Komunikaty PR

Warszawski finał Brave Kids już w tym tygodniu!

2020-07-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Na Bemowie trwają kreatywne warsztaty artystyczne w ramach unikatowego w skali kraju projektu Brave Kids. Mieszkańcy Warszawy mający wielokulturowe pochodzenie przygotowują niecodzienny spektakl, który zaprezentują w najbliższy piątek w Warszawie. Później wystąpią na wielkim finale we Wrocławiu.

W lokalnej odsłonie wyjątkowego projektu artystyczno-edukacyjnego Brave Kids 2020 uczestniczy 25 osób w wieku od 7 do 16 lat. Na co dzień mieszkają w Warszawie i okolicach, ale mają korzenie w aż sześciu różnych krajach: Polsce, na Ukrainie, w Kazachstanie, Wietnamie, Chinach i Turcji. – Zebranie tak wielokulturowej grupy jest wielkim sukcesem tegorocznej edycji. Dzięki temu nie odczuwamy braku gości z zagranicy. Idea projektu, zakładająca integrację dzieci i młodzieży różnego pochodzenia, została zachowana – cieszy się Malika Murzagali, menedżerka programowa Brave Kids odpowiedzialna za rekrutację.

Od 20 lipca uczestnicy spotykają się w Bemowskim Centrum Kultury na warsztatach w formie bezpłatnych półkolonii. Są to głównie zajęcia z pogranicza performance i śpiewu, podczas których Brave Kids przygotowują m.in. etiudy teatralne. – Wielką zaletą warsztatów jest to, że dzieci uczą się od siebie rozmaitych umiejętności, oswajając się przy tym z różnorodnością etniczną i poznając inne języki. To sprawia, że rozwijają się w wielu kierunkach – podkreśla Alicja Staniszewska, koordynatorka Brave Kids w Warszawie.

Wszystko zaczęło się od obserwacji dzieci: ich potencjału oraz tego, co sprawia im przyjemność. To wyłoniło punkt wyjścia do stworzenia spektaklu będącego efektem prawie dwutygodniowej pracy. Nad wszystkim czuwali doświadczeni instruktorzy artystyczni Brave Kids: Jolanta Sikorska (aktorka teatralna), Mateusz Godlewski (tancerz breakdance), Alicja Brudło (aktorka i śpiewaczka) oraz Anna Maria Sadowska (aktorka i reżyserka teatralna). Pokaz premierowy już 31 lipca o godz. 18.00 w Bemowskim Centrum Kultury przy ul. Górczewskiej 201. Wstęp wolny. Obowiązują zapisy – TUTAJ.

Ważną częścią tegorocznej edycji Brave Kids jest spotkanie wszystkich uczestników, w tym warszawskich, we Wrocławiu na festiwalu „Brave Kids pod wrocławskim niebem” 28 sierpnia.

Chcemy, żeby było to wielkie i niecodzienne święto dzieci. Wspólnie z kilkunastoma wrocławskimi instytucjami organizujemy ponowny Dzień Dziecka – podsumowuje Iwona Frydryszak, producent wykonawczy projektu Brave Kids.

Uznanie na całym świecie

Brave Kids to niezwykły projekt, łączący źródłowe kultury i tradycje muzyczne, taneczne i teatralne odległe od siebie nieraz o tysiące kilometrów. To również autorski model pracy twórczej, umożliwiający dzieciom swobodne rozwijanie talentów i artystyczną współpracę. Takie podejście doskonale się sprawdziło, czego dowodem jest 10 dotychczasowych edycji projektu. Wzięło w nich udział łącznie 1500 dzieci ze 180 grup artystycznych z kilkudziesięciu krajów z pięciu kontynentów, a w swoich domach gościło je 500 polskich rodzin z 13 miast. Wspólne spektakle młodych artystów przypominały wulkany energii, zawsze były niepowtarzalne i zaskakiwały pomysłowością. Brave Kids to jedyny tego rodzaju międzynarodowy projekt. Zyskał uznanie na całym świecie.

Projekt powstał w 2009 roku przy wrocławskim Brave Festival, jednym z najbardziej uznanych i prestiżowych wydarzeń kulturalnych Wrocławia i Polski. Głównym organizatorem i pomysłodawcą Brave Kids jest wrocławskie Stowarzyszenie Kultury Teatralnej Pieśń Kozła. Edycje odbywające się w każdym z miast organizowane są w partnerstwie z lokalnymi organizacjami pozarządowymi i instytucjami kultury. W Warszawie organizatorem jest Bemowski Dom Kultury.

Więcej informacji: www.bravekids.eu oraz www.facebook.com/BraveKids

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Teatr ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI Biuro prasowe
2024-12-20 | 12:00

ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI

Już w styczniu młodzi widzowie Teatru Pinokio w Łodzi wyruszą w niezwykłą podróż do świata dziecięcej wyobraźni i przyjaźni. Właśnie rozpoczęły się próby do spektaklu
Teatr SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”
2024-12-18 | 16:00

SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”

– To oczywiste, że szukaliśmy umiejętności, aktorskich i wokalnych. Ale chcieliśmy też czegoś więcej: takiej nieopisywalnej iskry i różnorodności osobowości – tak
Teatr TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.
2024-12-16 | 14:00

TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.

TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.   KOMFORTKI, SKRZYNECZKI I POMIESZCZENIE PIELĘGNACYJNE DLA MALUCHÓW     Teatr Pinokio w Łodzi po raz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.