Komunikaty PR

Warszawski finał Brave Kids już w tym tygodniu!

2020-07-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Na Bemowie trwają kreatywne warsztaty artystyczne w ramach unikatowego w skali kraju projektu Brave Kids. Mieszkańcy Warszawy mający wielokulturowe pochodzenie przygotowują niecodzienny spektakl, który zaprezentują w najbliższy piątek w Warszawie. Później wystąpią na wielkim finale we Wrocławiu.

W lokalnej odsłonie wyjątkowego projektu artystyczno-edukacyjnego Brave Kids 2020 uczestniczy 25 osób w wieku od 7 do 16 lat. Na co dzień mieszkają w Warszawie i okolicach, ale mają korzenie w aż sześciu różnych krajach: Polsce, na Ukrainie, w Kazachstanie, Wietnamie, Chinach i Turcji. – Zebranie tak wielokulturowej grupy jest wielkim sukcesem tegorocznej edycji. Dzięki temu nie odczuwamy braku gości z zagranicy. Idea projektu, zakładająca integrację dzieci i młodzieży różnego pochodzenia, została zachowana – cieszy się Malika Murzagali, menedżerka programowa Brave Kids odpowiedzialna za rekrutację.

Od 20 lipca uczestnicy spotykają się w Bemowskim Centrum Kultury na warsztatach w formie bezpłatnych półkolonii. Są to głównie zajęcia z pogranicza performance i śpiewu, podczas których Brave Kids przygotowują m.in. etiudy teatralne. – Wielką zaletą warsztatów jest to, że dzieci uczą się od siebie rozmaitych umiejętności, oswajając się przy tym z różnorodnością etniczną i poznając inne języki. To sprawia, że rozwijają się w wielu kierunkach – podkreśla Alicja Staniszewska, koordynatorka Brave Kids w Warszawie.

Wszystko zaczęło się od obserwacji dzieci: ich potencjału oraz tego, co sprawia im przyjemność. To wyłoniło punkt wyjścia do stworzenia spektaklu będącego efektem prawie dwutygodniowej pracy. Nad wszystkim czuwali doświadczeni instruktorzy artystyczni Brave Kids: Jolanta Sikorska (aktorka teatralna), Mateusz Godlewski (tancerz breakdance), Alicja Brudło (aktorka i śpiewaczka) oraz Anna Maria Sadowska (aktorka i reżyserka teatralna). Pokaz premierowy już 31 lipca o godz. 18.00 w Bemowskim Centrum Kultury przy ul. Górczewskiej 201. Wstęp wolny. Obowiązują zapisy – TUTAJ.

Ważną częścią tegorocznej edycji Brave Kids jest spotkanie wszystkich uczestników, w tym warszawskich, we Wrocławiu na festiwalu „Brave Kids pod wrocławskim niebem” 28 sierpnia.

Chcemy, żeby było to wielkie i niecodzienne święto dzieci. Wspólnie z kilkunastoma wrocławskimi instytucjami organizujemy ponowny Dzień Dziecka – podsumowuje Iwona Frydryszak, producent wykonawczy projektu Brave Kids.

Uznanie na całym świecie

Brave Kids to niezwykły projekt, łączący źródłowe kultury i tradycje muzyczne, taneczne i teatralne odległe od siebie nieraz o tysiące kilometrów. To również autorski model pracy twórczej, umożliwiający dzieciom swobodne rozwijanie talentów i artystyczną współpracę. Takie podejście doskonale się sprawdziło, czego dowodem jest 10 dotychczasowych edycji projektu. Wzięło w nich udział łącznie 1500 dzieci ze 180 grup artystycznych z kilkudziesięciu krajów z pięciu kontynentów, a w swoich domach gościło je 500 polskich rodzin z 13 miast. Wspólne spektakle młodych artystów przypominały wulkany energii, zawsze były niepowtarzalne i zaskakiwały pomysłowością. Brave Kids to jedyny tego rodzaju międzynarodowy projekt. Zyskał uznanie na całym świecie.

Projekt powstał w 2009 roku przy wrocławskim Brave Festival, jednym z najbardziej uznanych i prestiżowych wydarzeń kulturalnych Wrocławia i Polski. Głównym organizatorem i pomysłodawcą Brave Kids jest wrocławskie Stowarzyszenie Kultury Teatralnej Pieśń Kozła. Edycje odbywające się w każdym z miast organizowane są w partnerstwie z lokalnymi organizacjami pozarządowymi i instytucjami kultury. W Warszawie organizatorem jest Bemowski Dom Kultury.

Więcej informacji: www.bravekids.eu oraz www.facebook.com/BraveKids

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Teatr SUROWY REALIZM I GŁĘBOKA REFLEKSJA. POEZJA TADEUSZA RÓŻEWICZA Biuro prasowe
2024-04-22 | 15:00

SUROWY REALIZM I GŁĘBOKA REFLEKSJA. POEZJA TADEUSZA RÓŻEWICZA

SUROWY REALIZM I GŁĘBOKA REFLEKSJA.   POEZJA TADEUSZA RÓŻEWICZA W  KWIETNIOWYM KRAKOWSKIM SALONIE POEZJI W ŁODZI       Poeta, dramatopisarz,
Teatr Marcin Muszyński odsłania tajemnice Trójkąta Bermudzkiego!
2024-04-18 | 12:00

Marcin Muszyński odsłania tajemnice Trójkąta Bermudzkiego!

Marcin Muszyński jest jednym z najlepszych iluzjonistów w Polsce. Tworzy i reżyseruje największe Magic Show. Jego najsłynniejsze sztuczki to lewitujący fortepian wraz z pianistą, czy
Teatr JOANNA SOKOŁOWSKA WYGRYWA VI KPA IM. JONASZA KOFTY. W ŁODZI
2024-04-15 | 09:00

JOANNA SOKOŁOWSKA WYGRYWA VI KPA IM. JONASZA KOFTY. W ŁODZI

JOANNA SOKOŁOWSKA WYGRYWA VI KONKURS PIOSENKI AKTORSKIEJ IM. JONASZA KOFTY. W ŁODZI TRWA FESTIWAL OFF-PÓŁNOCNA   Szczerość wykonania i zdolność poruszenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.