Komunikaty PR

Szwajcarskie perfumy, które warto poznać w 2024 roku

2024-01-24  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.45 MB )

Rozpoczęcie nowego roku to dobry moment nie tylko na odświeżenie garderoby, ale także inwestycję w zapach, który będzie towarzyszył nam w 2024 roku. Perfumy, jako nośniki niezwykłych emocji, to doskonały sposób na wyrażenie siebie i wprawienie się w dobry nastrój. To nie tylko flakon z aromatem, lecz butelka, która kryje w sobie wyjątkowe doświadczenie. A tych, w nowym roku, z pewnością będziemy poszukiwać.

Doskonale rozumie to Gisada, szwajcarska marka kosmetyków premium, która proponuje trzy intrygujące zapachy z serii Ambassador, które stanowią hołd dla piękna, elegancji i unikatowości. Perfumy Gisada to zaproszenie do podróży w świat luksusu, gdzie każdy flakon to niecodzienne doznanie. Na które kompozycje warto zwrócić szczególną uwagę, poszukując zapachu na 2024 rok?

 

Ambassador Men – stylowa klasyka

Ponadczasowość, klasyka oraz luksus spotykają się w świeżym i bardzo żywym zapachu dla mężczyzn, którzy chcą podkreślić swój styl. W eleganckiej kompozycji soczystość zielonej mandarynki łączy się z pikantną paczulą i wyrazistą piwonią, którym towarzyszą delikatne nuty wanilii i bursztynu. Wysokiej jakości połączenie utrzymuje się cały dzień, zapewniając intensywność zmysłowych doznań. Ambassador Men to doskonała propozycja dla mężczyzn, którzy pragną zapachu zarówno na co dzień, jak i na wyjątkowe okazje.

  • NUTY GŁOWY: zielona mandarynka, jabłko, kardamon, fiołek
  • NUTY SERCA: lawenda, czarny pieprz, piwonia, paczula, mango
  • NUTY BAZY: wetyweria, ambra, wanilia, mech, drzewo tekowe

 

Ambassador Intense – moc intensywnych doznań

Zapach stworzony dla mężczyzn pragnących emanować pewnością siebie. Jego twarzą został włoski piosenkarz i aktor Michele Morrone, znany między innymi z popularnego filmu "365 dni". Bezkompromisowa elegancja perfum Ambassador Intense to interpretacja ponadczasowego zapachu Ambassador Men, który wzbogacony został o ciepłe, orientalne nuty. W eleganckiej kompozycji wirują między innymi akordy świeżego grejpfruta, różowego pieprzu i słodkiej maliny, którym towarzyszy mistyczna esencja skóry, paczuli i wanilii. Ekskluzywna kompozycja od Gisady to synonim siły, elegancji i stylu.

  • NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, żywica elemi, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja, akord ozonowy
  • NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop
  • NUTY BAZY: fasolka tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo kaszmirowe, bursztyn, labdanum, mech dębowy, piżmo

 

Ambassadora – kobiecość i wyrafinowana elegancja

Zmysłowa i zachwycająca propozycja dla kobiet, które cenią eleganckie, słodkie i wyraziste zapachy. To synergia nut owocowych, kwiatowych, korzennych iciepłych. Słodycz mandarynki, borówki i jaśminu w damskiej wersji serii Ambassador łączy się z sensualną wanilią, piżmem i drzewem sandałowym, a także szczyptą różowego pieprzu. Dzięki harmonijnej kompozycji nut zapachowych Ambassadora jest niezwykłym, zmysłowym doświadczeniem, o którym nie da się szybko zapomnieć.

  • NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
  • NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
  • NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder

 

Zapachy z serii Ambassador, poza wyjątkowymi kompozycjami nut zapachowych, charakteryzują także minimalistyczne, wysokiej jakości flakony, które stanowią prawdziwy synonim elegancji. Perfumy Gisada dostępne są w perfumeriach sieci Douglas.

Więcej na https://gisada.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.