Telewizyjna premiera „Tom i Jerry w Nowym Jorku” - nowy serial w Boomerang
Nowy serial o popularnych bohaterach w Boomerang! Twórcy kultowej kreskówki przygotowali nowy serial o przygodach kota i myszy: dla tych, którzy już są fanami i z niecierpliwością czekają na nową odsłonę animacji i dla tych, którzy pierwszy raz wpadną w kocie pułapki. Premiera „Tom i Jerry w Nowym Jorku” już w poniedziałek 15 listopada o 16:00 w Boomerang.
Harce w przydomowym ogródku? Gonitwa po zakątkach domu? Nuda! Tom i Jerry postanowili przenieść się ze swoimi psotami do wielkiego miasta. Ich przygody w metropolii widzowie mogli oglądać już w pełnometrażowej produkcji „Tom i Jerry” z 2021 roku. Twórcy stworzyli również serial o tym samym tytule z jeszcze większymi nowojorskimi perypetiami zawadiackiego duetu bohaterów.
Tym razem główne postaci można spotkać w hotelowej kwiaciarni, lobby, kuchni czy sklepie z prezentami. Do Toma, Jerry’ego i psa Spike’a dołączy także sympatia kota, słoń z miejskiego zoo i wiele innych ciekawych postaci. W nadchodzących odcinkach Jerry będzie pomagać gołębicy, Tom spróbuje zaprzyjaźnić się z małą pandą, a mysz pomoże lunatykującemu słoniowi uciec z zoo. Na widzów czeka też spotkanie z kameleonem, fruwanie na latawcu i wiele innych niespodziewanych sytuacji.
Premiera serialu „Tom i Jerry w Nowym Jorku” już w poniedziałek 15 listopada o 16:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 16:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Media, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|
Trudne nowego początki – czyli o czym warto pomyśleć w pierwszym okresie macierz
Adaptacja pierwszoklasisty okiem ekspertów - poznaj praktyczne wskazówki
Jak zachęcić, by nie zniechęcić? Dylematy rodziców i potrzeby najmłodszych.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.