Targi SHOP LOCAL czyli polscy twórcy w Blue City
Wydarzenia spod szyldu SHOP LOCAL organizowane są od 12 lat w różnych miastach w Polsce. Dotychczas odbyło się ponad 500 edycji. Celem inicjatywy jest propagowanie lokalnych marek i autorskich projektów – podczas targów w jednym miejscu prezentują się twórcy, których wspólnym mianownikiem jest jakość, ciekawe wzornictwo, a także chęć otwarcia się na bezpośredni kontakt z klientem, ponieważ na co dzień ich kolekcje dostępne są najczęściej tylko w sieci. Impreza cieszy się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających!
Od środy 23 października do soboty – 26 w Blue City swoje pojawią się projektanci i marki z całego kraju. Na stoiskach będzie można oglądać i przymierzyć najróżniejsze rodzaje i fasony odzieży, akcesoriów oraz biżuterii. Podczas targów będzie można również kupić kosmetyki. Warto dodać, że większość unikatowego asortymentu wyprodukowana została w Polsce.
Zapraszamy na to niezwykłe wydarzenie! Czekamy na poziomie -1, przy fontannie.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.