The Vegetarian Butcher - bezmięsna rewolucja na talerzu!
Zaskakująco smaczne i soczyste – takie jest mięso roślinne The Vegetarian Butcher. Już od 14 stycznia produkty te będą dostępne w sieci sklepów Biedronka w całej Polsce.
The Vegetarian Butcher narodził się z miłości do… smaku mięsa. Jaap Korteweg, Holender pochodzący z wielopokoleniowej rodziny farmerów, marzył o stworzeniu roślinnych produktów, które będą cechować się idealnym mięsnym smakiem. Poświęcił na to wiele lat swojego życia, współpracując z licznymi ekspertami, naukowcami i szefami kuchni. Tak powstało mięso roślinne The Vegetarian Butcher, które zaskakuje swoim smakiem i mięsną strukturą.
Ograniczenie spożycia mięsa nigdy nie było prostsze!
Jeśli zwracasz uwagę na zdrową dietę, chcesz ograniczyć spożycie mięsa, troszczysz się o kondycję planety i dobrostan zwierząt – produkty The Vegetarian Butcher będą najlepszym wyborem! Pozwalają bowiem przygotować ulubione mięsne klasyki w nowej roślinnej odsłonie, lecz bez wyrzeczeń i kompromisów. Rozsmakuj się w soczystych burgerach, chrupiących nuggetsach i wyśmienitym spaghetti bolognese – będzie wyraziście i bardzo smacznie.
Od teraz w Biedronce
Od 14 stycznia produkty The Vegetarian Butcher będą dostępne w sieci sklepów Biedronka w limitowanej edycji. Na półkach znajdziesz:
- Magic Mince - doskonałe roślinne mięso mielone, o wyjątkowym smaku i aromacie – idealne do przyrządzenia Spaghetti Bolognese.
- Unbelievabull Burger – aromatyczny i soczysty burger roślinny.
- Lucky Nuggets - w 100% wegańskie nuggetsy w chrupiącej panierce.
A to dopiero początek roślinnej ekspansji The Vegetarian Butcher! W kolejnych tygodniach produkty The Vegetarian Butcher znajdziesz także na półkach innych sklepów.
-----------------------------------------------------------------------------------------
O The Vegetarian Butcher
The Vegetarian Butcher to roślinna rewolucja, która dzieje się na naszych oczach! Marka, założona przez holenderskiego farmera Jaapa Kortewega, proponuje perfekcyjne mięso roślinne, które cechuje tekstura i soczystość klasycznych mięsnych produktów oraz wyjątkowy mięsny smak. W 2020 roku The Vegetarian Butcher wszedł na polski rynek HoReCa, a na początku 2021 r. produkty oferowne przez „rzeźnika przyszłości” będą szeroko dostępne dla polskich konsumentów.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.