Komunikaty PR

Szwajcarskie perfumy, które warto poznać w 2024 roku

2024-01-24  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.45 MB )

Rozpoczęcie nowego roku to dobry moment nie tylko na odświeżenie garderoby, ale także inwestycję w zapach, który będzie towarzyszył nam w 2024 roku. Perfumy, jako nośniki niezwykłych emocji, to doskonały sposób na wyrażenie siebie i wprawienie się w dobry nastrój. To nie tylko flakon z aromatem, lecz butelka, która kryje w sobie wyjątkowe doświadczenie. A tych, w nowym roku, z pewnością będziemy poszukiwać.

Doskonale rozumie to Gisada, szwajcarska marka kosmetyków premium, która proponuje trzy intrygujące zapachy z serii Ambassador, które stanowią hołd dla piękna, elegancji i unikatowości. Perfumy Gisada to zaproszenie do podróży w świat luksusu, gdzie każdy flakon to niecodzienne doznanie. Na które kompozycje warto zwrócić szczególną uwagę, poszukując zapachu na 2024 rok?

 

Ambassador Men – stylowa klasyka

Ponadczasowość, klasyka oraz luksus spotykają się w świeżym i bardzo żywym zapachu dla mężczyzn, którzy chcą podkreślić swój styl. W eleganckiej kompozycji soczystość zielonej mandarynki łączy się z pikantną paczulą i wyrazistą piwonią, którym towarzyszą delikatne nuty wanilii i bursztynu. Wysokiej jakości połączenie utrzymuje się cały dzień, zapewniając intensywność zmysłowych doznań. Ambassador Men to doskonała propozycja dla mężczyzn, którzy pragną zapachu zarówno na co dzień, jak i na wyjątkowe okazje.

  • NUTY GŁOWY: zielona mandarynka, jabłko, kardamon, fiołek
  • NUTY SERCA: lawenda, czarny pieprz, piwonia, paczula, mango
  • NUTY BAZY: wetyweria, ambra, wanilia, mech, drzewo tekowe

 

Ambassador Intense – moc intensywnych doznań

Zapach stworzony dla mężczyzn pragnących emanować pewnością siebie. Jego twarzą został włoski piosenkarz i aktor Michele Morrone, znany między innymi z popularnego filmu "365 dni". Bezkompromisowa elegancja perfum Ambassador Intense to interpretacja ponadczasowego zapachu Ambassador Men, który wzbogacony został o ciepłe, orientalne nuty. W eleganckiej kompozycji wirują między innymi akordy świeżego grejpfruta, różowego pieprzu i słodkiej maliny, którym towarzyszy mistyczna esencja skóry, paczuli i wanilii. Ekskluzywna kompozycja od Gisady to synonim siły, elegancji i stylu.

  • NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, żywica elemi, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja, akord ozonowy
  • NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop
  • NUTY BAZY: fasolka tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo kaszmirowe, bursztyn, labdanum, mech dębowy, piżmo

 

Ambassadora – kobiecość i wyrafinowana elegancja

Zmysłowa i zachwycająca propozycja dla kobiet, które cenią eleganckie, słodkie i wyraziste zapachy. To synergia nut owocowych, kwiatowych, korzennych iciepłych. Słodycz mandarynki, borówki i jaśminu w damskiej wersji serii Ambassador łączy się z sensualną wanilią, piżmem i drzewem sandałowym, a także szczyptą różowego pieprzu. Dzięki harmonijnej kompozycji nut zapachowych Ambassadora jest niezwykłym, zmysłowym doświadczeniem, o którym nie da się szybko zapomnieć.

  • NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
  • NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
  • NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder

 

Zapachy z serii Ambassador, poza wyjątkowymi kompozycjami nut zapachowych, charakteryzują także minimalistyczne, wysokiej jakości flakony, które stanowią prawdziwy synonim elegancji. Perfumy Gisada dostępne są w perfumeriach sieci Douglas.

Więcej na https://gisada.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.