TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym prestiżowym wydarzeniu stanowił nie tylko promocję polskiej mody, ale również uhonorowanie łódzkiego dziedzictwa kultury i projektowania.
Moda z serca Polski na światowej scenie
EXPO 2025 to jedno z najważniejszych wydarzeń o charakterze międzynarodowym, gromadzące przedstawicieli krajów, regionów i marek z całego świata. Polska obecność na wystawie to nie tylko okazja do zaprezentowania naszego potencjału, ale także promowania regionalnych marek, takich jak TATUUM, które od lat czerpią z lokalnego dziedzictwa i projektują z myślą o jakości, funkcjonalności i ponadczasowym stylu.
W ramach Tygodnia Regionu Łódzkiego marka TATUUM zaprezentowała kolekcję stworzoną z inspiracji ikony łódzkiej animacji – Misia Uszatka. To właśnie ta postać stała się bohaterem limitowanej kolekcji, która została pokazana w Osace.
Pokaz mody w wyjątkowej oprawie artystycznej
Kolekcja TATUUM została zaprezentowana podczas pokazu mody wyreżyserowanego przez Katarzynę Dominiak (@bez_alibi) – twórczynię cyfrową w obszarze mody premium oraz marketingu związanego z branżą fashion. Pokazowi towarzyszyła wyjątkowa oprawa muzyczna w wykonaniu orkiestry symfonicznej Filharmonii Łódzkiej. W wydarzeniu udział wzięła także maskotka Misia Uszatka, będąca symbolicznym łącznikiem między dzieciństwem i emocjami a nowoczesnym podejściem do designu.
Miś Uszatek w podróży – limitowana edycja T-shirtów
Z okazji udziału w EXPO 2025, TATUUM przygotowało limitowaną edycję dwóch wersji T-shirtów z Misiem Uszatkiem w podróży do Japonii. Grafika przedstawia bohatera w jedwabnym kimonie, spacerującego uliczkami Osaki i odkrywającego bogactwo japońskiej kultury. T-shirty dostępne są wyłącznie w sklepie internetowym marki, w limitowanej liczbie egzemplarzy na WWW.TATUUM.COM.
TATUUM na biznesowej mapie świata
Obecność na EXPO to także szansa na nawiązanie międzynarodowych kontaktów biznesowych. Marka TATUUM wzięła udział w seminarium gospodarczym, podczas którego zaprezentowała swój dorobek projektowy, podejście do jakości oraz filozofię marki opartej na odpowiedzialności i lokalnym rzemiośle.
EXPO 2025 Osaka – święto kultury, technologii i designu
EXPO 2025 w Osace rozpoczęło się 13 kwietnia i potrwa aż do 13 października. To globalna platforma wymiany idei, inspiracji i innowacji, w której Polska – dzięki markom takim jak TATUUM – pokazuje, że tradycja i nowoczesność mogą iść w parze, tworząc wartościowe i rozpoznawalne produkty na międzynarodowym rynku.
O TATUUM:
TATUUM to polska marka odzieżowa obecna na 30 europejskich rynkach. Obecnie sieć TATUUM obejmuje 121 placówek w 4 krajach, w tym 100 sklepów w Polsce. Marka wyróżnia się filozofią łączenia klasycznej elegancji z nowoczesnym designem, oferując kolekcje stworzone z myślą o osobach ceniących komfort, styl i ponadczasowość.
W kolekcjach wykorzystywane są naturalne materiały, a każdy element odzieży charakteryzuje się starannym wykonaniem oraz dbałością o detale, co zapewnia trwałość i wysoką jakość kolekcji. Inspiracją do projektowania kolekcji jest codzienność, dzięki czemu ubrania sprawdzają się zarówno w sytuacjach biznesowych, jak i w codziennych stylizacjach. W ofercie marki łączy się funkcjonalność z modą, tworząc ponadczasowe rozwiązania dopasowane do różnych potrzeb.
TATUUM konsekwentnie rozwija swoją obecność na rynku międzynarodowym i online, dostosowując ofertę do zmieniających się trendów oraz oczekiwań klientów

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda
Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.
Handel
Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Podróże
Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.