Komunikaty PR

Technologiczna oaza w sercu stolicy: Dreame zaprasza do swojej pierwszej Oficjal

2024-08-27  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Tymoteusz Nowak
Rumour Sp. z o.o.

Alei Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
tymoteusz.nowak|rumour.pl| |tymoteusz.nowak|rumour.pl
516088780
https://rumour.pl/
Do pobrania pdf ( 0.25 MB )

W świecie, w którym technologia staje się nieodłącznym elementem codzienności, Dreame przygotowuje się do otwarcia swojej pierwszej oficjalnej strefy pokazowo-sprzedażowej w Polsce. To wydarzenie, które ma szansę odmienić sposób, w jaki postrzegamy sprzątanie i dbanie o dom. Już w sobotę 31 sierpnia, w samym sercu Warszawy, na poziomie 0 Złotych Tarasów, na prawo od głównego wejścia, otworzy się brama do świata inteligentnych rozwiązań domowych.

 

Centrum innowacji i doświadczeń

W Oficjalnej Strefie Dreame odwiedzający będą mieli okazję nie tylko zobaczyć, ale i przetestować najnowocześniejsze urządzenia, które mogą zrewolucjonizować codzienne życie. Od zaawansowanych robotów sprzątających, przez wielofunkcyjne odkurzacze pionowe, czy urządzenia beautycare - każdy produkt to kwintesencja nowoczesności i efektywności.

 

Ekskluzywne promocje i niespodzianki

Dreame przygotowało dla swoich gości prawdziwą ucztę promocji i niespodzianek. W dniu otwarcia, wyłącznie w Oficjalnej Strefie Dreame, klienci będą mogli skorzystać z ekskluzywnego, atrakcyjnego rabatu. To wyjątkowa szansa dla wszystkich, którzy planują zakup nowego urządzenia - okazja, której nie można przegapić. Miłośnicy pielęgnacji włosów będą zachwyceni możliwością wygrania suszarki Dreame Gleam.

 

Konkurs z atrakcyjnymi nagrodami

Dla tych, którzy lubią wyzwania, Dreame przygotowało tygodniowy konkurs z nagrodami, które rozpalą wyobraźnię każdego miłośnika technologii. Główna nagroda to rewolucyjny robot sprzątający Dreame X40 Ultra, ale to nie wszystko - do wygrania są także odkurzacz pionowy Dreame R20 i suszarka do włosów Dreame Glory. To szansa na zdobycie najnowocześniejszych urządzeń, które odmienią codzienne obowiązki domowe.

Konkurs, który potrwa od dnia otwarcia do 7 września, to nie tylko szansa na wygranie fantastycznych nagród, ale także okazja do podzielenia się swoim doświadczeniem z Oficjalnej Strefy Dreame. Aby wziąć w nim udział, wystarczy zrobić sobie zdjęcie w sklepie, udostępnić je w mediach społecznościowych z odpowiednim hashtagiem i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Ogłoszone 14 września wyniki będą prawdziwym świętem innowacji.

 

Budowanie społeczności Dreame

Dreame pragnie budować społeczność swoich użytkowników, dlatego przygotowało specjalne kupony dla tych, którzy zdecydują się dołączyć do grona fanów marki. Wystarczy zapisać się do newslettera lub zaobserwować profile Dreame w mediach społecznościowych, aby zyskać dostęp do ekskluzywnych ofert. Te specjalne kupony można otrzymać tylko między 31.08.2024 - 07.09.2024 i są ważne od 31 sierpnia do 20 września bieżącego roku, przy czym można je wykorzystać wyłącznie w Oficjalnej Strefie Dreame. To nie tylko możliwość zakupów w atrakcyjnych cenach, ale także szansa na bycie na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami w dziedzinie inteligentnego domu.

 

Zaproszenie do świata inteligentnego domu

Oficjalna Strefa Dreame to nie tylko miejsce zakupów - to przestrzeń, gdzie technologia spotyka się z codziennością, a innowacja z praktyką. To tutaj każdy będzie mógł przekonać się, jak inteligentne urządzenia mogą odmienić rutynę domowych obowiązków, czyniąc je nie tylko łatwiejszymi, ale i przyjemniejszymi.

Dreame zachęca wszystkich do śledzenia swoich profili w mediach społecznościowych, gdzie regularnie pojawiać się będą najświeższe informacje o otwarciu, promocjach i wydarzeniach związanych z Oficjalną Strefą Dreame.

 

Zapraszamy do odwiedzenia Oficjalnej Strefy Dreame od soboty, 31 sierpnia. Niech ta technologiczna oaza w sercu Warszawy stanie się Twoim pierwszym krokiem w stronę inteligentnego, wygodnego i nowoczesnego domu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rumour Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.