Komunikaty PR

Super-Pharm dziękuje swoim pracownikom

2020-06-18  |  15:00
Biuro prasowe

 

Nieoczekiwana sytuacja związana z pandemią Covid19 spowodowała wiele zmian w sposobach funkcjonowania firm. Z dnia na dzień trzeba było przeorganizować tryb pracy, by dostosować się do zaistniałych realiów. Super-Pharm jako marka aktywnie reagująca, natychmiast stawiła czoła nowym wyzwaniom. Po wielu tygodniach pracy w trudnych warunkach wyprodukowała film, chcąc docenić swoich pracowników i podziękować im za niezmienne i stałe zaangażowanie w wykonywane zadania.

Ostatnie miesiące wymusiły sporo zmian w sposobie pracy. W Super-Pharm część pracowników przeszła na pracę w trybie home-office, część pozostała na swoich stanowiskach w drogeriach i aptekach, zachowując szczególną ostrożność w kontakcie z klientem i między pracownikami. Za pracę każdej pojedynczej osoby Super-Pharm bardzo dziękuje. W tym celu firma wyprodukowała film, w którym swoich pracowników nazywa „prawdziwymi bohaterami”.

W materiale video prezes firmy oraz zarząd doceniają wszystkie osoby zatrudnione w Super- Pharm. Podkreślona, zauważona oraz uznana jest ich siła, optymizm i odwaga. Ukazani są w „nowej codzienności” – gdy rozkładają towar na półkach w maseczkach i rękawiczkach, gdy zachęcają do dezynfekcji rąk przed wejściem do drogerii lub apteki. Przedstawiona jest też ich praca w warunkach domowych gdy np. prowadzą telekonferencje i spotykają się online poprzez komunikatory. – Doceniamy każdą sekundę, minutę i godzinę oraz podjęte ryzyko. Bardzo chcielibyśmy Was uściskać. Teraz chcemy Wam powiedzieć: „Dziękujemy” – słyszymy na filmie.

Zaistniała sytuacja oraz aktywna postawa pracowników Super-Pharm utwierdziła władze firmy w przekonaniu o jej mocy. To dowód na lojalność i oddanie osób zatrudnionych. W Super- Pharm pracujący rozumieją swoją misję i realizują ją z sercem. Ten film to wyraz największego szacunku i podziękowanie za każdą godzinę i dzień zaangażowania w powierzone obowiązki. To wielkie DZIĘKUJEMY. 

Film dostępny pod linkiem: https://youtu.be/bt5DXwItR-k   

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.