Komunikaty PR

Superpuchar Polski w piłce ręcznej – odsłonięcie pucharu i otwarty trening w Man

2024-08-20  |  13:00
Biuro prasowe

7 września w łódzkiej Atlas Arenie odbędzie się długo wyczekiwany Superpuchar Polski w piłce ręcznej. W walce o historyczne trofeum zmierzą się najlepsze drużyny z kraju. Przedsmak tych wielkich sportowych emocji będzie można poczuć już wkrótce w Manufakturze. W piątek, 23 sierpnia, nastąpi tam uroczyste odsłonięcie pucharu, a także otwarty trening z udziałem Marcina Lijewskiego, trenera reprezentacji Polski.

W piątek, 23 sierpnia, o godz. 14 na rynku Manufaktury odbędzie się konferencja prasowa zapowiadająca wielki finał Superpucharu. W evencie udział wezmą m.in. trener reprezentacji Polski, Marcin Lijewski, prezes Superligi, Piotr Należyty oraz wiceprezydent Miasta Łodzi, Adam Wieczorek. Goście opowiedzą, czego mogą spodziewać się kibice po wrześniowym turnieju, a także jakie atrakcje czekają na nich w Manufakturze w związku z imprezą Superpucharu.

W trakcie konferencji nastąpi też uroczyste odsłonięcie trofeum turnieju – puchar, który 7 września trafi do zwycięzców turnieju, będzie można obejrzeć z bliska w Manufakturze – imponująca nagroda stanie w wejściu głównym do budynku galerii handlowej. Poza tym, na łodzian czeka także nie lada gratka: otwarty trening z zawodnikami handballu, prowadzony przez Marcina Lijewskiego. Od godz. 15.30 plaża Manufaktury zamieni się w boisko do piłki ręcznej, a wszyscy chętni będą mogli spróbować swoich sił w tej wymagającej i wzbudzającej mnóstwo emocji dyscyplinie sportowej. Trening potrwa około 1,5 godziny, ale infrastruktura i animatorzy z Superpucharu zostaną w Manufakturze aż do wieczora.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.