Komunikaty PR

Targi Ekocuda online już 5 i 6 września – przygotuj swoje ciało na jesień!

2020-08-26  |  10:00
Biuro prasowe

Już w weekend 5-6 września, instagramowy profil marki zapełni się najlepszymi naturalnymi kosmetykami w wyjątkowych ofertach. W ramach wydarzenia, w dniach 28 sierpnia – 6 września, odbędzie się również Ekocudny Tydzień, czyli ogromna dawka wiedzy w formie live’ów z ekspertami!

Oddana społeczność

Czy można przenieść atmosferę, która towarzyszy targom stacjonarnym do przestrzeni online? Okazuje się, że tak! Ekocuda udowadniają to już od dwóch edycji online, które są odpowiedzią na panującą sytuację. Wrześniowa edycja to już 3. odsłona targów, które do tej pory przyciągnęły dziesiątki tysięcy fanów naturalnych kosmetyków.
– Targi online to doskonały sposób na to, by połączyć społeczność zbudowaną wokół Ekocudów niezależnie od lokalizacji. Dzięki internetowi wystawcy i kupujący z całej Polski mogą spotkać się w jednym miejscu – na naszym Instagramie, gdzie dzielą się wiedzą, poradami, spostrzeżeniami oraz opiniami na temat produktów. – mówi Zuzanna Mierzejewska, organizatorka targów Ekocuda i właścicielka marki. Dodaje: Z każdą kolejną odsłoną wydarzenia online, notujemy więcej uczestników, co pokazuje nam, że pomysł organizacji targów w tej formie był trafiony.

 Przygotowania do jesieni czas zacząć?

Zbliżające się targi to okazja, by zadbać o ciało po lecie i przygotować je na jesień i zimę. Każda pora roku to bowiem inne wymagania i zabiegi pielęgnacyjne, którym należy poddać nasze ciało. Warto więc wyposażyć się w kosmetyki, które nawilżą naszą skórę po letnim opalaniu, a także takie, które zadbają o jej komfort podczas jesiennej pogody.

We wrześniowej edycji udział weźmie niemal 100 marek, zarówno polskich, jak i zagranicznych, które przedstawią swoje produkty. Każda z firm przygotowała z tej okazji wyjątkowe atrakcje
i promocje. Gdzie szukać informacji o tym, jakie marki pojawią się w najbliższej edycji? Wszystkiego dowiedzieć się można na profilach Ekocudów na Instagramie oraz Facebooku, a także na profilach wystawców.

 Ekocudny Tydzień – wiedza prosto od ekspertów

Organizatorzy zapraszają jednak nie tylko na wirtualne zakupy, ale również na spotkania z ekspertami. W ramach targów odbędzie się Ekocudny Tydzień, podczas którego eksperci i ekspertki będą dzielić się swoją wiedzą w zakresie pielęgnacji, makijażu czy ekologii. Warto więc być na bieżąco i śledzić transmisje live na Instagramie Ekocudów. Tam można również zadawać pytania i dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi.
– Z niecierpliwością czekamy na wrześniową odsłonę targów. Poprzednia, czerwcowa edycja, przeszła nasze najśmielsze oczekiwania – materiały wystawców wyświetlono aż 1,7 mln razy! Takie zainteresowanie bardzo nas cieszy, zwłaszcza w tych niepewnych czasach. Dla wystawców targi to doskonała okazja na to, by przedstawić swoją ofertę i dotrzeć do osób zainteresowanych naturalnymi produktami, dlatego internetowe edycje targów to duże wsparcie również dla nich.  podsumowuje Zuzanna Mierzejewska.

By wziąć udział w Ekocudach online, wystarczy wejść na Instagram Ekocudów. Tam znajdują się wszystkie informacje o wystawcach i ich ofertach, a także live’y z ekspertami Ekocudnego Tygodnia. Warto dołączyć do tej społeczności i przy okazji zadbać o swoje ciało na jesień!

 

PATRONI MEDIALNI:

Radio ESKA, Gazeta Wyborcza Poznań, Kobieta.pl, TrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, Element Żeński, joga-joga.pl, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Polki.pl, Piggypeg,  Imperium Kobiet, Law Business Quality, Inspirantka.pl, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety, Wirtualne Kosmetyki, Samo Zdrowie, Trendy Art of Living, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, magazyn Dobra Mama, V mag, Kliknij w zdrowie, Codzienny Poznań, Nasz Głos Poznański, Dobre Zielsko, Sukces po poznańsku, lepszypoznan.pl, poznews.pl, Wielki kufer, Miasto Dzieci, My3Miasto.pl, Mamy Mamom, Magazyn Kobiet, Pakamera beauty, Example, Ecoportal.com.pl, Tygrysy Biznesu, Informator Stolicy, VIP Styl, naturalnabogini.pl, magazyn Holistic Health.

www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda
www.linkedin.com/company/ekocuda.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Frezarka do paznokci – inwestycja, która się opłaca? Biuro prasowe
2024-07-02 | 11:00

Frezarka do paznokci – inwestycja, która się opłaca?

Frezarka do paznokci to nieodzowne urządzenie dla każdego, kto pragnie profesjonalnie dbać o swoje paznokcie, zarówno w salonie, jak i w domu. Jeśli jesteś
Uroda Kąpielowe SPA w centrum gorącego lata
2024-06-27 | 11:00

Kąpielowe SPA w centrum gorącego lata

O czym marzysz podczas gorącego lata? Oczywiście – o orzeźwieniu i chwilach relaksu. Beauty-eksperci wskazują, że duet idealny w upalne dni to relaksująca, chłodna kąpiel i
Uroda Wygrana z potem? Innowacje w służbie świeżości
2024-06-27 | 01:00

Wygrana z potem? Innowacje w służbie świeżości

W 2023 r. Polacy przeznaczyli średnio ponad 409 zł na kosmetyki do higieny osobistej – w tym antyperspiranty. Rynek produktów deo prężnie się rozwija: w ciągu najbliższych 3

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.