Komunikaty PR

Targi Ekocuda online już 5 i 6 września – przygotuj swoje ciało na jesień!

2020-08-26  |  10:00
Biuro prasowe

Już w weekend 5-6 września, instagramowy profil marki zapełni się najlepszymi naturalnymi kosmetykami w wyjątkowych ofertach. W ramach wydarzenia, w dniach 28 sierpnia – 6 września, odbędzie się również Ekocudny Tydzień, czyli ogromna dawka wiedzy w formie live’ów z ekspertami!

Oddana społeczność

Czy można przenieść atmosferę, która towarzyszy targom stacjonarnym do przestrzeni online? Okazuje się, że tak! Ekocuda udowadniają to już od dwóch edycji online, które są odpowiedzią na panującą sytuację. Wrześniowa edycja to już 3. odsłona targów, które do tej pory przyciągnęły dziesiątki tysięcy fanów naturalnych kosmetyków.
– Targi online to doskonały sposób na to, by połączyć społeczność zbudowaną wokół Ekocudów niezależnie od lokalizacji. Dzięki internetowi wystawcy i kupujący z całej Polski mogą spotkać się w jednym miejscu – na naszym Instagramie, gdzie dzielą się wiedzą, poradami, spostrzeżeniami oraz opiniami na temat produktów. – mówi Zuzanna Mierzejewska, organizatorka targów Ekocuda i właścicielka marki. Dodaje: Z każdą kolejną odsłoną wydarzenia online, notujemy więcej uczestników, co pokazuje nam, że pomysł organizacji targów w tej formie był trafiony.

 Przygotowania do jesieni czas zacząć?

Zbliżające się targi to okazja, by zadbać o ciało po lecie i przygotować je na jesień i zimę. Każda pora roku to bowiem inne wymagania i zabiegi pielęgnacyjne, którym należy poddać nasze ciało. Warto więc wyposażyć się w kosmetyki, które nawilżą naszą skórę po letnim opalaniu, a także takie, które zadbają o jej komfort podczas jesiennej pogody.

We wrześniowej edycji udział weźmie niemal 100 marek, zarówno polskich, jak i zagranicznych, które przedstawią swoje produkty. Każda z firm przygotowała z tej okazji wyjątkowe atrakcje
i promocje. Gdzie szukać informacji o tym, jakie marki pojawią się w najbliższej edycji? Wszystkiego dowiedzieć się można na profilach Ekocudów na Instagramie oraz Facebooku, a także na profilach wystawców.

 Ekocudny Tydzień – wiedza prosto od ekspertów

Organizatorzy zapraszają jednak nie tylko na wirtualne zakupy, ale również na spotkania z ekspertami. W ramach targów odbędzie się Ekocudny Tydzień, podczas którego eksperci i ekspertki będą dzielić się swoją wiedzą w zakresie pielęgnacji, makijażu czy ekologii. Warto więc być na bieżąco i śledzić transmisje live na Instagramie Ekocudów. Tam można również zadawać pytania i dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi.
– Z niecierpliwością czekamy na wrześniową odsłonę targów. Poprzednia, czerwcowa edycja, przeszła nasze najśmielsze oczekiwania – materiały wystawców wyświetlono aż 1,7 mln razy! Takie zainteresowanie bardzo nas cieszy, zwłaszcza w tych niepewnych czasach. Dla wystawców targi to doskonała okazja na to, by przedstawić swoją ofertę i dotrzeć do osób zainteresowanych naturalnymi produktami, dlatego internetowe edycje targów to duże wsparcie również dla nich.  podsumowuje Zuzanna Mierzejewska.

By wziąć udział w Ekocudach online, wystarczy wejść na Instagram Ekocudów. Tam znajdują się wszystkie informacje o wystawcach i ich ofertach, a także live’y z ekspertami Ekocudnego Tygodnia. Warto dołączyć do tej społeczności i przy okazji zadbać o swoje ciało na jesień!

 

PATRONI MEDIALNI:

Radio ESKA, Gazeta Wyborcza Poznań, Kobieta.pl, TrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, Element Żeński, joga-joga.pl, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Polki.pl, Piggypeg,  Imperium Kobiet, Law Business Quality, Inspirantka.pl, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety, Wirtualne Kosmetyki, Samo Zdrowie, Trendy Art of Living, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, magazyn Dobra Mama, V mag, Kliknij w zdrowie, Codzienny Poznań, Nasz Głos Poznański, Dobre Zielsko, Sukces po poznańsku, lepszypoznan.pl, poznews.pl, Wielki kufer, Miasto Dzieci, My3Miasto.pl, Mamy Mamom, Magazyn Kobiet, Pakamera beauty, Example, Ecoportal.com.pl, Tygrysy Biznesu, Informator Stolicy, VIP Styl, naturalnabogini.pl, magazyn Holistic Health.

www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda
www.linkedin.com/company/ekocuda.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.