Premierowe spektakle lubianego Teatru na Leżakach
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Niezobowiązująca atmosfera, energetyczne widowisko i muzyka na żywo. Takie są spektakle „Teatru na Leżakach”, który ponownie zawita do Wrocławia, tym razem z zupełnie nowymi przedstawieniami. To trzeba zobaczyć. W najbliższy piątek i sobotę jedyne przedstawienia we Wrocławiu. Wstęp bezpłatny.
Już w najbliższy piątek i sobotę Teatr Pijana Sypialnia wystawi we Wrocławiu dwa premierowe spektakle - przedstawienie „Poper”, czyli wybuchową mieszankę konwencji z pełnymi dobrego humoru piosenkami, oraz wypełnione ludową muzyką w nowoczesnej odsłonie widowisko „Łojdyrydy”.
„Poper” to fascynujący tekst izraelskiego dramaturga Hanocha Levina, przeniesiony na deski teatru przez reżysera i scenografa, Stanisława Dembskiego. Jak na prawdziwy teatralny miszmasz przystało, nie zabraknie w nim wątków komediowych i absurdu, ale również poezji czy chwil na refleksję. Wszystko utrzymane w lekkim tonie, do czego „Teatr na Leżakach” już zdążył nas przyzwyczaić. W spektaklu, tuż obok aktorów, wystąpią muzycy grający na skrzypcach, altówce i fagocie. Za zachętę niech posłużą tytuły dwóch utworów śpiewanych podczas przedstawienia: „Piosenka palca w nosie” i „Piosenka przedniej i tylnej potrzeby”.
Drugi spektakl, czyli „Łojdyrydy” to autorski projekt Teatru Pijana Sypialnia, wyreżyserowany przez Stanisława Dembskiego. Widowisko realizowane jest z prawdziwym rozmachem: bierze w nim udział kilkunastu śpiewających i tańczących aktorów oraz siedmioosobowa orkiestra, porywająca widownię ludową muzyką w nowoczesnej odsłonie. Na scenie będą królować kujawiaki, oberki i mazurki, zgrabnie wplecione w fabułę przedstawienia, opowiadającego o mieszkańcach dwóch polskich wsi, z których drwi przeznaczenie. Czy do miejscowych w końcu uśmiechnie się los? Koniecznie sprawdźcie sami.
Teatr na Leżakach to spotkanie ze sztuką na wysokim poziomie, ale blisko widza i w takiej atmosferze, w jakiej czuje się on swobodnie. – Spektakle odbędą się niezależnie od pogody, wewnątrz centrum. Oczywiście, nie zabraknie leżaków ani niezapomnianych wrażeń – zapewnia Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.
Oba spektakle są bezpłatne i rozpoczną się o godz. 20:30 w najbliższy piątek, 6 sierpnia
i sobotę, 7 sierpnia.
6 sierpnia, godz. 20:30, „Łojdyrydy”, wstęp bezpłatny
Bohaterami tej historii są mieszkańcy dwóch sąsiednich miejscowości: Kopydliny i Samborza, którzy łapią się różnych sposobów, aby zapobiec kolejnym nieszczęściom, które spadają na obie wsie. Obalają władzę, budują przydrożny szalet, jednak nie przynosi to oczekiwanych rezultatów. Bezradni decydują się o pomoc z zewnątrz – poważni panowie z Warszawy uczą ich, jak pozyskiwać granty na promocję regionalnych produktów, wśród których najważniejszym jest… caffe latte z mleka prosto od krowy!
7 sierpnia, godz. 20:30, „Poper”, wstęp bezpłatny
Spektakl opowiada o małżeństwie Szwarców, w którym drobny konflikt rozpętał okrutną i absurdalną wojnę. W intrygę małżeńską zostaje wciągnięty tytułowy Poper, sąsiad Szwarców, dobrotliwy kawaler, który dotąd wiódł spokojne życie. Wśród bohaterów znajduje się także przyjaciel domu o wiele mówiącym nazwisku Kac. Czy bohaterom, którzy przyjmują swój los zaskakująco bezrefleksyjnie, uda się zwyciężyć swoją niemoc?
Teatr na Leżakach
6-7 sierpnia 2021 r., godz. 20:30-22:30
Magnolia Park, Wrocław - ul. Legnicka 58
Wstęp wolny
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ok. 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in. Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort. W centrum dostępny jest także nowoczesny hipermarket Carrefour, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.
Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.
O Multi
Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy strategicznego zarządzania nieruchomościowymi aktywami handlowymi. Zarządza ona ponad 80 nieruchomościami handlowymi w Europie i Turcji, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają tu, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarządzania. Szeroka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobyła za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI

SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”

TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.