Super-Pharm dziękuje swoim pracownikom
Nieoczekiwana sytuacja związana z pandemią Covid19 spowodowała wiele zmian w sposobach funkcjonowania firm. Z dnia na dzień trzeba było przeorganizować tryb pracy, by dostosować się do zaistniałych realiów. Super-Pharm jako marka aktywnie reagująca, natychmiast stawiła czoła nowym wyzwaniom. Po wielu tygodniach pracy w trudnych warunkach wyprodukowała film, chcąc docenić swoich pracowników i podziękować im za niezmienne i stałe zaangażowanie w wykonywane zadania.
Ostatnie miesiące wymusiły sporo zmian w sposobie pracy. W Super-Pharm część pracowników przeszła na pracę w trybie home-office, część pozostała na swoich stanowiskach w drogeriach i aptekach, zachowując szczególną ostrożność w kontakcie z klientem i między pracownikami. Za pracę każdej pojedynczej osoby Super-Pharm bardzo dziękuje. W tym celu firma wyprodukowała film, w którym swoich pracowników nazywa „prawdziwymi bohaterami”.
W materiale video prezes firmy oraz zarząd doceniają wszystkie osoby zatrudnione w Super- Pharm. Podkreślona, zauważona oraz uznana jest ich siła, optymizm i odwaga. Ukazani są w „nowej codzienności” – gdy rozkładają towar na półkach w maseczkach i rękawiczkach, gdy zachęcają do dezynfekcji rąk przed wejściem do drogerii lub apteki. Przedstawiona jest też ich praca w warunkach domowych gdy np. prowadzą telekonferencje i spotykają się online poprzez komunikatory. – Doceniamy każdą sekundę, minutę i godzinę oraz podjęte ryzyko. Bardzo chcielibyśmy Was uściskać. Teraz chcemy Wam powiedzieć: „Dziękujemy” – słyszymy na filmie.
Zaistniała sytuacja oraz aktywna postawa pracowników Super-Pharm utwierdziła władze firmy w przekonaniu o jej mocy. To dowód na lojalność i oddanie osób zatrudnionych. W Super- Pharm pracujący rozumieją swoją misję i realizują ją z sercem. Ten film to wyraz największego szacunku i podziękowanie za każdą godzinę i dzień zaangażowania w powierzone obowiązki. To wielkie DZIĘKUJEMY.
Film dostępny pod linkiem: https://youtu.be/bt5DXwItR-k

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.