Komunikaty PR

W Galerii Katowickiej powstało „teatralne zdjęcie sezonu”

2020-12-22  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

15 grudnia odbyła się finałowa gala online prestiżowego ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Teatralnej. Po raz pierwszy w jego historii, dwie nagrody główne zdobył jeden uczestnik - Przemysław Jendroska. Jedno ze zwycięskich ujęć zostało wykonane w Katowickiej. Fotografia, przedstawiająca Artura Święsa przed próbą generalną do spektaklu na Scenie w Galerii, otrzymała miano „teatralnego zdjęcia sezonu”.

Do 6. edycji Konkursu Fotografii Teatralnej zgłoszono 861 zdjęć. We wtorek, 15 grudnia, jury w składzie: Jarosław Cymerman, Maciej Drygas, Łukasz Gaweł, Barbara Hanicka i Andrzej Świetlik jednogłośnie, spośród 63 uczestników, wyłoniło dwukrotnego zwycięzcę,  fotografa Teatru Śląskiego, Przemysława Jendroska. Artysta zwyciężył w następujących kategoriach - „teatralne zdjęcie sezonu” oraz „zestaw dokumentacyjny z przedstawienia”. Nagrody przyniosło mu ujęcie z Galerii Katowickiej oraz zestaw zdjęć ze spektaklu pt. „Czy Pan się uważa za artystę?”.

- W imieniu Galerii Katowickiej serdecznie gratuluję Panu Przemysławowi Jendrosce wygranej w VI Konkursie Fotografii Teatralnej. Dla fotografa to niewątpliwie ogromny sukces, a dla nas powód do dumy, móc współpracować z tak uzdolnionymi osobami z Teatru Śląskiego. Zwycięstwo Pana Przemysława jest dla nas szczególnie ważne, ponieważ jedno z dwóch nagrodzonych ujęć, zostało wykonane podczas próby do spektaklu, który odbył się na naszej Scenie w Galerii – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.  - Jeszcze raz, pragniemy wyrazić uznanie dla mistrzowskiej precyzji w utrwalaniu ulotnych momentów i spektakularnych osiągnięć w tak trudnej dziedzinie. Życzymy kolejnych sukcesów – dodaje.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Teatr ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI Biuro prasowe
2024-12-20 | 12:00

ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI

Już w styczniu młodzi widzowie Teatru Pinokio w Łodzi wyruszą w niezwykłą podróż do świata dziecięcej wyobraźni i przyjaźni. Właśnie rozpoczęły się próby do spektaklu
Teatr SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”
2024-12-18 | 16:00

SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”

– To oczywiste, że szukaliśmy umiejętności, aktorskich i wokalnych. Ale chcieliśmy też czegoś więcej: takiej nieopisywalnej iskry i różnorodności osobowości – tak
Teatr TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.
2024-12-16 | 14:00

TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.

TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.   KOMFORTKI, SKRZYNECZKI I POMIESZCZENIE PIELĘGNACYJNE DLA MALUCHÓW     Teatr Pinokio w Łodzi po raz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.