Komunikaty PR

Szopi.pl za darmo dostarczy zakupy osobom powyżej 60 roku życia

2020-03-11  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf. pras ( 0.11 MB )

 

W związku z sytuacją związaną z coraz większą liczbą zakażeń koronawirusem,  Szopi.pl rozpocznie darmowe dostarczanie zakupów spożywczych osobom z grupy wiekowej powyżej 60 roku życia. Z racji obniżonej odporności są one bardziej narażone na powikłania w przypadku zachorowania na COVID 19. Akcja rozpocznie się 11 marca i potrwa dwa tygodnie.

 

Model zakupów Szopi polega na wybraniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony www.szopi.pl produktów z określonego sklepu stacjonarnego. Klienci 60+ zapłacą wyłącznie za produkty, a nie za ich dostawę. Dedykowany, przeszkolony szoper realizuje osobiście zamówienie wybierając najświeższe produkty – np. warzywa i owoce. Później dostarcza zakupy pod wskazany adres, do samych drzwi. Klienci mogą określić przedział godzinowy, który im pasuje – nawet 2 godziny od złożenia zamówienia.

Usługa jest dostępna obecnie w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Klienci mogą zamawiać produkty między innymi z sieci handlowych: Auchan, Biedronka, Carrefour, Lidl. Płatności i rozliczenia są dokonywane wyłącznie bezgotówkowo.

Aby możliwe było skorzystanie z darmowej dostawy produktów, wystarczy tylko zarejestrować się w serwisie www.szopi.pl lub ściągnąć aplikację szopi na telefon komórkowy z systemem Android lub iOS i podać swój wiek. Akcja jest zaplanowana na 14 dni.

„Nasi szoperzy pracują tak jak dotychczas, realizując zamówienia klientów Szopi.pl. Śledząc doniesienia medialne oraz stronę GIS, staramy się zadbać o ich zdrowie i poczucie bezpieczeństwa. Między innymi z tego powodu nasi szoperzy dokonują wyłącznie transakcji bezgotówkowych. Dzięki temu nie mają kontaktu z gotówką ani nie przewożą jej przy sobie.” powiedziała Anna Podkowińska, Dyrektor Zarządzający Supertmercato24 w Polsce.

Szoperzy realizujący zakupy dla klientów Supemercato24 i Szopi otrzymali instrukcję dotyczącą zasad higieny i transportu produktów spożywczych. Informacje te pokrywają się z aktualnymi zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego*, który rekomenduje częstsze mycie rąk oraz ich dezynfekowanie odpowiednimi środkami, zachowanie co najmniej 1 metra odległości od osób, które kaszlą i kichają oraz kaszel lub kichanie w chusteczkę jednorazową

 

______________________________________________________________________

*https://gis.gov.pl/aktualnosci/przydatne-materialy-o-koronawirusie/

Supermercato24 to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Supermercato24 mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu.

Dzięki zakupowi platformy szopi.pl model usługi Supermercato24, gwarantujący najwyższą jakość usługi jest już dostępny w Polsce w czterech miastach i będzie sukcesywnie wprowadzany w kolejnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.