Komunikaty PR

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

2024-11-14  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
MP
GardenOfWords

W świątecznym czasie Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’S® oraz Maltesers®. Wśród niej wyjątkowe nowości oraz przysmaki, które powróciły na sezonową półkę. Słodkości inspirują do celebrowania małych chwil codziennego szczęścia w świątecznym okresie, sprawdzając się jako podarunki dla bliskich i dodając smaków podczas zimowego odpoczynku.

W tym roku Mars Wrigley przygotował sezonowe nowości. W tematycznych standach można już znaleźć M&M’S® Crispy Santa. To niewielka figurka z mlecznej czekolady, wypełniona kremem o smaku waniliowym, M&M’S® Minis oraz chrupkami zbożowymi. Ten przysmak pozwoli na dzielenie się magią Świąt z innymi lub jej osobiste celebrowanie.

 

Świąteczny czas to wyjątkowy okres w roku, kiedy spędzamy czas z bliskimi, odwiedzamy rodzinę, czy też oglądamy świąteczne filmy. Do celebrowania wspólnych chwil nie może zabraknąć opakowania ulubionych M&M’S® w świątecznej odsłonie. M&M'S® Peanut Xmas Design w opakowaniu o gramaturze 250 g niewątpliwie przypadnie do gustu wielbicielom orzeszków ziemnych w czekoladowej skorupce.

 

W tym roku dostępne są także dobrze znane konsumentom M&M’S® Hollow Shape Santa – czyli czekoladowe figurki wypełnione drażetkami M&M’S® Minis, których forma w żartobliwy sposób nawiązuje do tradycyjnych czekoladowych Mikołajów.                                                                

 

W świątecznym portfolio Mars Wrigley dostępna jest również wyjątkowa pozycja od marki Maltesers®. Maltesers® Reindeer, to znany i lubiany smak, tym razem w nowym wydaniu – w postaci renifera. Idealnie sprawdzi się jako prezent pod choinkę.

 

Produkty z świątecznej edycji limitowanej są już dostępne w szerokiej dystrybucji. W tym roku marka Mars Wrigley zadbała o wyjątkową ekspozycję. W sklepach pojawią się wyjątkowe standy przypominające swoim wyglądem zaśnieżone, zimowe domki M&M’S®.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GardenOfWords
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.