Tarczyński zaprasza do świata Parówkożerców – ruszyła nowa kampania marki
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Tarczyński wystartował z kampanią, która udowadnia, że Polska to kraj Parówkożerców! Od 1 września marka zaprasza wszystkich miłośników parówek do wspólnej zabawy i konkursu, w którym do wygrania jest coś naprawdę wyjątkowego – prywatna impreza z food truckiem pełnym pysznych hot dogów i innych przysmaków! Konkurs to jednak dopiero początek kampanii. Już 16 września na ekrany wróci spektakularny spot reklamowy, w którym Inspektor rozwiążę zagadkę zaginionych parówek. W trakcie kampanii zostanie odkryta także tajemnica – poznamy kolejnego, słynnego Parówkożercę. Kto zostanie ambasadorem po Smolastym i Julii Żugaj?
Polacy to prawdziwi miłośnicy parówek – z badań wynika, że aż 98% ankietowanych spożywa parówki przynajmniej raz w miesiącu[1]. Firma Tarczyński stale dostarcza kolejnych powodów do konsumpcji i wciąż zaskakuje nowościami oraz smacznymi niespodziankami.
Do kogo przyjadą Parówkożercy?
Wraz z początkiem września marka Tarczyński rusza z nową odsłoną kampanii Tarczyński Naturalnie, inaugurując ją konkursem na swoich kanałach społecznościowych. Główną nagrodą jest wizyta food trucka Parówkożerców na prywatnej imprezie zwycięzcy z zapasem autorskich hot dogów oraz przekąsek, które doskonale uzupełnią każde wspólne spotkanie. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy pod postem konkursowym na Facebooku https://www.facebook.com/tarczynskipl dodać zdjęcie swoje i swojej ekipy wraz z uzasadnieniem, dlaczego to właśnie Wasza impreza zasługuje na tę wyjątkową wizytę. Zwycięzca zostanie ogłoszony na początku października. Konkurs związany jest z obchodzonym 20 września Dniem Parówkożercy. To święto stworzone z myślą o wszystkich, którzy kochają parówki, a jego pomysłodawcą jest marka Tarczyński. Konkurs będzie promowany w mediach społecznościowych, na YouTube oraz Spotify.
Legendarny inspektor na tropie nowych tajemnic parówkożerców
To nie koniec emocji. Legendarny inspektor powróci na ekrany, aby rozwikłać smakowitą zagadkę. Co stało się z zaginionymi parówkami w pociągu? Humorystyczne spoty będą emitowane od 16 września w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na ponad 40 kanałach tematycznych. Parówkowa intryga zagości również na dużym ekranie – promocyjne spoty będzie można zobaczyć przed seansami w sieci kin Cinema City od 13 września do 31 października.
Kto zostanie kolejnym słynnym parówkożercą?
Marka nie zwalnia tempa i konsekwentnie buduje rozpoznawalność parówek z linii Tarczyński Naturalnie wśród młodych konsumentów. Po sukcesie poprzednich kampanii z udziałem Smolastego i Julii Żugaj, firma zaprosiła do współpracy kolejne głosy młodego pokolenia. Kto tym razem przejmie rolę ambasadora Parówkożerców? Tajemnica zostanie ujawniona w Dniu Parówkożercy, czyli dokładnie 20 września – warto uważnie śledzić profile marki Tarczyński w mediach społecznościowych.
Nowa kampania „Wszyscy są Parówkożercy” potrwa do końca października.
[1] ŹRÓDŁO: IPSOS, maj 2024 r.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.