Świąteczne warsztaty Atrium Molo!
Przyjdź do Atrium Molo i stwórz samodzielnie najpiękniejsze dekoracje świąteczne! W oczekiwaniu na Święta Bożego Narodzenia, szczecińskie centrum handlowe zaprasza w dniach 10-12 grudnia na rodzinne warsztaty kreatywne z tworzenia niezwykłych ozdób choinkowych i kartek z życzeniami. W powstawaniu gwiazdkowych dekoracji pomogą uczestnikom mikołajowi pomocnicy do zadań specjalnych - elfy i mikołajki.
Choinka, migoczące lampki i kolorowe świecidełka co roku goszczą w każdym domu, a własnoręcznie wykonane dekoracje szczególnie cieszą oko. Dlatego też czas przedświąteczny to dla małych fanów tworzenia ozdób, wyjątkowo twórczy okres i doskonała okazja, aby dać popis swoich artystycznych umiejętności. Możliwości i pomysłów na ozdoby jest wiele, o czym będą mogli przekonać się mali uczestnicy kreatywnych warsztatów, które odbędą się w Atrium Molo w dniach 10-12 grudnia, w godz. 11.00-19.00.
Przez trzy dni, dzieci wspólnie z rodzicami, będą mogły uczestniczyć w bezpłatnych zajęciach z tworzenia ozdób choinkowych, wykorzystując do tego różne materiały i surowce. Już w piątek (10 grudnia) odbędą się zajęcia z dekorowania bombek akrylowych. W sobotę (11 grudnia) zaplanowano warsztaty z robienia kreatywnych kartek świątecznych, natomiast w niedzielę (12 grudnia) – z tworzenia dekoracyjnych choinek z papieru.
W wyczarowywaniu niepowtarzalnych przedmiotów pomoże im niezastąpiona ekipa Świętego Mikołaja - pracowite elfy i mikołajki. Wykonane dekoracje dzieci zabiorą ze sobą do domu. Efektowne ozdoby zrobione samodzielnie z pewnością sprawią najmłodszym dużo radości, a na dodatek mogą one stać się doskonałym upominkiem świątecznym dla najbliższej osoby. Na zajęcia nie obowiązują zapisy. Warsztaty realizowane będą w kreatywnej strefie warsztatowej, zlokalizowanej w pobliżu sklepu TK Maxx .
- Z myślą o rodzinach z dziećmi postanowiliśmy zadbać o magiczny, przedświąteczny nastrój, urozmaicając im wizyty w galerii ciekawymi warsztatami, podczas których najmłodsi mogą samodzielnie wykonać gwiazdkowe przedmioty - kartki z życzeniami czy dekoracje choinkowe. Weekendowe wydarzenie z okazji świąt Bożego Narodzenia to także nasz ukłon w stronę świątecznych zwyczajów, które dają wiele radości i zbliżają do siebie ludzi. W tym szczególnym okresie zależy nam na tym, aby wszyscy nasi goście mieli spokojniejszą końcówkę roku i poczuli prawdziwie bożonarodzeniowy klimat – mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.
Więcej informacji na temat aktualności i oferty Atrium Molo znajduje się na stronie: www.atrium-molo.pl oraz na profilu Facebook Atrium Molo.
Łamigłówki – rozrywka, łącząca przyjemne z pożytecznym
Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych
Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.