Super-Pharm dziękuje swoim pracownikom
Nieoczekiwana sytuacja związana z pandemią Covid19 spowodowała wiele zmian w sposobach funkcjonowania firm. Z dnia na dzień trzeba było przeorganizować tryb pracy, by dostosować się do zaistniałych realiów. Super-Pharm jako marka aktywnie reagująca, natychmiast stawiła czoła nowym wyzwaniom. Po wielu tygodniach pracy w trudnych warunkach wyprodukowała film, chcąc docenić swoich pracowników i podziękować im za niezmienne i stałe zaangażowanie w wykonywane zadania.
Ostatnie miesiące wymusiły sporo zmian w sposobie pracy. W Super-Pharm część pracowników przeszła na pracę w trybie home-office, część pozostała na swoich stanowiskach w drogeriach i aptekach, zachowując szczególną ostrożność w kontakcie z klientem i między pracownikami. Za pracę każdej pojedynczej osoby Super-Pharm bardzo dziękuje. W tym celu firma wyprodukowała film, w którym swoich pracowników nazywa „prawdziwymi bohaterami”.
W materiale video prezes firmy oraz zarząd doceniają wszystkie osoby zatrudnione w Super- Pharm. Podkreślona, zauważona oraz uznana jest ich siła, optymizm i odwaga. Ukazani są w „nowej codzienności” – gdy rozkładają towar na półkach w maseczkach i rękawiczkach, gdy zachęcają do dezynfekcji rąk przed wejściem do drogerii lub apteki. Przedstawiona jest też ich praca w warunkach domowych gdy np. prowadzą telekonferencje i spotykają się online poprzez komunikatory. – Doceniamy każdą sekundę, minutę i godzinę oraz podjęte ryzyko. Bardzo chcielibyśmy Was uściskać. Teraz chcemy Wam powiedzieć: „Dziękujemy” – słyszymy na filmie.
Zaistniała sytuacja oraz aktywna postawa pracowników Super-Pharm utwierdziła władze firmy w przekonaniu o jej mocy. To dowód na lojalność i oddanie osób zatrudnionych. W Super- Pharm pracujący rozumieją swoją misję i realizują ją z sercem. Ten film to wyraz największego szacunku i podziękowanie za każdą godzinę i dzień zaangażowania w powierzone obowiązki. To wielkie DZIĘKUJEMY.
Film dostępny pod linkiem: https://youtu.be/bt5DXwItR-k

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Elżbieta Romanowska: Przez lata udało się pomóc wielu rodzinom zyskać nowy dom. Jesteśmy świadkami ich szczęścia
Prowadząca „Nasz nowy dom” przyznaje, że największą satysfakcję odczuwa w momencie, kiedy może zaprosić uczestników programu do wyremontowanego już domu i zobaczyć na ich twarzach radość. Wtedy wie, że misja została zakończona sukcesem. Takich pozytywnych zakończeń nie zabraknie również w jubileuszowym sezonie programu. Elżbieta Romanowska zdradza, że twórcy wprowadzili też kilka nowości, ale do czasu emisji pozostaną one niespodzianką.
Prawo
Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Media
Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.