Komunikaty PR

Tarczyński przedłuża umowę sponsorską z triathlonistą Marcelem Kozaczkiewiczem

2022-02-23  |  12:00
Biuro prasowe

Marka Tarczyński zdecydowała się na przedłużenie umowy sponsorskiej z Marcelem Kozaczkiewiczem – wicemistrzem Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie. Kontrakt będzie obowiązywał do końca 2022 roku. Sezon dla zawodnika rozpocznie się już 27 marca zawodami Pucharu Europy Quarteira w Portugalii. Ich przebieg zadecyduje o kwalifikacji triathlonisty do Mistrzostw Europy. 

 

Wymagający rok dla młodego triathlonisty

Współpraca marki Tarczyński z Marcelem Kozaczkiewiczem rozpoczęła się już w połowie 2021 roku. Pierwszymi zawodami, w których młody sportowiec brał udział w strojach z logotypami marki, były Mistrzostwa Polski Juniorów w Triathlonie, odbywające się na przełomie lipca i sierpnia.

- Cieszyłem się, gdy firma Tarczyński postanowiła zainwestować w moją triathlonową karierę w 2021 roku. Teraz gdy nasza umowa zostaje przedłużona na kolejny rok, radość jest jeszcze większa. Tarczyński to marka, która w swoich działaniach wspiera i promuje sport, aktywność fizyczną i zdrowe odżywianie. Te tematy są mi bardzo bliskie i zgodne z moim własnym stylem życia, dlatego z dumą będę kontynuował swoją sportową przygodę w 2022 roku, mając u boku takiego sponsora – mówi Marcel Kozaczkiewicz, triathlonista. 
 

Sezon 2022 dla Kozaczkiewicza zapowiada się bardzo intensywnie, a przygotowania do tego wymagającego okresu sportowiec rozpoczął już jesienią. W planach ma udział m.in. w cyklu zawodów Pucharu Europy, Pucharu Polski, a najważniejszym wydarzeniem tegorocznych zmagań dla Marcela Kozaczkiewicza będą Mistrzostwa Polski na dystansie sprint, które odbędą się w ostatni weekend lipca. 

 

Rosnące zaangażowanie Tarczyńskiego w marketing sportowy

Podejmowane przez markę Tarczyński działania obejmujące sponsoring sportowy prowadzone są w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu (CSR) i jednego z jej czterech kluczowych obszarów – AKTYWNIE. Producent białkowych przekąsek chętnie angażuje się w tego typu przedsięwzięcia, mając świadomość, że w ten sposób może promować aktywne formy spędzania czasu oraz zachęcać Polaków do racjonalnego odżywiania, wspierając przy tym swoją działalność biznesową.

Poza sponsoringiem Marcela Kozaczkiewicza Tarczyński wspiera m.in. klub Panthers Wrocław, lokalną drużynę sportową LKS Barycz Sułów, czy działania e-sportowe – Tarczyński Studio Live i zespół Tarczyński Protein Team. Angażuje się także w wydarzenia o charakterze sportowym, takie jak, chociażby charytatywny turniej Giganci Siatkówki oraz zimowy Bieg Piastów.

W listopadzie 2021 roku firma została sponsorem tytularnym Tarczyński Arena Wrocław, podpisując 6-letnią umowę opiewającą na kwotę 14 mln zł i dołączając tym samym do grona nielicznych firm komercyjnych w Polsce, które objęły sponsoringiem tego typu obiekt. Wybór stadionu na Dolnym Śląsku nie był przypadkowy – przedstawicielom Tarczyński S.A. krok ten pozwoli na bycie bliżej społeczności lokalnych, sportowców oraz kibiców będących zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi klientami produktów marki.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę! Biuro prasowe
2024-10-01 | 12:34

Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę!

Kilka razy w tygodniu sport uprawia prawie połowa Polaków, a codziennie niemal jedna czwarta. W dodatku blisko dwie trzecie z nas pomaga sobie w treningach, używając
Sport Porusz swój umysł z ASICS
2024-09-25 | 10:00

Porusz swój umysł z ASICS

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych
Sport Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
2024-09-25 | 08:50

Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec

Poniedziałek, 30 września będzie ostatnim dniem, aby ukończyć wyzwanie sportowe na rzecz dzieci chorych na nowotwory - wspólnie musimy osiągnąć nasz cel, czyli zebrać 2

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Farmacja

Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października

Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.

Żywienie

Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało

Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.