Komunikaty PR

Marka ekologicznych miodów Roi Się rozwija swoją ofertę

2021-08-23  |  15:00
Biuro prasowe

Od początku swojej działalności marka miodów Roi Się stawia zarówno na działalność w duchu „zero waste”, jak i w pełni naturalne produkty, pozyskiwane od pszczelich rodzin prosto z Puszczy Iłżeckiej w Świętokrzyskiem. W ostatnim czasie jej oferta została poszerzona o kolejne pozycje asortymentowe – pszczele pyłki oraz świeczki z wosku pszczelego.

Stale monitorujemy rynek i odpowiadamy na zmieniające się zapotrzebowanie ze strony naszych odbiorców. Obecnie dostrzegamy wzmożone zainteresowanie naturalnymi odżywkami, które wzmacniają, regenerują oraz budują odporność organizmu. Pyłki pszczele doskonale wpisują się w ten trend” – mówi Jacek Antoniewicz z marki Roi Się.  

Producenci zadbali o ekologiczny wymiar całego procesu produkcji. Znajdujące się na słoikach etykiety powstały z papieru, który składa się z surowców wtórnych, z certyfikatem FSC. Do ich klejenia wykorzystano naturalne substancje – a dokładniej wosk z uli. „Warto w tym miejscu dodać, iż do wysyłki używamy kartonów z recyklingu, stemplowanych sokami z roślin i wypełnionych naturalnymi wiórami drewnianymi. Całość zaś zamykamy w specjalnie zaprojektowanych szklanych słoikach, które mogą posłużyć jako idealne pojemniki na przechowywanie cukru czy przypraw” – podkreśla Jacek Antoniewicz.

Oprócz pszczelich pyłków asortyment powiększył się również o świeczki z wosku pszczelego. „Świece wykonywane są w całości ręcznie w naszej pracowni – każda z nich jest inna i niepowtarzalna. Wykonujemy je zgodnie z tradycyjnym przepisem, wykorzystując naturalne bawełniane knoty” – mówi Jacek Antoniewicz. Co ważne, dostępne w ofercie świeczki (wersja w jasnym i ciemnym szkle) oraz klasyczne tealighty posiadają właściwości lecznicze, łagodząc takie dolegliwości dróg oddechowych, jak kaszel, katar czy astma. Z uwagi na swoje naturalne „pszczele” właściwości usuwają też nieprzyjemne zapachy (jak na przykład dymu tytoniowego czy spalin), a także oczyszczają i jonizują powietrze, pachnąc przy tym naturalnym miodowo-woskowym aromatem.

Pełna oferta marki Roi Się dostępna jest pod adresem www.roisie.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Teatr W Dzień Dziecka wyruszcie razem do krainy Calineczki Biuro prasowe
2025-05-19 | 09:00

W Dzień Dziecka wyruszcie razem do krainy Calineczki

Czas i uwaga rodziców bezwarunkowo poświęcone dziecku to niedoceniany a bezcenny prezent. Warto o tym pamiętać zwłaszcza planując Dzień Dziecka. Wspólne wyjście do
Teatr ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI
2024-12-20 | 12:00

ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI

Już w styczniu młodzi widzowie Teatru Pinokio w Łodzi wyruszą w niezwykłą podróż do świata dziecięcej wyobraźni i przyjaźni. Właśnie rozpoczęły się próby do spektaklu
Teatr SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”
2024-12-18 | 16:00

SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”

– To oczywiste, że szukaliśmy umiejętności, aktorskich i wokalnych. Ale chcieliśmy też czegoś więcej: takiej nieopisywalnej iskry i różnorodności osobowości – tak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć