Komunikaty PR

Wystartowała piąta edycja konkursu "Design by Śliwka Nałęczowska 2024"

2024-04-11  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 2.9 MB )

Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży w 2025 roku jako część limitowanej linii Art Collection. Zgłoszenia można przesyłać do 15 maja br.

Marka Śliwka Nałęczowska należąca do portfolio firmy Colian już po raz piąty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Tegorocznym tematem przewodnim jest stworzenie autorskiej grafiki na opakowanie produktu
w kształcie sztabki, ilustrującej hasło: „Śliwka Nałęczowska - inspiruje wszystkie zmysły". Zgłoszenia powinny zawierać projekt grafiki wykonany na siatce opakowania (dostępnej do pobrania na stronie www.designbysliwkanaleczowska.pl) oraz jej wizualizację.

Ideą przyświecającą Design by Śliwka Nałęczowska jest wspieranie i promocja młodych twórców, grafików, ilustratorów i projektantów - zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Z tego względu w tym roku na laureatów pierwszych dziesięciu miejsc czekają atrakcyjne nagrody finansowe, wynoszące w zależności od zajętego miejsca od 10 000 zł do 1 000 zł, a także zapasy Śliwki Nałęczowskiej – podkreśla Bożena Piotrowska odpowiedzialna za markę Śliwka Nałęczowska i dodaje „To jednak nie wszystko! Z wybranych projektów powstanie kolejna odsłona limitowanej serii opakowań Art Collection. Premiera pierwszej kolekcji prezentującej nagrodzone prace z edycji 2021, miała miejsce na początku bieżącego roku.”

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska łączy w sobie aspekt artystyczny z użytkowym. Z jednej strony to platforma do komunikacji marki, a z drugiej szansa dla młodych twórców do zaprezentowania umiejętności i zobaczenia swoich prac w realizacji na sklepowych półkach. Dlatego w tym roku jury reprezentują zarówno eksperci z dziedziny sztuki, designu i wzornictwa przemysłowego, jak również specjaliści z obszaru marketingu.

Skład jury Design by Śliwka Nałęczowska 2024:

  • dr Piotr Kuczkowski - Prodziekan Wydziału Architektury Wnętrz, Wzornictwa i Scenografii we wrocławskiej ASP
  • Katarzyna Puczyłowska – odpowiedzialna za koordynację projektów w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, która za swoje działania artystyczne w 2021 r. otrzymała odznaczenie ministerialne Zasłużony dla Kultury Polskiej
  • Lena Pianovska - członkini Zarządu STGU, inicjatorka, koordynatorka oraz mentorka w programie Mentoringowym STGU
  • Aleksandra Tulibacka - redaktor naczelna magazynu Grafmag, współorganizatorka konferencji dla projektantów GrafConf
  • Renata Krawczyk - ilustratorka i graficzka, znana w mediach społecznościowych jako @rena.illustration
  • Marcin Małecki - redaktor naczelny i współzałożyciel tytułów Nowy Marketing oraz MamStartup

Projekty można przesyłać do 15 maja br. wyłącznie za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl.  Wyniki zostaną ogłoszone 20 czerwca br. Szczegółowe zasady uczestnictwa określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym warunkiem do udziału w akcji.

Design by Śliwka Nałęczowska 2024 zyska szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Partnerami V edycji są: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta, Instytut Wzornictwa Przemysłowego oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Patronat medialny nad konkursem objęli: NOIZZ, Grafmag, Nowy Marketing, Label Magazine, Purpose, a także Pakamera. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

----

Art Collection – to limitowana seria opakowań, która swoją premierę miała w pierwszym kwartale br. Tegoroczna odsłona linii stanowi nawiązanie do artystycznej strony marki, promującej sztukę i jest uhonorowaniem zwycięskich prac konkursowych z ostatniej edycji „Design by Śliwka Nałęczowska 2021”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Wystawa prac Macieja Świętego w Galerii Dominikańskiej Biuro prasowe
2024-04-29 | 14:50

Wystawa prac Macieja Świętego w Galerii Dominikańskiej

Od piątku, 26 kwietnia, w Galerii Dominikańskiej można zobaczyć wystawę prac wrocławskiego artysty – Macieja Świętego. Ekspozycję tworzą wyjątkowe plakaty, w różnych
Sztuka Występy najzdolniejszych młodych tancerzy na Ochocie. Nie zabraknie mistrzów
2024-04-20 | 13:00

Występy najzdolniejszych młodych tancerzy na Ochocie. Nie zabraknie mistrzów

Kto kiedykolwiek trenował taniec, wie, jak dużo pracy wymaga dojście do poziomu, który pozwalałby na zaprezentowanie swoich umiejętności publicznie - a co dopiero na scenie i w blasku
Sztuka Rising Aeon - Emocje w zderzeniu z ludzkim cierpieniem - strach, współczucie...
2024-04-16 | 12:00

Rising Aeon - Emocje w zderzeniu z ludzkim cierpieniem - strach, współczucie...

Denise Schwizgebel jest szwajcarską artystką wizualną. Jej najnowszy projekt "Rising Aeon" powstał dzięki spotkaniu z Judith Sacchi, szwajcarską dziennikarką i wolontariuszką

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.