Szopi.pl - Zakupy prosto pod drzwi i darmowa dostawa dla mieszkańców Śląska
LoveBrands Relations
Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Odnotowane na Śląsku ogniska koronawirusa pokazują, jak ważne jest przestrzeganie wszelkich zasad bezpieczeństwa oraz dystans społeczny. Dzięki usłudze Szopi.pl, mieszkańcy Katowic, Bytomia oraz Tych mogą – bez wychodzenia z domu zrobić zakupy w sklepach takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka. Przy składaniu zamówienia wystarczy podać kod: POMOCSLASK aby zakupy zostały dostarczone za darmo. Akcja trwa do końca czerwca.
Zrobienie zakupów możliwe jest za pomocą strony www.szopi.pl oraz aplikacji mobilnej w systemach iOS i Android. Zamówienie złożone zarówno przez aplikację mobilną, jak i stronę www może być edytowane aż do ostatniej chwili. Użytkownicy wybierają odpowiadający im termin dostawy, mając do dyspozycji godzinne okna dostaw (np. między godziną 18:00 a 19:00). Z racji obecnej sytuacji związanej z pandemią, firma zwiększyła liczbę szoperów – co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień.
„Zrobienie zakupów za pośrednictwem naszej strony lub aplikacji jest wyjątkowo proste. Klienci wybierają sklep i produkty, które szoper przywozi pod same drzwi. Przyjmujemy wyłącznie płatności bezgotówkowe oraz – aby klienci oraz szoperzy czuli się w pełni bezpiecznie – oferujemy dostawę bezkontaktową, podczas której szoper w bezpiecznej odległości czeka na odebranie zakupów spod drzwi. Nasze usługi sprawdziły się w innych miastach Polski i są traktowane jako rozsądna alternatywa do chodzenia do sklepów w tych trudnych czasach” – mówi Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl. – „Z racji obecnej sytuacji związanej z pandemią, zwiększyliśmy liczbę szoperów – co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień” – dodaje Anna Podkowińska.
Jeżeli w sklepie nie ma odpowiednich artykułów, a zamówiony produkt można zamienić na inny – szoper informuje o tym fakcie telefonicznie. Takie rozwiązanie dotyczy również produktów świeżych: warzyw i owoców oraz mięsa i wędlin.
„Z naszych danych wynika, ze koszyki w porównaniu z czasem sprzed pandemii zwiększyły się średnio o 70% – nasz model zakupowy sprawdza się zwłaszcza teraz, kiedy osoby starsze czy poddane kwarantannie nie mogą opuszczać swoich miejsc zamieszkania – komentuje Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl.
*darmowa dostawa dotyczy zakupów powyżej 130 zł.
Szopi.pl to polska marka Supermercato24, najszybciej rozwijającej się w Europie platformy służącej do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Supermercato24 mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu.
Dzięki zakupowi platformy szopi.pl model usługi Supermercato24, gwarantujący najwyższą jakość usługi jest już dostępny w Polsce w czterech miastach i będzie sukcesywnie wprowadzany w kolejnych.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.