najlepsze możliwości – mówi Małgorzata Kotyńska Head of B2B z Audioteki.

Kampania wakacyjna rankomat.pl składa się z 30- i 15-sekundowych spotów, które są prezentowane od 6 czerwca w telewizji i Internecie. Towarzyszą im działania promocyjne w kanałach online, mediach społecznościowych oraz na nośnikach zewnętrznych (OOH). Dodatkowo na stronie rankomat.pl zostanie uruchomiona sekcja informacyjna z poradami i ciekawostkami dla osób planujących letni urlop za granicą. Multiporównywarka skupia się w niej na kluczowej wartości, jaką zapewnia polisa podróżna – możliwości spokojnego wypoczynku podczas zagranicznego urlopu bez konieczności pokrywania z własnej kieszeni ewentualnych kosztów leczenia choroby, nieszczęśliwego wypadku czy innego niespodziewanego zdarzenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.