Komunikaty PR

„WIELKI BUZZ GROW” WRACA Z OPOLA Z KOLEJNYMI NAGRODAMI

2023-10-23  |  13:00
Biuro prasowe

Mały Ernest lubi rysować, ale jego ostatnie dzieło to jakiś „bazgroł”, który powinien trafić do śmietnika – tak zaczyna się „Wielki Buzz Grow”, spektakl Teatru Pinokio w Łodzi, w reżyserii Doroty Abbe, dobrze już znany widzom łódzkiego teatru. Teraz ta niosąca radość i nadzieję opowieść zdobyła uznanie publiczności XXXI Ogólnopolskiego Festiwalu Teatrów Lalek w Opolu oraz jury festiwalu, które nagrodziło muzykę i kostiumy do przedstawienia.

W Opolu dobiegła końca XXXI edycja Ogólnopolskiego Festiwalu Teatrów Lalek. Wśród prezentowanych konkursowych spektakli był łódzki „Wielki Buzz Grow” – spektakl dla widzów od szóstego roku życia w reżyserii Doroty Abbe, niosący budujące przesłanie: każdy z nas, mimo wielu niedoskonałości, ma w sobie pewien ładunek: dozę pięknego autentyzmu i… autentycznego piękna. Przedstawienie, choć pełne humoru, całkiem na serio wspiera najmłodszych w budowaniu poczucia własnej wartości i wewnętrznej siły.

Jury festiwalu w którym zasiedli: reżyserka i scenografka Justyna Łagowska (przewodnicząca), teatrolożka Bożena Sawicka, reżyser Beniamin Bukowski, kompozytor Piotr Dziubek oraz krytyczka teatralna Henryka Mazurkiewicz doceniło audiowizualną stronę przedstawienia, którego prapremiera odbyła się 9 kwietnia 2022 roku. Nagrodę w kategorii Muzyka przyznano Grzegorzowi Mazoniowi, który odpowiadał również za oprawę muzyczną przedstawienia „Kulka” – największego tryumfatora tegorocznej edycji Festiwalu. W kategorii Kostiumy nagroda jury trafiła do członków Grupy Mixer: Doroty Gaj-Woźniak, Moniki Ulańskiej i Roberta Woźniaka.

Nagrody przyznane w Opolu to kolejne już wyróżnienie dla „Wielkiego Buzz Growa”. Kilka tygodni temu tytuł zdobył nagrodę Jury Dziecięcego na VI Festiwalu Małych Prapremier w Wałbrzychu. Jury festiwalu również dostrzegło wizualny aspekt spektaklu przyznając nagrodę za scenografię Grupie Mixer.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Teatr SUROWY REALIZM I GŁĘBOKA REFLEKSJA. POEZJA TADEUSZA RÓŻEWICZA Biuro prasowe
2024-04-22 | 15:00

SUROWY REALIZM I GŁĘBOKA REFLEKSJA. POEZJA TADEUSZA RÓŻEWICZA

SUROWY REALIZM I GŁĘBOKA REFLEKSJA.   POEZJA TADEUSZA RÓŻEWICZA W  KWIETNIOWYM KRAKOWSKIM SALONIE POEZJI W ŁODZI       Poeta, dramatopisarz,
Teatr Marcin Muszyński odsłania tajemnice Trójkąta Bermudzkiego!
2024-04-18 | 12:00

Marcin Muszyński odsłania tajemnice Trójkąta Bermudzkiego!

Marcin Muszyński jest jednym z najlepszych iluzjonistów w Polsce. Tworzy i reżyseruje największe Magic Show. Jego najsłynniejsze sztuczki to lewitujący fortepian wraz z pianistą, czy
Teatr JOANNA SOKOŁOWSKA WYGRYWA VI KPA IM. JONASZA KOFTY. W ŁODZI
2024-04-15 | 09:00

JOANNA SOKOŁOWSKA WYGRYWA VI KPA IM. JONASZA KOFTY. W ŁODZI

JOANNA SOKOŁOWSKA WYGRYWA VI KONKURS PIOSENKI AKTORSKIEJ IM. JONASZA KOFTY. W ŁODZI TRWA FESTIWAL OFF-PÓŁNOCNA   Szczerość wykonania i zdolność poruszenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.