Premierowe spektakle lubianego Teatru na Leżakach
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Niezobowiązująca atmosfera, energetyczne widowisko i muzyka na żywo. Takie są spektakle „Teatru na Leżakach”, który ponownie zawita do Wrocławia, tym razem z zupełnie nowymi przedstawieniami. To trzeba zobaczyć. W najbliższy piątek i sobotę jedyne przedstawienia we Wrocławiu. Wstęp bezpłatny.
Już w najbliższy piątek i sobotę Teatr Pijana Sypialnia wystawi we Wrocławiu dwa premierowe spektakle - przedstawienie „Poper”, czyli wybuchową mieszankę konwencji z pełnymi dobrego humoru piosenkami, oraz wypełnione ludową muzyką w nowoczesnej odsłonie widowisko „Łojdyrydy”.
„Poper” to fascynujący tekst izraelskiego dramaturga Hanocha Levina, przeniesiony na deski teatru przez reżysera i scenografa, Stanisława Dembskiego. Jak na prawdziwy teatralny miszmasz przystało, nie zabraknie w nim wątków komediowych i absurdu, ale również poezji czy chwil na refleksję. Wszystko utrzymane w lekkim tonie, do czego „Teatr na Leżakach” już zdążył nas przyzwyczaić. W spektaklu, tuż obok aktorów, wystąpią muzycy grający na skrzypcach, altówce i fagocie. Za zachętę niech posłużą tytuły dwóch utworów śpiewanych podczas przedstawienia: „Piosenka palca w nosie” i „Piosenka przedniej i tylnej potrzeby”.
Drugi spektakl, czyli „Łojdyrydy” to autorski projekt Teatru Pijana Sypialnia, wyreżyserowany przez Stanisława Dembskiego. Widowisko realizowane jest z prawdziwym rozmachem: bierze w nim udział kilkunastu śpiewających i tańczących aktorów oraz siedmioosobowa orkiestra, porywająca widownię ludową muzyką w nowoczesnej odsłonie. Na scenie będą królować kujawiaki, oberki i mazurki, zgrabnie wplecione w fabułę przedstawienia, opowiadającego o mieszkańcach dwóch polskich wsi, z których drwi przeznaczenie. Czy do miejscowych w końcu uśmiechnie się los? Koniecznie sprawdźcie sami.
Teatr na Leżakach to spotkanie ze sztuką na wysokim poziomie, ale blisko widza i w takiej atmosferze, w jakiej czuje się on swobodnie. – Spektakle odbędą się niezależnie od pogody, wewnątrz centrum. Oczywiście, nie zabraknie leżaków ani niezapomnianych wrażeń – zapewnia Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.
Oba spektakle są bezpłatne i rozpoczną się o godz. 20:30 w najbliższy piątek, 6 sierpnia
i sobotę, 7 sierpnia.
6 sierpnia, godz. 20:30, „Łojdyrydy”, wstęp bezpłatny
Bohaterami tej historii są mieszkańcy dwóch sąsiednich miejscowości: Kopydliny i Samborza, którzy łapią się różnych sposobów, aby zapobiec kolejnym nieszczęściom, które spadają na obie wsie. Obalają władzę, budują przydrożny szalet, jednak nie przynosi to oczekiwanych rezultatów. Bezradni decydują się o pomoc z zewnątrz – poważni panowie z Warszawy uczą ich, jak pozyskiwać granty na promocję regionalnych produktów, wśród których najważniejszym jest… caffe latte z mleka prosto od krowy!
7 sierpnia, godz. 20:30, „Poper”, wstęp bezpłatny
Spektakl opowiada o małżeństwie Szwarców, w którym drobny konflikt rozpętał okrutną i absurdalną wojnę. W intrygę małżeńską zostaje wciągnięty tytułowy Poper, sąsiad Szwarców, dobrotliwy kawaler, który dotąd wiódł spokojne życie. Wśród bohaterów znajduje się także przyjaciel domu o wiele mówiącym nazwisku Kac. Czy bohaterom, którzy przyjmują swój los zaskakująco bezrefleksyjnie, uda się zwyciężyć swoją niemoc?
Teatr na Leżakach
6-7 sierpnia 2021 r., godz. 20:30-22:30
Magnolia Park, Wrocław - ul. Legnicka 58
Wstęp wolny
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ok. 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in. Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort. W centrum dostępny jest także nowoczesny hipermarket Carrefour, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.
Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.
O Multi
Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy strategicznego zarządzania nieruchomościowymi aktywami handlowymi. Zarządza ona ponad 80 nieruchomościami handlowymi w Europie i Turcji, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają tu, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarządzania. Szeroka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobyła za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.
ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI
SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”
TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.