Tarczyński zaprasza do świata Parówkożerców – ruszyła nowa kampania marki
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Tarczyński wystartował z kampanią, która udowadnia, że Polska to kraj Parówkożerców! Od 1 września marka zaprasza wszystkich miłośników parówek do wspólnej zabawy i konkursu, w którym do wygrania jest coś naprawdę wyjątkowego – prywatna impreza z food truckiem pełnym pysznych hot dogów i innych przysmaków! Konkurs to jednak dopiero początek kampanii. Już 16 września na ekrany wróci spektakularny spot reklamowy, w którym Inspektor rozwiążę zagadkę zaginionych parówek. W trakcie kampanii zostanie odkryta także tajemnica – poznamy kolejnego, słynnego Parówkożercę. Kto zostanie ambasadorem po Smolastym i Julii Żugaj?
Polacy to prawdziwi miłośnicy parówek – z badań wynika, że aż 98% ankietowanych spożywa parówki przynajmniej raz w miesiącu[1]. Firma Tarczyński stale dostarcza kolejnych powodów do konsumpcji i wciąż zaskakuje nowościami oraz smacznymi niespodziankami.
Do kogo przyjadą Parówkożercy?
Wraz z początkiem września marka Tarczyński rusza z nową odsłoną kampanii Tarczyński Naturalnie, inaugurując ją konkursem na swoich kanałach społecznościowych. Główną nagrodą jest wizyta food trucka Parówkożerców na prywatnej imprezie zwycięzcy z zapasem autorskich hot dogów oraz przekąsek, które doskonale uzupełnią każde wspólne spotkanie. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy pod postem konkursowym na Facebooku https://www.facebook.com/tarczynskipl dodać zdjęcie swoje i swojej ekipy wraz z uzasadnieniem, dlaczego to właśnie Wasza impreza zasługuje na tę wyjątkową wizytę. Zwycięzca zostanie ogłoszony na początku października. Konkurs związany jest z obchodzonym 20 września Dniem Parówkożercy. To święto stworzone z myślą o wszystkich, którzy kochają parówki, a jego pomysłodawcą jest marka Tarczyński. Konkurs będzie promowany w mediach społecznościowych, na YouTube oraz Spotify.
Legendarny inspektor na tropie nowych tajemnic parówkożerców
To nie koniec emocji. Legendarny inspektor powróci na ekrany, aby rozwikłać smakowitą zagadkę. Co stało się z zaginionymi parówkami w pociągu? Humorystyczne spoty będą emitowane od 16 września w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na ponad 40 kanałach tematycznych. Parówkowa intryga zagości również na dużym ekranie – promocyjne spoty będzie można zobaczyć przed seansami w sieci kin Cinema City od 13 września do 31 października.
Kto zostanie kolejnym słynnym parówkożercą?
Marka nie zwalnia tempa i konsekwentnie buduje rozpoznawalność parówek z linii Tarczyński Naturalnie wśród młodych konsumentów. Po sukcesie poprzednich kampanii z udziałem Smolastego i Julii Żugaj, firma zaprosiła do współpracy kolejne głosy młodego pokolenia. Kto tym razem przejmie rolę ambasadora Parówkożerców? Tajemnica zostanie ujawniona w Dniu Parówkożercy, czyli dokładnie 20 września – warto uważnie śledzić profile marki Tarczyński w mediach społecznościowych.
Nowa kampania „Wszyscy są Parówkożercy” potrwa do końca października.
[1] ŹRÓDŁO: IPSOS, maj 2024 r.

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.