Świąteczny specjał już na sklepowych półkach
Dla miłośników kulinarnych doznań smakowych, WSP Społem przygotowało niespodziankę: Sos Kielecki Chrzanowy, który niedawno pojawił się w największych sieciach handlowych i sklepach w całym kraju.
Wrzesień to najlepszy sezon na pozyskiwanie tego jakże pysznego i aromatycznego warzywa. Chrzan pospolity to bogaty w składniki mineralne korzeń, który uprawiany był przez ludy słowiańskie już w IX wieku. Wg medycyny naturalnej to naturalny antybiotyk. Jego największą zaleta to przede wszystkim wyrazisty smak. Sprawdza się nie tylko jako przyprawa, ale także składnik wielu dań – np. w formie suszonej, tartej lub krojonej.
Znając dużą sympatię polskich konsumentów do niego, WSP Społem ponownie ruszyło z produkcją sosu z dodatkiem tartego chrzanu (8,6%). Sos Kielecki Chrzanowy wytwarzany na bazie klasycznej receptury – nie zawiera konserwantów. Doskonale komponuje się z pieczonymi mięsami, wszelkiego typu wędlinami na zimno, rybami, jajkami czy sałatkami. Pokochają go miłośnicy zarówno pasztetów, jak i wszelkiego rodzaju pieczeni i ozorków.
Produkt dostępny jest w sprzedaży sezonowej.
SOS KIELECKI CHRZANOWY, 180 g, cena ok.4,59
Więcej na www.wspspolem.com.pl

Domowy „fastfood” pełen jesiennych aromatów

Listopadowy „comfort food” – czyli co?

Listopad pod hasłem placków ziemniaczanych?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Anna Cieślak: Zuza Grabowska ma w sobie godność, ciepło, szlachetność i spokój. Na planie „Rafiego” opiekowała się ludźmi, zawsze miała czas dla innych
Aktorka przyznaje, że nieco obawiała się spotkania z Zuzanną Grabowską i Pawłem Domagałą. Szybko się jednak okazało, że te obawy były bezpodstawne. Kiedy bowiem wszyscy troje stanęli na planie serialu „Rafi”, opartego na pomyśle znanego małżeństwa, a realizowanego dla Polsat Box Go, szybko nawiązali dobry kontakt. Annie Cieślak niezwykle zaimponowała przede wszystkim ich wrażliwość i empatia.
Handel
Technologie rewolucjonizują biznes restauracyjny. Kioski samoobsługowe, kody QR, a wkrótce sztuczna inteligencja będą standardem w branży gastronomicznej

Digitalizacja i nowe technologie stają się głównym motorem rozwoju branży restauracyjnej, a rozwiązania technologiczne – takie jak kody QR, kioski samoobsługowe, cyfrowe menu czy systemy AI wspierające sprzedaż – coraz powszechniej pojawiają się w stacjonarnych restauracjach, usprawniając ich funkcjonowanie i przyciągając klientów. – Niewątpliwie technologia będzie nadal zmieniać sektor gastronomiczny. Im lepsze interakcje z klientem, tym częściej korzysta on z naszych usług – mówi Luis Comas, CEO AmRestu, operatora m.in. marek: KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, który w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności.
Nauka
Wpływ poezji na samopoczucie zbadali naukowcy. Okazała się pomocna w walce z samotnością i radzeniu sobie z trudnymi emocjami

Naukowcy z Uniwersytetu w Plymouth przeprowadzili badanie na temat roli poezji w dzisiejszych, scyfryzowanych czasach. Odpowiedzi badanych, ale też popularność interaktywnej strony internetowej, która w czasie pandemii umożliwiała publikowanie i czytanie wierszy, wskazują jednoznacznie, że poezja nadal jest istotną częścią życia wielu osób. Paradoksalnie media społecznościowe mogą tę pozycję umacniać. Dobroczynny wpływ poezji miał szczególne znaczenie zwłaszcza w czasie pandemii COVID-19, czyli okresie ograniczonych spotkań towarzyskich i pogorszonego nastroju. Wyniki badania wykazały, że poezja może pomóc ludziom w wyrażaniu siebie, łączeniu się z innymi i radzeniu sobie z trudnymi emocjami, np. żałobą.