Telewizyjna premiera „Tom i Jerry w Nowym Jorku” - nowy serial w Boomerang
Nowy serial o popularnych bohaterach w Boomerang! Twórcy kultowej kreskówki przygotowali nowy serial o przygodach kota i myszy: dla tych, którzy już są fanami i z niecierpliwością czekają na nową odsłonę animacji i dla tych, którzy pierwszy raz wpadną w kocie pułapki. Premiera „Tom i Jerry w Nowym Jorku” już w poniedziałek 15 listopada o 16:00 w Boomerang.
Harce w przydomowym ogródku? Gonitwa po zakątkach domu? Nuda! Tom i Jerry postanowili przenieść się ze swoimi psotami do wielkiego miasta. Ich przygody w metropolii widzowie mogli oglądać już w pełnometrażowej produkcji „Tom i Jerry” z 2021 roku. Twórcy stworzyli również serial o tym samym tytule z jeszcze większymi nowojorskimi perypetiami zawadiackiego duetu bohaterów.
Tym razem główne postaci można spotkać w hotelowej kwiaciarni, lobby, kuchni czy sklepie z prezentami. Do Toma, Jerry’ego i psa Spike’a dołączy także sympatia kota, słoń z miejskiego zoo i wiele innych ciekawych postaci. W nadchodzących odcinkach Jerry będzie pomagać gołębicy, Tom spróbuje zaprzyjaźnić się z małą pandą, a mysz pomoże lunatykującemu słoniowi uciec z zoo. Na widzów czeka też spotkanie z kameleonem, fruwanie na latawcu i wiele innych niespodziewanych sytuacji.
Premiera serialu „Tom i Jerry w Nowym Jorku” już w poniedziałek 15 listopada o 16:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 16:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Media, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.