Świąteczne chwile pełne cudów z Miloo Home

Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Piękny, świąteczny czas!
Wybór ozdób świątecznych w Miloo Home jest ogromny. Lepiej zarezerwujcie sobie więcej czasu, na podejmowanie decyzji – jaka kolorystyka w tym roku będzie dominująca – głęboka czerwień, uspokajająca zieleń, spektakularne złoto, a może oryginalny i intrygujący fiolet? Na jaki styl się zdecydować – ma być tradycyjnie i naturalnie czy postawimy na wszechobecny błysk? Najważniejsze jest to, by czarodziejski nastrój zapanował w każdym kącie domu. Niech skrzą się i kuszą nie tylko stół, choinka, ale także schody, komody, konsole, parapety, okna i otoczenie kominka.
W duchu Organic Living
Jeśli uważacie, że najpiękniejszy na świecie widok to stado sarenek na polanie, Miloo Home przygotowało dla was kolekcję Living Green. Jak łatwo się domyślić, wiele w niej leśnych motywów. Jest oczywiście jelonek. I to nie jeden. Możemy wybierać między ceramicznym szkliwionym w stylu vintage, dwoma wysokimi i smukłymi (42 cm i 56 cm) w kolorze starego złota i rudym z błyszczącymi rogami. W kolekcji znalazły się też szyszki, bombki z motywem piórek, leśnych mchów i porostów. Wzrok przyciąga prześliczna sowa, która zawieszona na choinkowej gałązce będzie bacznie obserwowała tegorocznych kolędników. Święta w duchu Organic Living są zielone z elementami w odcieniu starego złota i brązu. Dlatego styliści Miloo Home kolekcję Living Green polecają przede wszystkim do domów urządzonych w stylu skandynawskim, tych z rustykalnym klimatem lub, co oczywiste, do wnętrz w stylu country, gdzie króluje naturalne drewno.
Zanurzeni w świątecznym nastroju
Drugą, zupełnie nową kolekcją, którą projektanci Miloo Home stworzyli z myślą o tegorocznym Bożym Narodzeniu jest tajemnicza Dark Ocean. To linia wyjątkowa, bo w oryginalnej, niespotykanej w kontekście dekoracji świątecznych kolorystyce. Dominują tu granat i burgund, rozświetlone srebrnymi i złotymi detalami, kryształkami i brokatem. To kolekcja bardzo elegancka. Pięknie podkreśli klimat apartamentu w przedwojennej kamienicy lub wytwornego domu z kręconymi schodami i marmurowymi posadzkami. W kolekcji Dark Ocean znalazły się także sztuczne kwiaty Dream, które styliści marki proponują wpleść pomiędzy gałązki świątecznego drzewka lub po prostu zaaranżować w formie bukietu na stół, komodę lub parapet. Uzupełnieniem linii są lustrzane naczynia – szklane tuby w dwóch wysokościach, patera i taca.
Precjoza na choince
W świątecznej ofercie Miloo Home zwracają uwagę zjawiskowe bombki i inne dekoracje do powieszenia na drzewku. Od lat wzbudzają one zachwyt i entuzjazm nie tylko wśród najmłodszych. Szklane bombki z Miloo Home wykonywane są w polskiej manufakturze o wieloletnim doświadczeniu. Dmuchane metodą tradycyjną, ręcznie zdobione są cudownym pomysłem na prezent. Dzieci kochają zawieszki! Chłopcy docenią zwierzątka z kolekcji Living Green lub bombkowe samochody. Dziewczynki natomiast wybiorą urocze baletnice, wróżki albo domki które błyszczą drobinkami brokatu w blasku wigilijnych świec.
Chronimy przyrodę
Jeśli nie chcemy przyczyniać się do rokrocznego ścinania tysięcy drzewek w kolekcji Dark Ocean od Miloo Home znajdziemy sztuczną, prawie dwumetrową choinkę! Jest naprawdę znakomitej jakości, wygląda jak najprawdziwsza, a w zestawie ma energooszczędne oświetlenie LED. Z kolei w linii Living Green odkryjemy szeroki wybór wianków świątecznych o różnych średnicach. Te duże, powieszone na drzwiach pomogą poczuć atmosferę zbliżających się świąt już od progu. Wianki o mniejszej średnicy, przystrojone bombkami i figurkami, mogą zaś z powodzeniem odgrywać rolę bożonarodzeniowego stroika!
Szeroka gama dekoracji świątecznych dostępna jest na www.miloohome.pl/xmas

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.