Targi Shop Local – lokalna moda na wyciągnięcie ręki
Shop Local to wydarzenie doskonale znane łódzkim fanom mody i rękodzieła. Na cyklicznych targach łodzianie mogą zaopatrzyć się w unikatowe projekty od lokalnych wystawców. Wydarzenie potrwa od 11 do 14 września.
Od najbliższej środy (11 września) łódzcy entuzjaści mody będą mogli wziąć udział w jesiennej edycji Shop Local, cyklicznych targów promujących lokalne firmy modowe, biżuteryjne i z akcesoriami do domu.
W rotundzie galerii handlowej Manufaktury pojawią się różnorodni wystawcy. Będą to: projektantka Kasia Kowalska, Antonella, Skład Materiału, NO LOGO FASHION, Piu Dresses, Lunedi, Morandi, Geometric Story, Bosa Club, Fieri czy Spider&Wolf, Mięta Desig, Trua.
Nie zabraknie też twórców unikatowej biżuterii: Kahiko, Whim, Amuletum, Kulka, Protect your aura, Stoned Biżuteria, Esemi i Naomi. Pojawią się też producenci świec, kosmetyków i oryginalnych grafik, które przyozdobią Wasze ściany: Soylo, Dziki Las, El Nino Cosmetics, Burakovvska, Ziołowe Pola.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.