Tarczyński zaprasza do świata Parówkożerców – ruszyła nowa kampania marki
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Tarczyński wystartował z kampanią, która udowadnia, że Polska to kraj Parówkożerców! Od 1 września marka zaprasza wszystkich miłośników parówek do wspólnej zabawy i konkursu, w którym do wygrania jest coś naprawdę wyjątkowego – prywatna impreza z food truckiem pełnym pysznych hot dogów i innych przysmaków! Konkurs to jednak dopiero początek kampanii. Już 16 września na ekrany wróci spektakularny spot reklamowy, w którym Inspektor rozwiążę zagadkę zaginionych parówek. W trakcie kampanii zostanie odkryta także tajemnica – poznamy kolejnego, słynnego Parówkożercę. Kto zostanie ambasadorem po Smolastym i Julii Żugaj?
Polacy to prawdziwi miłośnicy parówek – z badań wynika, że aż 98% ankietowanych spożywa parówki przynajmniej raz w miesiącu[1]. Firma Tarczyński stale dostarcza kolejnych powodów do konsumpcji i wciąż zaskakuje nowościami oraz smacznymi niespodziankami.
Do kogo przyjadą Parówkożercy?
Wraz z początkiem września marka Tarczyński rusza z nową odsłoną kampanii Tarczyński Naturalnie, inaugurując ją konkursem na swoich kanałach społecznościowych. Główną nagrodą jest wizyta food trucka Parówkożerców na prywatnej imprezie zwycięzcy z zapasem autorskich hot dogów oraz przekąsek, które doskonale uzupełnią każde wspólne spotkanie. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy pod postem konkursowym na Facebooku https://www.facebook.com/tarczynskipl dodać zdjęcie swoje i swojej ekipy wraz z uzasadnieniem, dlaczego to właśnie Wasza impreza zasługuje na tę wyjątkową wizytę. Zwycięzca zostanie ogłoszony na początku października. Konkurs związany jest z obchodzonym 20 września Dniem Parówkożercy. To święto stworzone z myślą o wszystkich, którzy kochają parówki, a jego pomysłodawcą jest marka Tarczyński. Konkurs będzie promowany w mediach społecznościowych, na YouTube oraz Spotify.
Legendarny inspektor na tropie nowych tajemnic parówkożerców
To nie koniec emocji. Legendarny inspektor powróci na ekrany, aby rozwikłać smakowitą zagadkę. Co stało się z zaginionymi parówkami w pociągu? Humorystyczne spoty będą emitowane od 16 września w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na ponad 40 kanałach tematycznych. Parówkowa intryga zagości również na dużym ekranie – promocyjne spoty będzie można zobaczyć przed seansami w sieci kin Cinema City od 13 września do 31 października.
Kto zostanie kolejnym słynnym parówkożercą?
Marka nie zwalnia tempa i konsekwentnie buduje rozpoznawalność parówek z linii Tarczyński Naturalnie wśród młodych konsumentów. Po sukcesie poprzednich kampanii z udziałem Smolastego i Julii Żugaj, firma zaprosiła do współpracy kolejne głosy młodego pokolenia. Kto tym razem przejmie rolę ambasadora Parówkożerców? Tajemnica zostanie ujawniona w Dniu Parówkożercy, czyli dokładnie 20 września – warto uważnie śledzić profile marki Tarczyński w mediach społecznościowych.
Nowa kampania „Wszyscy są Parówkożercy” potrwa do końca października.
[1] ŹRÓDŁO: IPSOS, maj 2024 r.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.