Komunikaty PR

#TEATRŻYDOWSKIWDOMU – e-repertuar warszawskiego Teatru Żydowskiego

2020-03-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Edyta Bach
iPublicity

Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach|ipublicity.pl| |edyta.bach|ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl

W dobie zagrożenia pandemią, teatr nie chce rezygnować z kontaktu z widzami, jednocześnie dbając o przestrzeganie wszelkich zasad pozwalających opanować pandemię Covid-19. 

Teatr Żydowski przygotował repertuar on-line, zbudowany zarówno ze spektakli na żywo, jak i z bogatego archiwum teatru. W najbliższym czasie zaproponuje widzom spotkania z historią teatru, czytania performatywne na żywo, spektakle archiwalne, a także transmisje spektakli na żywo, w tym premiery – kiedy tylko będzie to bezpieczne. 

Repertuar jest jeszcze opracowywany, ale już dziś znamy niektóre tytuły, w tym tryptyk Mai Kleczewskiej, które zostaną zaprezentowane widzom. Są to m.in.: spektakle w reżyserii Mai Kleczewskiej – „Dybuk”, „Golem” i  „Berek”, „W nocy na starym rynku”, reż. Szymon Szurmiej, „Komedianci”, „Gwiazdy na dachu”, reż. Stefan Szlachtycz, „Bonjour Monsieur Chagall”, reż. Szymona Szurmiej i Gołda Tencer, „Straszna gospoda”, reż. Jan Szurmiej, „Proszę bardzo”, reż. Wiktor Rubin. 

Poza przedstawieniami Teatr Żydowski pokazywać będzie również inne formy teatralne i performatywne, jak koncerty finałowe Festiwalu Warszawa Singera, benefis Szymona Szurmieja czy spotkania z wybitnymi artystami z cyklu „Bagaże Kultury” prowadzone przez Remigiusza Grzelę. E-repertuar to również czytania performatywne na żywo, w ramach których aktorzy Teatru Żydowskiego czytać będą m.in. sztuki Anat Gov czy Hanocha Levina. 

Wszystkie wydarzenia Teatru Żydowskiego będzie można śledzić na wirtualnej scenie na www.teatr-zydowski.art.pl i na teatralnym profilu FB.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: iPublicity
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Teatr WSPÓLNA LEKCJA WRAŻLIWOŚCI. PREMIERA SPEKTAKLU „BRZYDKIE KACZĄTKO” Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:00

WSPÓLNA LEKCJA WRAŻLIWOŚCI. PREMIERA SPEKTAKLU „BRZYDKIE KACZĄTKO”

Czym jest dostępność teatru? Jak wpisywać szczególne potrzeby twórców i odbiorców w teatralne dzieło? Odpowiedzi na te pytania przynosi projekt realizowany
Teatr Teatr WAM – kultura i rozrywka na wyciągnięcie ręki
2024-10-24 | 01:30

Teatr WAM – kultura i rozrywka na wyciągnięcie ręki

Teatr WAM – kultura i rozrywka na wyciągnięcie ręki   Czy wyobrażasz sobie profesjonalny teatr w centrum handlowym? Okazuje się, że to połączenie jest możliwe. Galeria
Teatr CZY Z OKRUCIEŃSTWEM NAM DO TWARZY? HALLOWEEN Z FOLWARKIEM ZWIERZĘCYM I… LUDZKIM
2024-10-21 | 16:00

CZY Z OKRUCIEŃSTWEM NAM DO TWARZY? HALLOWEEN Z FOLWARKIEM ZWIERZĘCYM I… LUDZKIM

Tym razem nie dynie, nie cukierki i nie pajęczyny. Na halloweenowy czwartek, 31 października, Teatr Pinokio w Łodzi przygotował warsztaty plastyczne „Teatr

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.