Komunikaty PR

TK Maxx i Olka Osadzińska łączą siły, aby wesprzeć Akademię Przyszłości!

2021-07-01  |  19:00
Biuro prasowe

TK Maxx po raz kolejny wspiera Akademię Przyszłości, która pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach. Ta pomoc jest potrzebna bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego marka połączyła siły z Olką Osadzińską, znaną polską ilustratorką. W efekcie współpracy powstała wyjątkowa kolekcja przypinek i notesów z materiałów pochodzących z recyklingu. Produkty zdobi kwiatowy motyw charakterystyczny dla twórczości artystki, Olki Osadzińskiej. Zysk ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazany na rzecz Akademii Przyszłości, która od lat pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach budować przyszłość, o jakiej marzą.

Pandemia, lockdown i nauka online to tylko kilka z czynników, które w ostatnim roku mogły negatywnie wpływać na samoocenę i poczucie wartości dzieci. W czasach, gdy najmłodsi potrzebują naszego wsparcia bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, TK Maxx połączył siły z ilustratorką – Olką Osadzińską. Marka będąc strategicznym partnerem programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna od lat pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach kształtować poczucie własnej wartości i rozwijać ich mocne strony, tak by mogły z sukcesem realizować swoje marzenia. W ramach tegorocznej współpracy z Olką Osadzińską w sklepach TK Maxx pojawiła się wyjątkowa kolekcja produktów z kwiatowym motywem. Obejmuje ona notesy wykonane z materiałów z recyklingu oraz oryginalne, ręcznie tworzone przypinki, które urozmaicą niejedną stylizację. Limitowane produkty niosą za sobą ukryte znaczenie – kwiaty, jakie znalazły się wśród przypinek i na notesach symbolizują rozwijający się potencjał, jaki każdego dnia kształtują w sobie podopieczni Akademii Przyszłości, a to co pozwala im w pełni zakwitnąć, to obecność wspierających dłoni każdego z nas. 

Ogromnie się cieszę, że miałam szansę swoją pracą wesprzeć projekt, którego głównym celem jest pomaganie dzieciom uwierzyć w siebie i swoje możliwości. Czasem wystarczy jedna osoba, która zobaczy w nas coś wyjątkowego – naszą wartość jako małego człowieka, talent, potencjał, umiejętności, by mieć motywację do dalszego rozwoju. Program Akademia Przyszłości i cotygodniowe zajęcia z indywidualnym tutorem to wspaniała inicjatywa, która daje dzieciom szansę zrealizować swoje marzenia. Projektując piny dla Małych Superbohaterów, chciałam stworzyć symbole tego, co naprawdę ważne i co jest prawdziwą super-mocą – miłość, otwartość, uśmiech, natura w swojej sile, zmienności, fazach i sezonach oraz gwiazdy – bo, jak udowadnia nowoczesna nauka i wiele szkół medytacji – jesteśmy stworzeni z gwiezdnego pyłu – zbudowani z tych samych pierwiastków, co gwiazdy! – mówi Olka Osadzińska.

Kwieciste notesy, które będą dostępne w dwóch rozmiarach: A6 i A5 doskonale sprawdzą się w roli plannerów, pamiętników czy notatników, w których regularnie spisywać można swoje sny czy marzenia! Z kolei piny z limitowanej kolekcji w kolorze głębokiego granatu, połączonego z letnim odcieniem pastelowego żółtego, pomarańczowego i lawendowego będą idealnymi dodatkami takich elementów garderoby, jak jeansowe kurtki czy torebki.

Zysk ze sprzedaży produktów projektu Olki Osadzińskiej zostanie w całości przekazany Akademii Przyszłości, Stowarzyszenia Wiosna, który każdego roku wspiera ponad 1500 podopiecznych. Notesy oraz przypinki stworzone we współpracy z Olką Osadzińską będą dostępne we wszystkich sklepach TK Maxx od 1 lipca br. Dodatkowo, przy kasach będzie możliwość przekazania datku w dowolnej wysokości niezależnie od zakupu charytatywnych produktów. 

Cena przypinek – 5,99 zł

Cena notesu A6 – 15,99 zł

Cena notesu A5 – 19,99 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.