„Sylvestrowa noc” z Sylvestrem Stallone w Warner TV
Aby zarobić na życie podczas kręcenia „Rocky’ego”, tymczasowo oddał ukochanego psa. W wieku 75 lat postanowił zadebiutować jako malarz sztuki współczesnej, a inspiracji do napisania postaci Ivana Drago z „Rocky IV” szukał w historii boksera III Rzeszy. Stallone to jedna z najbardziej kreatywnych gwiazd branży filmowej. Widzowie mogą zobaczyć jego filmy w Warner TV: sylwestrowy maraton startuje 31 grudnia o 18:05.
W 2016 roku Sylvester Stallone odebrał Złoty Glob dla aktora drugoplanowego za powrót do roli Rocky’ego Balboa w filmie „Creed: Narodziny legendy”. Cała sala gwiazd Hollywood dała mu owacje na stojąco, a wśród nich byli Quentin Tarantino, Patrick Stewart, Helen Mirren, Lady Gaga czy Kurt Russell. Stallone ze wzruszeniem wspomniał, że ostatni raz znajdował się w tym samym miejscu po wygraniu Złotego Globu za pierwszą część „Rocky’ego”: 39 lat wcześniej.
Jego droga aktorska do sukcesu była równie wyboista, jak Rocky’ego. Przy kręceniu pierwszej części był finansowo spłukany i odsprzedał ukochanego psa, aby utrzymać siebie i żonę. Ta historia miała jednak happy end – zarówno dla osiągającego sukces Stallone’a, jak i dla pupila, który został przez niego ponownie odkupiony. Aktor wspominał też, że przed realizacją „Rocky’ego” wziął udział w nieudanym castingu do roli Hana Solo w „Gwiezdnych wojnach”. Ale tę stratę nadrobił w dekadach nowego milenium, występując w filmie sci-fi „Człowiek demolka”.
„Rocky” otrzymał Oscara za najlepszy film w 1977 roku, a Stallone dostał nominację jednocześnie za rolę pierwszoplanową i napisanie scenariusza – wcześniej osiągnęli to jedynie komik Charlie Chaplin i Orson Welles, reżyser „Obywatela Kane’a”. Dla Stallone’a szczególnie ważny był też „Rocky IV”, w którym postanowił eksperymentować z montażem i zachwycił świat kina popkulturowym filmem o wartkiej akcji z krótkimi ujęciami i szybkimi cięciami. Sprawiały, że opowieść o sportowych rozgrywkach i emocjonalnych zmaganiach postaci z ich słabościami była jeszcze bardziej dynamiczna.
Eksperymenty artystyczne przyniosły Stallone’owi sukces, ale w Graham Norton Show wspominał on, że dzień premiery kultowego filmu o bokserze był trudny. Kilka miesięcy wcześniej zadebiutował równie legendarny „Taksówkarz” z Robertem De Niro, który podbił serca widowni. Publiczność z dezaprobatą patrzyła na plakat nieznanego „Rocky’ego”, wiszący obok plakatu uwielbianego przez nich „Taksówkarza”. Z czasem widzowie przekonali się o wyjątkowości tego filmu, a Sylvester Stallone w 2013 roku połączył siły z Robertem De Niro, aby w komediowy sposób opowiedzieć historię dwóch podstarzałych bokserów w filmie „Legendy ringu”.
„Sylvestrowa noc” w Warner TV to okazja do noworocznej zabawy w towarzystwie różnorodnych produkcji z filmografii Stallone’a: od filmów bokserskich, przez sci-fi i komedię policyjną aż po komedię sportową.
Plan emisji sylwestrowej nocy:
18:05 – „Rocky 3”
20:00 – „Rocky 4”
21:45 – „Rocky 5”
23:45 – „Człowiek demolka”
01:55 – „Tango i Cash”
03:55 – „Legendy ringu”
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T). Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PR.Turner.Polska@turner.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR
kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.