Komunikaty PR

Super-Pharm dziękuje swoim pracownikom

2020-06-18  |  15:00
Biuro prasowe

 

Nieoczekiwana sytuacja związana z pandemią Covid19 spowodowała wiele zmian w sposobach funkcjonowania firm. Z dnia na dzień trzeba było przeorganizować tryb pracy, by dostosować się do zaistniałych realiów. Super-Pharm jako marka aktywnie reagująca, natychmiast stawiła czoła nowym wyzwaniom. Po wielu tygodniach pracy w trudnych warunkach wyprodukowała film, chcąc docenić swoich pracowników i podziękować im za niezmienne i stałe zaangażowanie w wykonywane zadania.

Ostatnie miesiące wymusiły sporo zmian w sposobie pracy. W Super-Pharm część pracowników przeszła na pracę w trybie home-office, część pozostała na swoich stanowiskach w drogeriach i aptekach, zachowując szczególną ostrożność w kontakcie z klientem i między pracownikami. Za pracę każdej pojedynczej osoby Super-Pharm bardzo dziękuje. W tym celu firma wyprodukowała film, w którym swoich pracowników nazywa „prawdziwymi bohaterami”.

W materiale video prezes firmy oraz zarząd doceniają wszystkie osoby zatrudnione w Super- Pharm. Podkreślona, zauważona oraz uznana jest ich siła, optymizm i odwaga. Ukazani są w „nowej codzienności” – gdy rozkładają towar na półkach w maseczkach i rękawiczkach, gdy zachęcają do dezynfekcji rąk przed wejściem do drogerii lub apteki. Przedstawiona jest też ich praca w warunkach domowych gdy np. prowadzą telekonferencje i spotykają się online poprzez komunikatory. – Doceniamy każdą sekundę, minutę i godzinę oraz podjęte ryzyko. Bardzo chcielibyśmy Was uściskać. Teraz chcemy Wam powiedzieć: „Dziękujemy” – słyszymy na filmie.

Zaistniała sytuacja oraz aktywna postawa pracowników Super-Pharm utwierdziła władze firmy w przekonaniu o jej mocy. To dowód na lojalność i oddanie osób zatrudnionych. W Super- Pharm pracujący rozumieją swoją misję i realizują ją z sercem. Ten film to wyraz największego szacunku i podziękowanie za każdą godzinę i dzień zaangażowania w powierzone obowiązki. To wielkie DZIĘKUJEMY. 

Film dostępny pod linkiem: https://youtu.be/bt5DXwItR-k   

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.