Komunikaty PR

Ten krem BB sprawi, że pokochasz swoją skórę na nowo

2020-05-06  |  12:29
Biuro prasowe
Do pobrania 5% ( 0.75 MB )

SELF LOVE. BB CREAM to absolutna nowość od Resibo, która namieszaw świecie beauty. Jeszcze przed premierą, fanki tej marki wywołały niejedną burzę w social mediach, nie mogąc doczekać się pojawienia kosmetyku. Krem BB jest już w sprzedaży – ma trzy odcienie i aż 98,6% składników pochodzenia naturalnego, a do tego zawiera filtr SPF. 5% ze sprzedaży produktu Resibo przekaże na wsparcie kobiet, które w czasie pandemii koronawirusa doświadczyły przemocy domowej.

Wielką zaletą SELF LOVE. BB CREAM jest aplikacja kosmetyku, który daje wyrównany koloryt bez widocznego podkładu. Pozwala stopniować efekt na twarzy od bardzo delikatnego po średnie krycie. Niedoskonałości są „wygaszone”, a na twarzy nie ma efektu ciężkiego makijażu, nawet jeśli w ciągu dnia dokładamy produkt. Zamknięty w szklanej butelce z pompką krem BB jest wypełniony po brzegi naturalnymi składnikami, gdzie główną rolę odgrywa kurkuma. Ekstrakt z kłącza tej rośliny ma działanie przeciwzapalne i antyoksydacyjne. Wspiera procesy depigmentacyjne, dba o kondycje skóry i wyrównuje jej kolor.

Nazwałam ten kosmetyk self love, bo mam nadzieję, że pomoże kobietom pokochać swoją skórę na nowo, da wsparcie pielęgnacyjne i naturalny wygląd. Kiedy go nakładam, mam wrażenie, że używam serum, a nie produktu do makijażu. Krem BB został tak zaprojektowany, aby bez problemu łączyć go ze swoją ulubioną pielęgnacją. Dzięki temu mamy pewność, że nasza skóra nie tylko pięknie i zdrowo wygląda, ale też dostaje wszystkie niezbędne składniki odżywcze – mówi Ewelina Kwit-Betlej, właścicielka i twórczyni Resibo.

SELF LOVE. BB CREAM jest odpowiedni dla każdego typu cery. To właśnie dzięki półprzejrzystej, delikatnej formule, jeden odcień dopasowuje się do różnych tonacji. Light beige będzie idealny dla cery bardzo jasnej, jasnej i porcelanowej. Dobrze zgra się z odcieniem skóry o żółtych czy brzoskwiniowych tonach, a te różowawe naturalnie ujednolici. Natural beige doskonale sprawdzi się u osób, które na co dzień wybierają średnie kolory podkładów. To najpopularniejszy i bardzo uniwersalny odcień. Sunny beige pokochają osoby ze skórą śniadą, oliwkową i ciemniejszą karnacją. Ten słoneczny odcień bez pomarańczowych tonów świetnie sprawdzi się też na opalonych twarzach.

– Efekty po zastosowaniu kremu BB są natychmiastowe. Skóra nadal pozostaje tą samą skórą, jednak wygląda dużo lepiej, bardziej zdrowo, a jej koloryt jest wyrównany. Potwierdzają to badania: według 100% ankietowanych kosmetyk nie wysusza skóry, delikatnie ją rozświetla, dobrze się rozprowadza i nie zostawia żadnych smug, a do tego zakrywa drobne niedoskonałości – dodaje Ewelina Kwit-Betlej.

Resibo chce zwrócić uwagę nie tylko na poczucie pewności siebie, ale też na odzyskanie jej przez kobiety, które utraciły ją w wyniku nieszczęśliwych zdarzeń. 5% ze sprzedaży SELF LOVE. BB CREAM zostanie przekazane na wsparcie kobiet, które w czasie pandemii koronawirusa doświadczyły przemocy domowej. Pieniądze tafią na konto fundacji Feminoteka.

Premierze SELF LOVE. BB CREAM towarzyszy spot promocyjny (link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=ANyE7codv_M). Za kreację filmu odpowiada agencja oS3, a jego produkcją zajęła się Papaya Films. Działaniami marketingowymi online zajmuje się agencja K2 Precise.

SELF LOVE. BB CREAM w trzech odcieniach w cenie 79 zł za 30 ml można kupić tutaj: https://resibo.pl/produkt/106-47/self-love-cream-bb#/19-kolor-natural_beige

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KOSMETYKI DO WŁOSÓW, KTÓRE SPRAWDZĄ SIĘ NA WAKACJACH Biuro prasowe
2024-05-22 | 15:00

KOSMETYKI DO WŁOSÓW, KTÓRE SPRAWDZĄ SIĘ NA WAKACJACH

Wystarczy tylko kilka kosmetyków, które możesz stosować multifuncyjnie, aby oszczędzić miejsce w bagażu i mieć pod ręką to, czego na wakacjach Twoje włosy potrzebować
Uroda ABC foto protekcji wiosną i latem
2024-05-21 | 11:00

ABC foto protekcji wiosną i latem

Foto protekcja w słoneczne dni to absolutny must-have pielęgnacji skóry. To jeden z faktów, na których zdecydowanie opiera się świat beauty. Eksperci podkreślają,
Uroda Jak stworzyć idealne SPA dla włosów?
2024-05-21 | 08:00

Jak stworzyć idealne SPA dla włosów?

Mocne, zdrowe i sprężyste włosy wyglądają pięknie w każdej stylizacji. To właśnie dlatego ich perfekcyjna pielęgnacja jest celem większości z nas. Perfekcyjna, czyli jaka?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.