Sobota z teatrem w CH Rondo
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Jak spędzić z dzieckiem jesienny dzień? Zabierz je do teatru! Już w sobotę, 20 listopada w CH Rondo odbędzie się kolejny bezpłatny spektakl dla najmłodszych z cyklu „Teatrzyki Na Okrągło”. Mali widzowie będą mogli też wziąć udział w kreatywnych warsztatach oraz skosztować pysznej waty cukrowej.
Przed nami kolejne spotkanie z teatrem w CH Rondo! Tym razem aktorzy z teatru Magmowcy zagrają spektakl pt. „Czy zabawki potrafią sprzątać?”, podczas którego najmłodsi przekonają się, że porządki wcale nie są trudne. Widowisko będzie można obejrzeć o godzinach 11:00, 13:00 i 15:00 na parterze centrum w pobliżu sklepów Pepco, Go Sport i CCC. Z kolei w przerwach pomiędzy spektaklami na wszystkich klientów będą czekać warsztaty tworzenia zabawek z balonów pod okiem profesjonalnego baloniarza. Nie zabraknie też słodkich przekąsek! Wszystkie osoby, które zrobią zakupy w sklepach CH Rondo za minimum 30 zł otrzymają w prezencie pyszną watę cukrową w kolorach tęczy.
„Widzimy, że cykl spotkań „Teatrzyki Na Okrągło”, który rozpoczęliśmy w sierpniu, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem. Podczas każdego kolejnego spektaklu gościmy coraz więcej małych widzów. Cieszymy się, że przedstawienia dostarczają najmłodszym tyle radości, a przy okazji pozwalają rodzicom spędzić wartościowy czas z dziećmi i zrobić codzienne zakupy. Z przyjemnością będziemy kontynuować przygodę z teatrzykami. W przyszłym roku planujemy rozszerzyć repertuar oraz przygotować nowe atrakcje dla dzieci” – mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.
Listopadowe teatrzyki są przedostatnimi spektaklami zaplanowanymi na bieżący rok. Po każdym spektaklu widzowie otrzymują stempelki do specjalnych dzienniczków, rozdanych dzieciom we wrześniu. Za zebranie czterech stempli dzieci będą mogły odebrać nagrody, które zostaną im przyznane w grudniu. A już od stycznia ruszy kolejny cykl teatrzyków w nowej odsłonie – szczegóły wkrótce na stronie internetowej i Facebooku CH Rondo.
WSPÓLNA LEKCJA WRAŻLIWOŚCI. PREMIERA SPEKTAKLU „BRZYDKIE KACZĄTKO”
Teatr WAM – kultura i rozrywka na wyciągnięcie ręki
CZY Z OKRUCIEŃSTWEM NAM DO TWARZY? HALLOWEEN Z FOLWARKIEM ZWIERZĘCYM I… LUDZKIM
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.