Komunikaty PR

Summer Black Friday w Notino potrwa cały tydzień!

2022-07-07  |  13:15
Biuro prasowe

Letnie święto cenowych okazji w Notino każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów. Tegoroczna oferta Summer Black Friday przygotowana przez czeskiego giganta branży kosmetycznej będzie dostępna od 11 lipca. Przez cały tydzień polscy klienci sklepu internetowego notino.pl skorzystają z atrakcyjnych promocji do nawet 40 proc. na prawie 300 popularnych i światowych marek kosmetyków do ciała, perfum, kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków do pielęgnacji włosów i wielu innych.

Notino wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów

Od kilku lat Notino organizuje letnią promocję produktów zwaną Summer Black Friday. Akcja cieszy się dużą popularnością wśród stałych klientów perfumerii, ale również buduje zainteresowanie wśród nowych konsumentów.

Jak podają najnowsze dane, już 77% Polaków robi zakupy online[1]. Mając to na uwadze Notino cały czas poszerza swoją ofertę i organizuje cieszące się popularnością co roczne akcje promocyjne.

– Notino wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają atrakcyjnych ofert zakupowych. Jak pokazują dane sprzedażowe nasza letnia akcja promocyjna każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem. Nieustająco sprawdzamy oczekiwania konsumentów rynku beauty i niezmiernie nas cieszy, że adekwatnie odpowiadamy na ich potrzeby – mówi Andrea Kabická, rzeczniczka prasowa Notino.  

Oferta Summer Black Friday 2022 w Notino 

Od 11 lipca przez cały tydzień klienci Notino będą mogli zakupić produkty prawie 300 popularnych i uznanych marek w cenach do 40 proc. niższych niż zazwyczaj.

Summer Black Friday to już coroczna tradycja i po jesiennym Czarnym Piątku, najbardziej ulubiona forma zakupów. Oprócz kuszących ofert, klienci mogą liczyć na atrakcyjne prezenty przy zakupie wybranych marek. W ofercie Black Friday Notino znajdą m.in.: Kérastase, Yves Saint Laurent, Clinique, Atelier Cologne, Glamglow, MAC Cosmetics czy Thayers.

Aby skorzystać z oferty Summer Black Friday wystarczy w koszyku zakupowym wpisać kod summer

 


[1] „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.