Na deskach teatru CH Rondo
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Jak ciekawie spędzić sobotę z dzieckiem? Zabierz je do teatru! CH Rondo przygotowało cykl „Teatrzyki Na Okrągło”, w ramach którego co miesiąc organizuje bezpłatne spektakle teatralne dla najmłodszej publiczności. To nie tylko doskonała rozrywka dla całych rodzin, ale też idealna okazja, by wprowadzić dziecko w świat kultury i sztuki.
Najbliższe przedstawienie w CH Rondo odbędzie się już w tę sobotę, 25 września. Tym razem aktorzy z Teatru Magmowcy, zagrają pełen humoru spektakl pt. „Jesienna przygoda w kuchni”, opowiadający o przygodach wesołego garnka. Widowisko będzie można obejrzeć o godzinach 11:00, 13:00 i 15:00 na scenie ustawionej pomiędzy perfumerią Sephora, a Kwiaciarnią Olivia. Dopełnieniem spektaklu będą warsztaty kulinarne dla najmłodszych, które poprowadzi Fundacja Działań Twórczych – "Pola Inspiracji". Udział w przedstawieniach i warsztatach jest bezpłatny.
„Wygodna lokalizacja CH Rondo sprawia, że jest to komfortowe miejsce zakupów dla wielu osób przejeżdżających obok centrum w drodze do pracy. Przede wszystkim jednak, Rondo to miejsce codziennych zakupów dla naszych sąsiadów i okolicznych mieszkańców. Chcemy, aby Rondo było dla nich także miejscem, w którym mogą miło spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Dlatego latem tego roku rozpoczęliśmy cykliczne wydarzenie skierowane do najmłodszych, pod nazwą „Teatrzyki Na Okrągło”. Przed nami już trzecia edycja tego wydarzenia. Widzimy, że spektakle teatralne realizowane przez lokalny Teatr Magmowcy cieszą zarówno najmłodszych widzów, jak i ich opiekunów. Mamy nadzieję, że oferowana forma rozrywki spotka się z zainteresowaniem dzieci i rodziców z całej Bydgoszczy i wszystkim dostarczy samych pozytywnych emocji.” – mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.
Teatrzyki Na Okrągło odbywają się cyklicznie - raz w miesiącu w CH Rondo. Uczestnicy teatrzyków otrzymają specjalny dzienniczek na Stemple Udziału. Zebranie 4 stempli gwarantuje nagrodę - do odbioru w grudniu 2021 r.

ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI

SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”

TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.