The Vegetarian Butcher - bezmięsna rewolucja na talerzu!
Zaskakująco smaczne i soczyste – takie jest mięso roślinne The Vegetarian Butcher. Już od 14 stycznia produkty te będą dostępne w sieci sklepów Biedronka w całej Polsce.
The Vegetarian Butcher narodził się z miłości do… smaku mięsa. Jaap Korteweg, Holender pochodzący z wielopokoleniowej rodziny farmerów, marzył o stworzeniu roślinnych produktów, które będą cechować się idealnym mięsnym smakiem. Poświęcił na to wiele lat swojego życia, współpracując z licznymi ekspertami, naukowcami i szefami kuchni. Tak powstało mięso roślinne The Vegetarian Butcher, które zaskakuje swoim smakiem i mięsną strukturą.
Ograniczenie spożycia mięsa nigdy nie było prostsze!
Jeśli zwracasz uwagę na zdrową dietę, chcesz ograniczyć spożycie mięsa, troszczysz się o kondycję planety i dobrostan zwierząt – produkty The Vegetarian Butcher będą najlepszym wyborem! Pozwalają bowiem przygotować ulubione mięsne klasyki w nowej roślinnej odsłonie, lecz bez wyrzeczeń i kompromisów. Rozsmakuj się w soczystych burgerach, chrupiących nuggetsach i wyśmienitym spaghetti bolognese – będzie wyraziście i bardzo smacznie.
Od teraz w Biedronce
Od 14 stycznia produkty The Vegetarian Butcher będą dostępne w sieci sklepów Biedronka w limitowanej edycji. Na półkach znajdziesz:
- Magic Mince - doskonałe roślinne mięso mielone, o wyjątkowym smaku i aromacie – idealne do przyrządzenia Spaghetti Bolognese.
- Unbelievabull Burger – aromatyczny i soczysty burger roślinny.
- Lucky Nuggets - w 100% wegańskie nuggetsy w chrupiącej panierce.
A to dopiero początek roślinnej ekspansji The Vegetarian Butcher! W kolejnych tygodniach produkty The Vegetarian Butcher znajdziesz także na półkach innych sklepów.
-----------------------------------------------------------------------------------------
O The Vegetarian Butcher
The Vegetarian Butcher to roślinna rewolucja, która dzieje się na naszych oczach! Marka, założona przez holenderskiego farmera Jaapa Kortewega, proponuje perfekcyjne mięso roślinne, które cechuje tekstura i soczystość klasycznych mięsnych produktów oraz wyjątkowy mięsny smak. W 2020 roku The Vegetarian Butcher wszedł na polski rynek HoReCa, a na początku 2021 r. produkty oferowne przez „rzeźnika przyszłości” będą szeroko dostępne dla polskich konsumentów.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.