Komunikaty PR

Ten krem BB sprawi, że pokochasz swoją skórę na nowo

2020-05-06  |  12:29
Biuro prasowe
Do pobrania 5% ( 0.75 MB )

SELF LOVE. BB CREAM to absolutna nowość od Resibo, która namieszaw świecie beauty. Jeszcze przed premierą, fanki tej marki wywołały niejedną burzę w social mediach, nie mogąc doczekać się pojawienia kosmetyku. Krem BB jest już w sprzedaży – ma trzy odcienie i aż 98,6% składników pochodzenia naturalnego, a do tego zawiera filtr SPF. 5% ze sprzedaży produktu Resibo przekaże na wsparcie kobiet, które w czasie pandemii koronawirusa doświadczyły przemocy domowej.

Wielką zaletą SELF LOVE. BB CREAM jest aplikacja kosmetyku, który daje wyrównany koloryt bez widocznego podkładu. Pozwala stopniować efekt na twarzy od bardzo delikatnego po średnie krycie. Niedoskonałości są „wygaszone”, a na twarzy nie ma efektu ciężkiego makijażu, nawet jeśli w ciągu dnia dokładamy produkt. Zamknięty w szklanej butelce z pompką krem BB jest wypełniony po brzegi naturalnymi składnikami, gdzie główną rolę odgrywa kurkuma. Ekstrakt z kłącza tej rośliny ma działanie przeciwzapalne i antyoksydacyjne. Wspiera procesy depigmentacyjne, dba o kondycje skóry i wyrównuje jej kolor.

Nazwałam ten kosmetyk self love, bo mam nadzieję, że pomoże kobietom pokochać swoją skórę na nowo, da wsparcie pielęgnacyjne i naturalny wygląd. Kiedy go nakładam, mam wrażenie, że używam serum, a nie produktu do makijażu. Krem BB został tak zaprojektowany, aby bez problemu łączyć go ze swoją ulubioną pielęgnacją. Dzięki temu mamy pewność, że nasza skóra nie tylko pięknie i zdrowo wygląda, ale też dostaje wszystkie niezbędne składniki odżywcze – mówi Ewelina Kwit-Betlej, właścicielka i twórczyni Resibo.

SELF LOVE. BB CREAM jest odpowiedni dla każdego typu cery. To właśnie dzięki półprzejrzystej, delikatnej formule, jeden odcień dopasowuje się do różnych tonacji. Light beige będzie idealny dla cery bardzo jasnej, jasnej i porcelanowej. Dobrze zgra się z odcieniem skóry o żółtych czy brzoskwiniowych tonach, a te różowawe naturalnie ujednolici. Natural beige doskonale sprawdzi się u osób, które na co dzień wybierają średnie kolory podkładów. To najpopularniejszy i bardzo uniwersalny odcień. Sunny beige pokochają osoby ze skórą śniadą, oliwkową i ciemniejszą karnacją. Ten słoneczny odcień bez pomarańczowych tonów świetnie sprawdzi się też na opalonych twarzach.

– Efekty po zastosowaniu kremu BB są natychmiastowe. Skóra nadal pozostaje tą samą skórą, jednak wygląda dużo lepiej, bardziej zdrowo, a jej koloryt jest wyrównany. Potwierdzają to badania: według 100% ankietowanych kosmetyk nie wysusza skóry, delikatnie ją rozświetla, dobrze się rozprowadza i nie zostawia żadnych smug, a do tego zakrywa drobne niedoskonałości – dodaje Ewelina Kwit-Betlej.

Resibo chce zwrócić uwagę nie tylko na poczucie pewności siebie, ale też na odzyskanie jej przez kobiety, które utraciły ją w wyniku nieszczęśliwych zdarzeń. 5% ze sprzedaży SELF LOVE. BB CREAM zostanie przekazane na wsparcie kobiet, które w czasie pandemii koronawirusa doświadczyły przemocy domowej. Pieniądze tafią na konto fundacji Feminoteka.

Premierze SELF LOVE. BB CREAM towarzyszy spot promocyjny (link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=ANyE7codv_M). Za kreację filmu odpowiada agencja oS3, a jego produkcją zajęła się Papaya Films. Działaniami marketingowymi online zajmuje się agencja K2 Precise.

SELF LOVE. BB CREAM w trzech odcieniach w cenie 79 zł za 30 ml można kupić tutaj: https://resibo.pl/produkt/106-47/self-love-cream-bb#/19-kolor-natural_beige

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.