Sunekos Body – produkt iniekcyjny stworzony do ujędrniania ciała
Okres przedwakacyjny charakteryzuje się zwiększonym zainteresowaniem zabiegami ujędrniającymi ciało. Zabiegi biorewitalizujące czyli pobudzające skórę do naturalnej odbudowy i ujędrnienia zdobyły na przestrzeni ostatnich lat niezwykłą popularność. Jednak w większości tego typu zabiegów na ciało wykorzystywano do tej pory preparaty stworzone dla skóry twarzy. Wychodząc naprzeciw potrzebom stworzenia preparatu wyłącznie do skóry ciała włoskie laboratorium Professional Dietetics opracowało jedyny tego typu produkt iniekcyjny poprawiający jakość wiotkiej skóry ciała. O Sunekos Body zapytaliśmy dr Edytę Adamczyk-Kuterę, specjalistkę medycyny anti-aging.
Czym jest Sunekos Body?
Sunekos Body to preparat bioregenerujący, który powstał w wyniku inspiracji doskonałymi efektami zabiegów z użyciem produktów Sunekos do iniekcji skóry twarzy i dekoltu. Preparaty Sunekos to opatentowana formuła 6 aminokwasów HY6AA i kwasu hialuronowego, w odpowiednich proporcjach i udowodnionej w badaniach skuteczności w stymulacji fibroblastów do produkcji kolagenu i elastyny. Te białka podporowe odpowiadają za gęstość, sprężystość, jędrność i napięcie skóry. Po niewątpliwym sukcesie zabiegów Sunekos na twarz, okolice oczu i dekolt producent preparatu postanowił poszerzyć linię i stworzyć produkt przeznaczony do poprawy jakości skóry ciała w najbardziej problematycznych obszarach tj. na brzuchu, ramionach, udach czy pośladkach
Dlaczego powstał osobny produkt?
- Badania naukowców dowiodły, że skład elektrolitowy macierzy zewnątrzkomórkowej na obszarach twarzy, szyi, dekoltu rożni się od składu elektrolitowego macierzy zewnątrzkomórkowej w pozostałych obszarach ciała. Stąd potrzeba dostosowania i stworzenia produktu, który będzie odpowiadał właśnie na te fizjologiczne różnice – tłumaczy dr Edyta Adamczyk-Kutera. - Sunekos Body zawiera aminokwasy, które stymulują syntezę kolagenu i elastyny jak również produkcję innych składników macierzy zewnątrzkomórkowej oraz kwas hialuronowy, który jest niezbędny do zachowania odpowiedniego pH macierzy zewnątrzkomórkowej – dodaje.
Jakie efekty możemy osiągnąć poddając się terapii Sunekos Body?
Sunekos Body przede wszystkim poprawia napięcie skóry, zagęszcza, ujędrnia i uelastycznia skórę w problematycznych obszarach takich jak: brzuch, wewnętrzna powierzchnia ramion, wewnętrzna powierzchnia ud, okolica nad kolanami czy pośladki. Dla osiągnięcia oczekiwanego efektu zwykle zalecane jest przeprowadzenie serii ok 4 zabiegów w odstępach 1-2 tygodniowych, w zależności od kondycji skóry. W wielu przypadkach jednak efekty są widoczne nawet po jednym zabiegu.
Dlaczego warto wykonać zabieg szczególnie latem?
- Wskazania do wykonania tego zabiegu to poprawa jakości skóry, zniwelowanie wiotkości, ale również przed latem - przygotowanie i zabezpieczenie skóry przed ewentualnymi skutkami wynikającymi z działania czynników zewnętrznych takich jak wiatr czy nadmierna ekspozycja na promieniowanie ultrafioletowe – dodaje dr Edyta Adamczyk-Kutera. Zatem okres przedwakacyjny to najlepszy czas na terapię Sunekos Body. Zabieg dostępny w wybranych gabinetach medycyny estetycznej.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.