Komunikaty PR

Święta na horyzoncie w Atrium Kasztanowa!

2021-12-02  |  10:48
Biuro prasowe

Święta na horyzoncie! To idealny moment, aby sprawić sobie odrobinę przyjemności i przeżyć niesamowitą przygodę – usiąść za sterami samolotu i wzbić się ponad chmury! Z takiej okazji będą mogli skorzystać już wkrótce klienci Atrium Kasztanowa. Każdy, kto zechce poczuć się jak prawdziwy pilot w przestworzach, ma możliwość poćwiczyć w symulatorze lotów. Skrzydlata atrakcja dostępna będzie w dniach 3-12 grudnia.

 

Jak odlotowe święta, to i samolot. Przez 10 dni w Atrium Kasztanowa do dyspozycji fanów przestworzy i  miłośników lotnictwa będzie latająca maszyna. Od piątku w pilskim centrum handlowym pojawi się… samolot, w którym będzie można wcielić się w rolę pilota! Aby usiąść za sterami symulatora lotu, wystarczy zapisać się do bazy mailingowej (newslettera) Atrium Kasztanowa. Na miejscu będzie pomocna i przyjazna obsługa samolotu - pilot i hostessa, którzy potowarzyszą uczestnikom atrakcji.

 

Grudzień to przedświąteczny, gorący czas, który wiele osób spędza na zakupach. Chcemy umilić im wizyty w  naszym centrum, wprowadzając świąteczny akcent w postaci oryginalnej rozrywki. Lot w  profesjonalnym symulatorze lotu to okazja do spędzenia wolnego czasu w niebanalny sposób. Zachęcamy fanów mocnych wrażeń do skorzystania z tej atrakcji. Mamy nadzieję, że na długo zachowają najlepsze wspomnienia z przedświątecznej wizyty w galerii – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Symulator lotu zlokalizowany będzie na terenie galerii, w okolicy salonu CCC. Z atrakcji będzie można skorzystać w dniach 3-12 grudnia, w godz. 11.00-19.00.

 

Więcej informacji na temat wydarzenia i oferty centrum można znaleźć na stronie internetowej: https://atrium-kasztanowa.pl/.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Łamigłówki – rozrywka, łącząca przyjemne z pożytecznym Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Łamigłówki – rozrywka, łącząca przyjemne z pożytecznym

Łamigłówki, zagadki, krzyżówki to nie tylko świetny sposób na relaks, ale także pomysł na integrację  z bliskimi. Wspólne rozwiązywanie zagadek to
Dziecko Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych
2024-11-05 | 09:31

Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych

Kiddymoon, polska marka należąca do Kontri sp. z o.o. i specjalizująca się w produkcji zabawek dla dzieci, obchodzi swoje 6. urodziny. Z tej okazji firma ogłasza drugą edycję konkursu
Dziecko Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut
2024-11-04 | 11:00

Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut

Polski producent fotelików samochodowych Avionaut wprowadza nową linię oddychających tapicerek w ramach kampanii Wind of Change. Wykonane z innowacyjnego, oddychającego materiału

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.