Tesco wprowadza nowości na stoiskach z pieczywem oraz świąteczne ciasta
W sieci sklepów Tesco dostępne są już nowe bułki smakowe dla całej rodziny. W listopadzie na półkach pojawi się także zdrowy bochenek na zakwasie i świeże ciasta od polskich dostawców regionalnych, w tym sernik królewski oraz specjalny piernik. Dzięki nowym propozycjom Tesco przygotowania do Świąt będą jeszcze łatwiejsze, a zaoszczędzony czas klienci będą mogli spędzić z najbliższymi.
Pierwszą z nowości, która pojawiła się w piekarni Tesco, jest bułka z dodatkiem suszonej żurawiny, nasion dyni i mieszanki orzechów. Produkt ten trafia w gust klientów poszukujących nowych, niestandardowych smaków.
Od listopada w Tesco będzie można nabyć kolejny zupełnie nowy produkt: „Chleb od serca”. Bochenek z romantycznym wzorem, który cechuje się obniżoną zawartością sodu i zwiększoną ilością naturalnych przeciwutleniaczy oraz niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, stanowi doskonałą propozycję dla osób dbających o utrzymanie prawidłowego ciśnienia krwi. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom, takim jak mąka z ziaren wiesiołka, otręby owsiane i aronia „Chleb od serca” to nie tylko źródło białka i błonnika pokarmowego, magnezu, fosforu, ale także potasu, cynku, witaminy B1 czy kwasu foliowego.
– Codziennie staramy się poprawiać skład artykułów dostępnych w piekarni, ponieważ wysokiej jakości pieczywo – na zakwasie, ze zdrowymi dodatkami, to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej poszukują zdrowszych produktów, stanowiących doskonałe uzupełnienie pełnowartościowej i zbilansowanej diety. Warto również pamiętać, że w Tesco oferujemy bułki do odpieku, mrożone, pakowane próżniowo po kilka sztuk. Mają dokładnie taki sam smak jak te wypiekane od razu, więc są idealnym rozwiązaniem dla osób niemających czasu na codzienne wizyty w piekarni – mówi Marcin Szpyrka, Menadżer ds. Zakupów Pieczywa w Tesco.
Sieć Tesco nie zapomina również o zbliżającym się Bożym Narodzeniu. W listopadzie na półkach zagoszczą produkty, dzięki którym klienci będą mogli bez trudu wprowadzić do swoich domów smak Świąt. Do wyboru będzie m.in. domek z piernika do samodzielnego montażu, babka marmurkowa oraz tradycyjna babka „Panettone”. Wszyscy zainteresowani będą mieli również możliwość zakupienia piernikowych dekoracji na choinkę do samodzielnego przyozdobienia w domu.
W świątecznej ofercie Tesco znajdzie się również większa liczba ciast świeżych, takich jak np. sernik i rolada makowa, które z łatwością przywołają wspomnienia tradycyjnego świątecznego stołu.
Dopełnieniem oferty będzie klasyczny piernik. Wszystkie produkty pochodzą z lokalnych polskich cukierni.
W sklepach Tesco nowości dobierane są w taki sposób, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Każdy produkt jest dokładnie sprawdzany i oceniany, zanim trafi na półki. Dzięki temu klienci mają pewność, że wybierane przez nich pieczywo jest najwyższej jakości. Tesco na każdym kroku wspiera także regionalnych dostawców, współpracując z rodzimymi cukierniami i piekarniami.
Wypieki marki własnej Tesco od wielu lat powstają w wyniku współpracy z zaufanymi producentami, a wszyscy dostawcy produktów są systematycznie kontrolowani i audytowani w oparciu o Standard Wyrobów Żywnościowych Tesco. Nowości w piekarni Tesco to wyroby spełniające najwyższe normy.
Bułka z dodatkiem żurawiny, nasion dyni i orzechów jest dostępna od połowy października, a „Chleb od serca” oraz świąteczne słodkości pojawią się na półkach w listopadzie.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.