Komunikaty PR

Nieznane piękno Japonii w CH Osowa – wystawa fotografii

2021-01-31  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Do pobrania Wystawa ( 0.33 MB )

„Impresje japońskie” to intymna opowieść o japońskiej kulturze i krajobrazach. Wystawa zabiera odbiorców w daleką podróż po wschodnich wybrzeżach Azji śladem pary miłośników Japonii. Autorzy kierując się własnymi doświadczeniami, dzielą się tym niezwykłym miejscem, przedstawiając jego przyrodę i codzienne życie, którego byli świadkami.

Mimo upływających lat i wielu podróży, jakie udało nam się odbyć, Japonia nadal zachwyca nas i zadziwia. Za każdym razem, gdy stamtąd wyjeżdżamy wiemy, że niebawem do niej powrócimy.  Nawet odwiedzając po raz kolejny te same miejsca odkrywamy coś, czego wcześniej nie dostrzegliśmy albo zapamiętaliśmy zupełnie inaczej. Zadajemy sobie wtedy pytanie, czy to miejsce jest inne, czy też nasze postrzeganie się zmieniło. I tak powrót, za każdym razem, jest inny – komentują autorzy prac.

O autorach:

Agnieszka Kmieciak, gdańszczanka z urodzenia i wyboru, miłośniczka fotografii oraz kultury
 i tradycji Japonii, którą pasjonuje się i odwiedza od 2005 r. Polonistka z wykształcenia, joginka 
z powołania. Spiritus movens Fuji-san Ośrodka Edukacji Prozdrowotnej w Gdańsku.

Jacek M. Kozłowski, urodzony w Warszawie. Fotografią pasjonuje się od kilkudziesięciu lat. Od 1995 r. odbywa regularne wyprawy do Japonii, udokumentowane tysiącami zdjęć. Obserwuje ludzi, obyczaje, przyrodę,        krajobrazy i architekturę. Jest członkiem Gdańskiego Towarzystwa Fotograficznego.

Wystawa dostępna będzie do 11 kwietnia 2021 roku dla wszystkich odwiedzających Centrum Handlowe Osowa, w godzinach otwarcia galerii. Wstęp na ekspozycję jest bezpłatny.

Więcej informacji na www.chosowa.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.