Komunikaty PR

Nieznane piękno Japonii w CH Osowa – wystawa fotografii

2021-01-31  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Do pobrania Wystawa ( 0.33 MB )

„Impresje japońskie” to intymna opowieść o japońskiej kulturze i krajobrazach. Wystawa zabiera odbiorców w daleką podróż po wschodnich wybrzeżach Azji śladem pary miłośników Japonii. Autorzy kierując się własnymi doświadczeniami, dzielą się tym niezwykłym miejscem, przedstawiając jego przyrodę i codzienne życie, którego byli świadkami.

Mimo upływających lat i wielu podróży, jakie udało nam się odbyć, Japonia nadal zachwyca nas i zadziwia. Za każdym razem, gdy stamtąd wyjeżdżamy wiemy, że niebawem do niej powrócimy.  Nawet odwiedzając po raz kolejny te same miejsca odkrywamy coś, czego wcześniej nie dostrzegliśmy albo zapamiętaliśmy zupełnie inaczej. Zadajemy sobie wtedy pytanie, czy to miejsce jest inne, czy też nasze postrzeganie się zmieniło. I tak powrót, za każdym razem, jest inny – komentują autorzy prac.

O autorach:

Agnieszka Kmieciak, gdańszczanka z urodzenia i wyboru, miłośniczka fotografii oraz kultury
 i tradycji Japonii, którą pasjonuje się i odwiedza od 2005 r. Polonistka z wykształcenia, joginka 
z powołania. Spiritus movens Fuji-san Ośrodka Edukacji Prozdrowotnej w Gdańsku.

Jacek M. Kozłowski, urodzony w Warszawie. Fotografią pasjonuje się od kilkudziesięciu lat. Od 1995 r. odbywa regularne wyprawy do Japonii, udokumentowane tysiącami zdjęć. Obserwuje ludzi, obyczaje, przyrodę,        krajobrazy i architekturę. Jest członkiem Gdańskiego Towarzystwa Fotograficznego.

Wystawa dostępna będzie do 11 kwietnia 2021 roku dla wszystkich odwiedzających Centrum Handlowe Osowa, w godzinach otwarcia galerii. Wstęp na ekspozycję jest bezpłatny.

Więcej informacji na www.chosowa.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka AkzoNobel i kolejna współpraca z Muzeum Narodowym w Warszawie Biuro prasowe
2024-05-22 | 12:00

AkzoNobel i kolejna współpraca z Muzeum Narodowym w Warszawie

Wystawa „Surrealizm. Inne mity” oprowadza odwiedzających muzeum po historii surrealizmu od jego początków, które sięgają 20-lecia międzywojennego, przez lata 50-te i
Sztuka Fuzja zaprasza na Łódź Design Festival
2024-05-16 | 14:45

Fuzja zaprasza na Łódź Design Festival

Najlżejsze krzesło świata, lustrzane dzieła sztuki użytkowej wykonane w technologii FiDU pozwalającej nadmuchać metal pod wysokim ciśnieniem oraz krzesło będące swoistym dialogiem
Sztuka Noc Muzeów z Lime
2024-05-14 | 11:35

Noc Muzeów z Lime

Firma Lime przygotowała specjalną promocję dla uczestników Nocy Muzeów. Każdy użytkownik, który w nocy z 18 na 19 maja wpisze w aplikację kod „MUZEUMZLIME”

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.