Świnka Peppa na żywo – spektakle dla najmłodszych
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
Świnka Peppa i przyjaciele zapraszają małych widzów na wyjątkowy spektakl pełen śpiewu, tańca
i dobrej zabawy. Już 19 lutego bohaterka niezwykle lubianej kreskówki zaprosi dzieci do wspólnej przygody na teatralnej scenie Centrum Kultury i Sportu w Pruszkowie, a następnie w Bielsku-Białej, Markach i Gdańsku. Przedstawienie “Świnka Peppa – Wielka Niespodzianka” to dla najmłodszych wspaniała inspiracja, nauka i moc nowych wrażeń.
Urodziny na scenie
W dniu urodzin Świnki Peppy podekscytowani domownicy, angażując małą widownię spektaklu, przygotowują dla niej urodzinową niespodziankę. Radosna i rozśpiewana rodzinka świnek, wybierając dekoracje i kostiumy wciąga dzieci w świętowanie i uczy je przeżywania pozytywnych emocji. Wszyscy razem bawią się i poszukują urodzinowych niespodzianek, w tym tej najważniejszej - Wielkiej Niespodzianki. Na scenie pojawią się także Pan Zebra i Pani Królik, którzy wraz z pozostałymi bohaterami uczestniczą w przygotowaniach do urodzin Peppy.
Spektakl pełen muzyki, tańca i niespodzianek oraz błotnych kałuż, które Peppa i jej bliscy tak bardzo lubią, jest dla małych widzów wędrówką z bajkowego świata do rzeczywistości. Inspiruje maluchy i uczy przeżywania niezwykłych emocji oraz dzielenia oczekiwania i radości z najbliższymi.
Aktorzy wystąpią we wspaniałych kostiumach, pośród dekoracji przeniesionych prosto z kreskówki na scenę. Reżyserem oraz scenarzystą spektaklu jest Gabriel Gietzky, a za produkcję odpowiada firma MGR productions. Spektakl przeznaczony dla maluszków już od 2. roku życia.
W kolejnych tygodniach Świnka Peppa odwiedzi inne polskie miasta: Bielsko-Białą (19.03.), Marki (27.03.) i Gdańsk (2.04.).
Bilety dostępne są na eBilet.pl oraz na stronie www.swinkapeppanazywo.pl

ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI

SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”

TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.