Tesco wprowadza nowości na stoiskach z pieczywem oraz świąteczne ciasta
W sieci sklepów Tesco dostępne są już nowe bułki smakowe dla całej rodziny. W listopadzie na półkach pojawi się także zdrowy bochenek na zakwasie i świeże ciasta od polskich dostawców regionalnych, w tym sernik królewski oraz specjalny piernik. Dzięki nowym propozycjom Tesco przygotowania do Świąt będą jeszcze łatwiejsze, a zaoszczędzony czas klienci będą mogli spędzić z najbliższymi.
Pierwszą z nowości, która pojawiła się w piekarni Tesco, jest bułka z dodatkiem suszonej żurawiny, nasion dyni i mieszanki orzechów. Produkt ten trafia w gust klientów poszukujących nowych, niestandardowych smaków.
Od listopada w Tesco będzie można nabyć kolejny zupełnie nowy produkt: „Chleb od serca”. Bochenek z romantycznym wzorem, który cechuje się obniżoną zawartością sodu i zwiększoną ilością naturalnych przeciwutleniaczy oraz niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, stanowi doskonałą propozycję dla osób dbających o utrzymanie prawidłowego ciśnienia krwi. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom, takim jak mąka z ziaren wiesiołka, otręby owsiane i aronia „Chleb od serca” to nie tylko źródło białka i błonnika pokarmowego, magnezu, fosforu, ale także potasu, cynku, witaminy B1 czy kwasu foliowego.
– Codziennie staramy się poprawiać skład artykułów dostępnych w piekarni, ponieważ wysokiej jakości pieczywo – na zakwasie, ze zdrowymi dodatkami, to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej poszukują zdrowszych produktów, stanowiących doskonałe uzupełnienie pełnowartościowej i zbilansowanej diety. Warto również pamiętać, że w Tesco oferujemy bułki do odpieku, mrożone, pakowane próżniowo po kilka sztuk. Mają dokładnie taki sam smak jak te wypiekane od razu, więc są idealnym rozwiązaniem dla osób niemających czasu na codzienne wizyty w piekarni – mówi Marcin Szpyrka, Menadżer ds. Zakupów Pieczywa w Tesco.
Sieć Tesco nie zapomina również o zbliżającym się Bożym Narodzeniu. W listopadzie na półkach zagoszczą produkty, dzięki którym klienci będą mogli bez trudu wprowadzić do swoich domów smak Świąt. Do wyboru będzie m.in. domek z piernika do samodzielnego montażu, babka marmurkowa oraz tradycyjna babka „Panettone”. Wszyscy zainteresowani będą mieli również możliwość zakupienia piernikowych dekoracji na choinkę do samodzielnego przyozdobienia w domu.
W świątecznej ofercie Tesco znajdzie się również większa liczba ciast świeżych, takich jak np. sernik i rolada makowa, które z łatwością przywołają wspomnienia tradycyjnego świątecznego stołu.
Dopełnieniem oferty będzie klasyczny piernik. Wszystkie produkty pochodzą z lokalnych polskich cukierni.
W sklepach Tesco nowości dobierane są w taki sposób, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Każdy produkt jest dokładnie sprawdzany i oceniany, zanim trafi na półki. Dzięki temu klienci mają pewność, że wybierane przez nich pieczywo jest najwyższej jakości. Tesco na każdym kroku wspiera także regionalnych dostawców, współpracując z rodzimymi cukierniami i piekarniami.
Wypieki marki własnej Tesco od wielu lat powstają w wyniku współpracy z zaufanymi producentami, a wszyscy dostawcy produktów są systematycznie kontrolowani i audytowani w oparciu o Standard Wyrobów Żywnościowych Tesco. Nowości w piekarni Tesco to wyroby spełniające najwyższe normy.
Bułka z dodatkiem żurawiny, nasion dyni i orzechów jest dostępna od połowy października, a „Chleb od serca” oraz świąteczne słodkości pojawią się na półkach w listopadzie.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.