Komunikaty PR

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

2025-05-07  |  16:00
Biuro prasowe

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym prestiżowym wydarzeniu stanowił nie tylko promocję polskiej mody, ale również uhonorowanie łódzkiego dziedzictwa kultury i projektowania.

Moda z serca Polski na światowej scenie

EXPO 2025 to jedno z najważniejszych wydarzeń o charakterze międzynarodowym, gromadzące przedstawicieli krajów, regionów i marek z całego świata. Polska obecność na wystawie to nie tylko okazja do zaprezentowania naszego potencjału, ale także promowania regionalnych marek, takich jak TATUUM, które od lat czerpią z lokalnego dziedzictwa i projektują z myślą o jakości, funkcjonalności i ponadczasowym stylu.

W ramach Tygodnia Regionu Łódzkiego marka TATUUM zaprezentowała kolekcję stworzoną z inspiracji ikony łódzkiej animacji – Misia Uszatka. To właśnie ta postać stała się bohaterem limitowanej kolekcji, która została pokazana w Osace.

Pokaz mody w wyjątkowej oprawie artystycznej

Kolekcja TATUUM została zaprezentowana podczas pokazu mody wyreżyserowanego przez Katarzynę Dominiak (@bez_alibi) – twórczynię cyfrową w obszarze mody premium oraz marketingu związanego z branżą fashion. Pokazowi towarzyszyła wyjątkowa oprawa muzyczna w wykonaniu orkiestry symfonicznej Filharmonii Łódzkiej. W wydarzeniu udział wzięła także maskotka Misia Uszatka, będąca symbolicznym łącznikiem między dzieciństwem i emocjami a nowoczesnym podejściem do designu.

tatuu_01

Miś Uszatek w podróży – limitowana edycja T-shirtów

Z okazji udziału w EXPO 2025, TATUUM przygotowało limitowaną edycję dwóch wersji T-shirtów z Misiem Uszatkiem w podróży do Japonii. Grafika przedstawia bohatera w jedwabnym kimonie, spacerującego uliczkami Osaki i odkrywającego bogactwo japońskiej kultury. T-shirty dostępne są wyłącznie w sklepie internetowym marki, w limitowanej liczbie egzemplarzy na WWW.TATUUM.COM.

TATUUM na biznesowej mapie świata

Obecność na EXPO to także szansa na nawiązanie międzynarodowych kontaktów biznesowych. Marka TATUUM wzięła udział w seminarium gospodarczym, podczas którego zaprezentowała swój dorobek projektowy, podejście do jakości oraz filozofię marki opartej na odpowiedzialności i lokalnym rzemiośle.

tatuu_02

EXPO 2025 Osaka – święto kultury, technologii i designu

EXPO 2025 w Osace rozpoczęło się 13 kwietnia i potrwa aż do 13 października. To globalna platforma wymiany idei, inspiracji i innowacji, w której Polska – dzięki markom takim jak TATUUM – pokazuje, że tradycja i nowoczesność mogą iść w parze, tworząc wartościowe i rozpoznawalne produkty na międzynarodowym rynku.

O TATUUM:

TATUUM to polska marka odzieżowa obecna na 30 europejskich rynkach. Obecnie sieć TATUUM obejmuje 121 placówek w 4 krajach, w tym 100 sklepów w Polsce. Marka wyróżnia się filozofią łączenia klasycznej elegancji z nowoczesnym designem, oferując kolekcje stworzone z myślą o osobach ceniących komfort, styl i ponadczasowość.

W kolekcjach wykorzystywane są naturalne materiały, a każdy element odzieży charakteryzuje się starannym wykonaniem oraz dbałością o detale, co zapewnia trwałość i wysoką jakość kolekcji. Inspiracją do projektowania kolekcji jest codzienność, dzięki czemu ubrania sprawdzają się zarówno w sytuacjach biznesowych, jak i w codziennych stylizacjach. W ofercie marki łączy się funkcjonalność z modą, tworząc ponadczasowe rozwiązania dopasowane do różnych potrzeb.

TATUUM konsekwentnie rozwija swoją obecność na rynku międzynarodowym i online, dostosowując ofertę do zmieniających się trendów oraz oczekiwań klientów

tatuu_03

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć