Komunikaty PR

Sztuka barmańska w wydaniu Campari

2022-12-19  |  09:52
Biuro prasowe

Marka, której nieodłączną częścią jest pasja do tworzenia, towarzyszące jej emocje oraz sztuka. Campari nieustannie współpracuje z artystami, czego owocem są powstałe na przestrzeni lat kultowe plakaty, kalendarze i mini produkcje filmowe. Artyzm w wydaniu Campari przejawia się przede wszystkim w sztuce barmańskiej, która jest rodzajem ekspresji, pobudzającej wszystkie zmysły, inspiruje do odkrywania własnych preferencji i nowych doświadczeń. Niezwykle bogata historia marki oraz jej kultowych koktajli zostały opisane w książce „Akademia Campari. Siła Pasji” – publikacji stworzonej przez pasjonatów dla pasjonatów.

 

Leonetto Cappiello, Bruno Munari czy Fortunato Depero to tylko kilka nazwisk twórców popularnych plakatów, których bohaterem jest właśnie Campari. Pasja, która towarzyszyła od początku powstania jej założycielom, inspirowała wszystkie kolejne pokolenia do sięgania po nieszablonowe i oryginalne rozwiązania, łączące ten włoski trunek ze światem sztuki. Włoskie, a dokładnie mediolańskie korzenie trunku, są nieodłącznym elementem tożsamości brandu, który do tej pory dumnie podkreśla swoje pochodzenie. Campari to synonim kultury aperitivo, czyli wspólnego spędzania czasu z bliskimi i zamawiania w barach swoich ulubionych koktajli. Na szczególne wyróżnienie zasługuje jeden z największych klasyków ‘budowanych’ na Campari, czyli Negroni. Ten kultowy aperitif wpisał się nie tylko w historię samej marki, ale także szeroko pojętej popkultury, znajdując uznanie wśród wielu amatorów koktajli.  

 

            Związek tego czerwonego bittera ze sztuką sięga początków istnienia Campari, które do swoich fundamentalnych wartości zalicza nie tylko pasję, ale także kreatywność i nieustanne poszukiwanie inspiracji. Aby uczcić te wartości oraz premierę książki „Akademia Campari. Siła pasji” 29 listopada marka zorganizowała wydarzenie, podczas którego zaproszeni goście mieli okazję wysłuchać opowieści o jej historii, a także spróbować autorskich koktajli trzech mistrzów sztuki barmańskiej i laureatów konkursu Red Hands: tegorocznego zwycięzcy Dawida Pytkowskiego, a także Kaspiana Konieczki i Marcina Szymy. Dawida na co dzień spotkamy w warszawskim El Koktel, gdzie serwuje swój zwycięski koktajl „Cafe Campari”. Marcina i jego autorską „Casę” można wypróbować w Katowickim koktajlbarze „Magazyn”, a Kaspiana i jego aromatyczne „Sensi” można zastać w łódzkim Spirit Bar w hotelu Puro.

 

Wspomniana wcześniej publikacja to zbiór najciekawszych opowieści i niezwykłych historii związanych z historią tego włoskiego brandu oraz wyjątkowym konkursem barmańskim „Akademia Campari Red Hands”. Książka autorstwa Alicji Myśliwiec i Rafała Nawrota, Brand Ambasadora marki Campari, to bogactwo wiedzy nie tylko na temat historii, ale także samego zawodu barmana i związanych z nim wyzwań. Campari od lat organizuje konkurs barmański „Akademia Campari”, który w Polsce przyjął od tego roku międzynarodową nazwę „Red Hands”. Jego tegorocznym laureatem został Polak Dawid Pytkowski, który zachwycił jury konkursowe koktajlami „Solaris” oraz „Cafe Campari”. Książka została wydana na początku października w ograniczonym nakładzie, dlatego zainteresowanych publikacją zapraszamy do kontaktu z biurem prasowym lub działem marketingu CEDC.

 

 

            Campari to pierwszy krok do spełnienia marzeń o tworzeniu najlepszych koktajli w domowych warunkach. Uzupełnienie domowego barku o te pozycje da świetną bazę do rozpoczęcia swojej przygody z miksologią. Właśnie na podstawie tego kultowego włoskiego bittera powstały i nadal powstają jedne z najbardziej wyjątkowych i nietypowych koktajli, które czarują smakiem i urzekają nawet najbardziej wymagające podniebienia. Pasja wpisana w DNA marki i opisana w książce „Akademia Campari. Siła Pasji” ma zachęcać do inspirowania się tym włoskim trunkiem oraz zagłębiania się w kreacje sztuki barmańskiej. Chcących poznać bliżej markę Campari, zapraszamy do koktajl barów serwujących koktajle na bazie tego trunku zlokalizowanych w całej Polsce, których lista znajduje się poniżej:

 

Warszawa

El Koktel

Cafe Zaremba

Bibenda

Lupo Pasta Fresca

 

Gdańsk

Winston Bar

Mała Sztuka

 

Wrocław

Rusty Rat

 

Kraków

The Trust

Mercy Brown

 

Poznań

Mokra Włoszka

Miejscówka

Iluzja

 

Szczecin

17 Schodów Cocktail Bar

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka 80. rocznica Powstania Warszawskiego w Fabryce Norblina Biuro prasowe
2024-07-29 | 17:10

80. rocznica Powstania Warszawskiego w Fabryce Norblina

Wyjątkowa wystawa fotografii, seanse filmów powstańczych w kinie KinoGram, bezpłatne pokazy emocjonującego filmu w technologii VR “Kartka z Powstania” – tak Fabryka
Sztuka Muzeum Powstania Warszawskiego łączy ludzi już od 20 lat
2024-07-29 | 12:10

Muzeum Powstania Warszawskiego łączy ludzi już od 20 lat

Ponad 10 mln odwiedzających, ponad 20 tys. przeprowadzonych lekcji muzealnych dla blisko 0,5 mln uczniów i prawie 0,5 mln obserwujących w mediach społecznościowych to jedynie kilka
Sztuka Warszawa w obiektywie: „Art Lives Here by Leonardo Hotels” – rozstrzygnięcie ko
2024-07-29 | 12:00

Warszawa w obiektywie: „Art Lives Here by Leonardo Hotels” – rozstrzygnięcie ko

Sztuka nie uznaje granic ani barier językowych – na tym założeniu oparła się druga edycja konkursu i rezydencji artystycznej „Art Lives Here by Leonardo Hotels”. Właśnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii

Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.

Handel

Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE

Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.

Ochrona środowiska

Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami

Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.