Komunikaty PR

Świąteczny maraton w Jurajskiej trwa. Kolejne atrakcje już od 14 grudnia!

2024-12-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Świąteczny klimat na dobre zadomowił się w Galerii Jurajskiej. Centrum handlowe już lśni iluminacjami, a niedawno gościł w nim nietypowy, bo różowy święty Mikołaj. Teraz szykują się kolejne atrakcje bożonarodzeniowe, które umilą odliczanie czasu do Wigilii.

Już 14 grudnia, w godzinach od 12.00 do 18.00, Galeria Jurajska zaprasza najmłodszych na warsztaty świąteczne. To doskonała okazja, aby dzieci rozwijały swoje zdolności manualne i dowiedziały się więcej o rękodziele.

Pod okiem doświadczonych animatorów mali artyści stworzą unikalne dekoracje, które ozdobią ich domy i choinki. Szczególną atrakcją będzie tworzenie miniaturowych choinek zamkniętych w słoikach – w tej kreatywnej zabawie dzieci będą wspierane przez florystów. Wstęp na warsztaty jest bezpłatny.

– Przygotowane warsztaty to coś więcej niż tylko zabawa – podkreśla Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej. – Rozwijają one kreatywność, wprowadzają w świąteczny nastrój i uczą, jak własnoręcznie tworzyć niepowtarzalne dekoracje. To także świetny sposób na wspólne spędzenie czasu w gronie rówieśników – zachęca.

To jednak nie koniec atrakcji! Już od 16 do 23 grudnia Jurajska zamieni się w prawdziwe świąteczne miasteczko. Wszystko za sprawą Jarmarku Bożonarodzeniowego, który na kilka dni wypełni przestrzeń galerii wyjątkową atmosferą.

Na odwiedzających czekać będzie kilkanaście stoisk pełnych pomysłów na świąteczne prezenty i dekoracje. Wśród nich znajdziemy unikalne upominki, takie jak: ręcznie wykonana biżuteria ze srebra i kamieni szlachetnych, wełniane czapki, szaliki i rękawiczki, świece zapachowe i sojowe, mydła, torby i kosmetyczki, wyroby z ceramiki, zabawki edukacyjne czy pluszowe misie.

Nie zabraknie też kulinarnych specjałów, które idealnie sprawdzą się na świątecznym stole, ale także jako prezent. W ofercie Jarmarku Bożonarodzeniowego znajdą się słodycze, miody i wyroby pszczelarskie, domowe przetwory czy tradycyjne góralskie sery.

Dla miłośników świątecznych dekoracji także coś przygotowano. Na stoiskach dostępne będą m.in. ręcznie robione ozdoby, w tym malowane, szklane bombki czy stroiki. Nie zabraknie także ciekawostek, w tym ozdób wycinanych laserowo oraz tradycyjnych dekoracji, takich jak obrusy, stroiki, łańcuchy, światełka czy gałązki świąteczne – wszystko, co pomoże stworzyć wyjątkową atmosferę w domu.

– Jarmark w Jurajskiej to miejsce, gdzie można znaleźć nietuzinkowe rzeczy, często wytwarzane w tradycyjny sposób, a przez to niepowtarzalne. Odwiedzając go, można kupić unikalny prezent, ale także zaopatrzyć się w produkty, które powinny znaleźć się na wigilijnym i świątecznym stole – mówi Anna Borecka i dodaje; – Robiąc zakupy na jarmarku, wspieramy także lokalny biznes. Wśród wystawców nie brakuje bowiem małych manufaktur, często rodzinnych, a także lokalnych twórców zajmujących się rękodziełem.

Wstęp na Jarmark Bożonarodzeniowy jest bezpłatny. Zakupy na nim można robić od godz. 10.00 do godz. 18.00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.